Naposledy editováno 27.01.2014 13:29:38
1 reakcí na tento příspěvek Jak to chodí na isde?
seikos píše: asi v každé zemi jinak. Na Slovensku si myslím (vzhledem k jejich pošahaným zákonům, kdy legálně nemůžeš vyjet absolutně mimo asfalt), že se po trati nesvezeš. Že budou mít na přesně dané dny a tratě časově omezenou vyjímku. A mimo ten den to nebude oficiálně přístupné
a na to jsi přišel kde, že nemůžeš absolutně mimo asfalt? Já tady funguju 5 let a no problemo, pokud se držíš vyjetých cest a neděláš bordel po lese mimo cesty. Například okolo váhu jsou nádherné štěrkové cesty a jezdí tam kde kdo...
edit: teda pokud opomeneme CHKO a národní parky, tam je to asi poprdeli, ikdyž jsem párkrát v tatrách potkal borce na endurech na turistických chodnících
Naposledy editováno 28.01.2014 09:02:58
2 reakcí na tento příspěvek Jak to chodí na isde?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak to chodí na isde?
Kubajz438 píše: neblbni, proč by měli na šestidenní pouštět na tratě diváky aby se povozili???? viděl si snad že by na olimpiádě po doplavání naskákali lidi do bazénu aby si taky zaplavali???
jenom se ptám,kdysi se to tak prý dělalo
1 reakcí na tento příspěvek Jak to chodí na isde?
V praxi se to dělá tak, že se na trať někde jednoduše napojíš a jedeš.
Akorát bys neměl zavazat .
Abys tam mohl legálně, tak jako jezdec, pořadatel nebo doprovod.
Stejně si možeš zkusit aj Dakar - na jedné straně nebudeš ve výsledkoch, na druhé ušetříš nemálo peněz za startovné.
Naposledy editováno 28.01.2014 12:26:37
1 reakcí na tento příspěvek Jak to chodí na isde?
(trosku o tom viem lebo pomaham chalanom so zavodmi v okoli - tento rok robime enduro v Puchove)
Ako bolo spominane na Slovenku presiel debilny zakon o ochrane lesov A bez povolenia je tam vstup zakazany ( mimo lesnych ciest dokonca aj bicyklom a konom.)!
V lepsom pripade v ochrannom pasme 1 - vas budu riesit len za porusenie dopravnych predpisov - to jest jazda mimo asfalt( pokuta tusim do 300 eur).
V horsom pripade v ochranom pasme 2 a viac - uz podla hore spomenuteho zakona kde je sadzba az 1 rok natvrdo !!!
Jano je moj velmi dobry kamarat :) - a ten ide vsetky mozne zavody co stiha :).
Kedze je vyse endurak tak jazdi obidva vase serialy endura - ale myslim si ze si nenecha ujst ani tie u nas - toboz skoro doma v PU :)
Aj ked sa teraz chce viac orientovat na dialkove Rally.
V praxi se to dělá tak, že se na trať někde jednoduše napojíš a jedeš.
Akorát bys neměl zavazat .
Abys tam mohl legálně, tak jako jezdec, pořadatel nebo doprovod.
Stejně si možeš zkusit aj Dakar - na jedné straně nebudeš ve výsledkoch, na druhé ušetříš nemálo peněz za startovné.
No vy mě bavíte )) stejně tak si mužeš vyzkoušet dakar, že by jako někdo obyčejnej hobík uplně normálka se napojil já nevím v chile do kolony dakaru a kdesi na konci bolivie nebo kde to tam je uplně normálka skončil každopdáně ušetříš akorát nebudeš ve výsledcích. A von si te nikdo za čtrnáct dnů ani nevšimne. pohodičkááá. To není jako jezdit na černo vo pulnoci dvě zastávky šalinou
Nicméně možné to je...
Už enom proto, že piloti, odstoupivší ze závodu, mohou své kolegy doprovázet, ale mimo klasifikaci.
Na druhé straně vozy "rychlé asistence" možů normálně jet závod.
Na motocyklové soutěži, pokud víš, jak to tam chodí, se v tem mumraji tak dokonale ztratíš, že si tě nikdo nevšimne...ale faktem je, že se to nesmí a nikoho k ničemu nenavádím .
A eště neco - na Dakaru se dokáže "zapomenůt" aj na legálního účastníka závodu...a najít ho druhý den .
Naposledy editováno 31.01.2014 18:50:27
http://haro007.sk/spomienky-majstra-4-diel/
Při pořádání takových podniků je potřeba každá (ochotná) ruka. Třeba na značení, jako mrtvolkář a tak.
Jasně, že se tam cpe všelijakých lidí, ale stačí zapršet a třetí den tam jaksi néni nikdo.
V Považské to bylo podobné a nakonec sem musel z čumendy k Jožovi na brigádu .