hledám nějakou lehkou motorku na blbnutí do terénu - cca víkend dva v měsíci - nemám moc času, motorka by bydlela jinde než já. Měl jsem XT 600, ale byla na mě moc těžká.
Dalším problémem je rozpočet - chci do toho vrazit cca 30 tis. Zvažuju následující: varianty:
1. starší 250ccm 2t MX nebo enduro (původně preferovaná varianta) - kamarádi mě ale odrazovali, že budu více spravovat (nemám moc čas) než jezdit a že provoz postarší krosky není zrovna nejjednoduchší a nejlevnější (kroužky, píst, válec, klikovka, převodovka.....) Na MX mě láká váha a slušný podvozek ve srovnání s tím, co jsem měl dříve
2. Pitbike: 110-250ccm prý to celkem vydrží, dá se to sehnat i na větších kolech a na zábavu je to super (dle vyprávění jiných:) Do té ceny bych se vešel. Jak je to u těchhle strojů s případnou opravou, jdou sehnat náhradní díly, nebo jen celý motor?
3. Nějaký starý 4-takt DR 350, TT350... s nízkou váhou - tady mám strach, že cena by musely být spíš vyšší a že tyhle motorky budou mít taky dost za sebou...Pokud se však trefí na dobrý kousek, tak je servis minimální...
Díky za vaše názory
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Levné moto pro zábavu-starší MX nebo Pitbike?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Levné moto pro zábavu-starší MX nebo Pitbike?
Jinak já svuj názor napsal - kawa
Teď ty ať tu nezaplácáváme místo zbytečnejma hádkama :cool:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Levné moto pro zábavu-starší MX nebo Pitbike?
Úryvek z jednoho webu...
China vs. USA
Pro ty, kteří nerozeznají pitbiky Chiny a USA určitě pomůže tento obrázek.
Rozdíly:
China: China je kopie amerického pitbiku. Podstatný rozdíl je v ceně a tím pádem i v kvalitě. Kvalita Čínského pitbika je opravdu jen na vožení po louce nebo cestě, číňan není stavěný na tvrdé zacházení!!!.
Moje zkušenosti: Jednu dobu jsem vlastnil čínského pitbika a můžu vám říct, že to byla opravdu hrůza. Rám byl sice DELTABOX (páteřový), který je hliníkový, ale byla to obyčejná ocel nebo nějaká napodobenina. Přední tlumiče tlumily tak, že když jsem jel po takové menší roletě a brzdil jsem tak mě to málem vyhodilo přes řidítka . Když jsme je rozdělali tak se táta lekl a řekl: <strong> "Vždyť jsou to 2 obyčejný trubky zasunutý do sebe" </strong>. Zadní tlumič tlumil celkem pěkně. Motor je stavěn jen na vožení a nemá proto velké zrychlení.
Můj typ: Pokud chcete číňana zrychlit dejte dozadu menší rozetu a větší karburátor. Ničím jiným ho nezrychlíte. Řiká se, že pomůže laděný výfuk, ale přidá jen velice málo.
USA: Z USA pitbiky přišli, takže v USA je kvalita, ale tim padem vyžší cena. S pitbiky z USA se dá i závodit a skákat je to prostě kvalitní zmenšenina opravdové crossky.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Levné moto pro zábavu-starší MX nebo Pitbike?
Za 25.t. zachovalou?????.............to si radši nekupuj nic!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Levné moto pro zábavu-starší MX nebo Pitbike?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Levné moto pro zábavu-starší MX nebo Pitbike?
moje rec !!!
posetri aspon 60 000,- jinak se budes v moto vic hrabat nez na ni jezdit
1 reakcí na tento příspěvek Levné moto pro zábavu-starší MX nebo Pitbike?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Levné moto pro zábavu-starší MX nebo Pitbike?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Levné moto pro zábavu-starší MX nebo Pitbike?
Je pravda že za 30t se moc muziky udělat nedá a koupit moto za všechny prachy a nemít žádnou rezervu na případnou opravu je taky blbost .
Jak píše Lenny za 60t to by sme byly jinde, ale takhle
Edit: jinak názor že po 16 je už 125 málo je blbost - do 16 se jezdí 80tky - To je idividuální záležitost a s věkem to nemá nic společnýho
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Levné moto pro zábavu-starší MX nebo Pitbike?
ja jen napsal jak bych to udelal ja.......... radsi bych jeste rok pockal nez vrazit prachy do nakyho total vraku :)
dalsi vec je ze na nakou motorku r.v. 93 za 30 000,- nesezenes ani hadicku ke karburatoru natoz kolecka do prevodovky
Edit : jinak těm ND - mám moto furt kolem roku 94. pokud sou věci originál, tak není problém (je teda fakt že sem na nic jinýho než na suzuki nic nescháněl ) - pokud má u baráku solidní servis, tak sežene vše - pokud ne tak bude problém i s novějšíma modelama - je teda fakt že na netu na takhle starý vrány moc věcí není
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Levné moto pro zábavu-starší MX nebo Pitbike?
Ty náklady a servis u 125 cross - to ho zlikviduje a u motky 20 let starý to je jistý!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Levné moto pro zábavu-starší MX nebo Pitbike?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Levné moto pro zábavu-starší MX nebo Pitbike?
Tak je to možný,já se nechci hádat ani nikoho přesvědčovat,já mám jiné zkušenosti - mluvím o 125 cross. /Yamaha YZ 95 a Suzuki RM 98/
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Levné moto pro zábavu-starší MX nebo Pitbike?
Edit : slovíčko
2 reakcí na tento příspěvek Levné moto pro zábavu-starší MX nebo Pitbike?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Levné moto pro zábavu-starší MX nebo Pitbike?
Pravda!!YZ jsem koupil za 50 tis. za rok nasypal 30 tis. a prodal za 35.tis....a pořád opravoval a spolehlivost žádná.Když to jelo,tak mazec.Ale to bylo hodně málo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Levné moto pro zábavu-starší MX nebo Pitbike?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Levné moto pro zábavu-starší MX nebo Pitbike?
Přesně,snad bude držet,budu si jen tak "vrkat"! ..........125 je bezva hračka,ale drahá!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Levné moto pro zábavu-starší MX nebo Pitbike?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Levné moto pro zábavu-starší MX nebo Pitbike?
Tak je mi 33, na XT 600 jsem jezdil kombinaci silnice/Beskydy na enduro šípových pláštích. Na drsnější dovádění byla na mě v lese moc těžká. Momentálně bydlím nedaleko prahy a koupil místo ní SV650 - super stroj na okresky a zvládne jí i moje manželka (XT nemělo startér). Zjistil jsem ale, že terén je terén (mimo to jezdím dost na MTB), takže bych si chtěl do Beskyd na chalupu pořídit něco lehkého na hraní - to jestli MX 250ccm 2T nebude výkonově moc, nedokážu posoudit, ještě jsem na tom nejel - dívám se na to spíše jako na výkonovou rezervu - i když bude olítaná, taky by měla mít ještě rezervu. Možná by ta 125ccm bohatě stačila...
Ideální moto pro sebe vidím Suzuki DRZ 400 - ta je ale kolem 100 tis a to teď nemám (hypotéky a podobné nesmysly)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Levné moto pro zábavu-starší MX nebo Pitbike?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Levné moto pro zábavu-starší MX nebo Pitbike?
A co 2T enduro (125ccm nebo 250 ccm) - to by mohlo mít líp poladěný motor a světlo na pozdní návraty. Jinak v Beskydech je i spousta hezkých cest po traktorech, takže by bylo kde se rozjezdit a trochu nabrat zkušenosti. Od věci by asi nebyl ani trial.
Asi na jaře objezdím pár inzerátů a udělám si vlastní názor, jestli mi 250ccm urve ruce nebo ne - možná se mi podaří natrefit i na nějaký lehčí 4-takt v dobré kondici.
Prát se v lese s motorkou 160 kg nic moc, když to srovnám s tím, co všechno si dovolím na lehkém MTB :)
1 reakcí na tento příspěvek Levné moto pro zábavu-starší MX nebo Pitbike?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Levné moto pro zábavu-starší MX nebo Pitbike?
Přesně toto znám !!A ještě stále montovat /u ostré 125/!
1 reakcí na tento příspěvek Levné moto pro zábavu-starší MX nebo Pitbike?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Levné moto pro zábavu-starší MX nebo Pitbike?
Přesně toto znám !!A ještě stále montovat /u ostré 125/! [/quote]
No tka uz mi to úparkrat umrelo v kopecku :P jinak to montovani nevim no. Co by jsi tam chtel jako montovat ? akorat pisty se tam menej casteji.