chtěl jsem se zeptat, zda se dělalo u Raptora 1000 víc výkonových verzí ? Nějak jsem se ničeho pořádně nedopátral a víceméně našel jen verzi 82kW. Mám ročník 2004 a v TP výkon 73kW tj. nějakých 99 koní. Mám podezření, že by asi mohlo jít o nějakou škrcenou verzi. Pokud by to tak opravdu bylo, jakým způsobem se to dělalo ? Jestli by stačilo přestřihnout pouze nějaký kouzelný drátek, nějaké restrikce v sání, v horším případě řídící jednotka nebo jiné vačky ?
Díky za vaše rady
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Raptor 1000 výkonové verze
Rogerer píše: Maximálku jsem s tím měl asi 230 tacho na dálnici nalepený na nádrži, jestli to má nějaký vypovídající údaj...No a přede mnou je v papírech akorát nějaký pražák Uvidím co tam najdu, až to rozhodím...
Já mám v papírech 82 kW a na tachu jsem nejvíc viděl 236... Nemusím snad zmiňovat, že na německé dálnici...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Raptor 1000 výkonové verze
maciiik píše: Já mám v papírech 82 kW a na tachu jsem nejvíc viděl 236... Nemusím snad zmiňovat, že na německé dálnici...
to už je ale hodně dávno co to ješté bublalo1 reakcí na tento příspěvek Raptor 1000 výkonové verze
Vyfukova 36,08mm u vsech...
Tusim ze je na tech francouzskejch vackach na ozubenem kole na cele jeste naka znacka, "E" nebo tak neco, ostatni znacku nemaj...
Skrcena/neskrcena verze na maximalce malej rozdil ... Kdyz to clovek rve kazdej kvalt do bezvedomi v podstate nepozna rozdil mezi verzema, je to znat pokud se tam necha sestka a akcelerace treba ze 180... Ve dvou uz se te skrcene z tech 180 moc nechce, neskrcena se jeste kousek rozbehne...
strakon píše: Rogerer> Tady máš tu fotku propojení. Co tam máš za filtr? t2.gstatic.com/images
Mám tam klasiku papírák. Když jsem to na jaře kupoval, byl ještě ok, tak jsem ho trošku profouknul a neřešil. Nad KN jsem přemýšlel, ale nechce se mi pak moc řešit nějaké ladění atd...
maciiik píše: Já mám v papírech 82 kW a na tachu jsem nejvíc viděl 236... Nemusím snad zmiňovat, že na německé dálnici...
Zkoušeli jsme to na to samém místě
Jinak mě o tu maximálku zas až tak nejde, spíš tam postrádám trošku víc takové nějaké ostrosti...
assassin píše: Rogerer: nejvetsi rozmer vacky - saci 34,47mm francie, 37,47mm ostatni
Vyfukova 36,08mm u vsech...
Tusim ze je na tech francouzskejch vackach na ozubenem kole na cele jeste naka znacka, "E" nebo tak neco, ostatni znacku nemaj...
Skrcena/neskrcena verze na maximalce malej rozdil ... Kdyz to clovek rve kazdej kvalt do bezvedomi v podstate nepozna rozdil mezi verzema, je to znat pokud se tam necha sestka a akcelerace treba ze 180... Ve dvou uz se te skrcene z tech 180 moc nechce, neskrcena se jeste kousek rozbehne...
Díky
Když jsem to měl posledně rozdělané, tak se mi zdá, že nějaká značka tam byla, ale moc jistý si nejsem. Ve dvou jsem s tím jel nejvíc kolem 200, víc už se tomu nechtělo. A to tam byla asi daná 5...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Raptor 1000 výkonové verze
Rebel83 píše: to už je ale hodně dávno co to ješté bublalo
No a co, prodám na díly, chceš?
1 reakcí na tento příspěvek Raptor 1000 výkonové verze
Asi to budes mit skrcene - jestli teda ten tachac na raptoru nemeri lip nez na TL, Sko jede podle tacho 240 ve dvou v poho...
Ja sem mel puvodne 72kW verzi a na prvni tri kvalty v podstate nepoznam rozdil, ono totiz je to znat az pri plnym plynu a ten na prvni kvalty stejne nedas - musi se prehmatnout. Tzn ostrosti uz tam asi vic nebude...
Je fakt ze sem nikdy nejel na tl skrcenym na vackach, ale melo by se to chovat stejne...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Raptor 1000 výkonové verze
maciiik píše: No a co, prodám na díly, chceš?
co za něj? motor si nech ten nepotřebuju...
assassin píše: Rogerer: filtr v tomhle airboxu neni hlavni restrikce, tzn at tam das jakejkoliv bude se to chovat jako se seriovym. Zmeny jsou znat az kdyz se airbox upravi.
Asi to budes mit skrcene - jestli teda ten tachac na raptoru nemeri lip nez na TL, Sko jede podle tacho 240 ve dvou v poho...
Ja sem mel puvodne 72kW verzi a na prvni tri kvalty v podstate nepoznam rozdil, ono totiz je to znat az pri plnym plynu a ten na prvni kvalty stejne nedas - musi se prehmatnout. Tzn ostrosti uz tam asi vic nebude...
Je fakt ze sem nikdy nejel na tl skrcenym na vackach, ale melo by se to chovat stejne...
Takže KN by mělo vliv jen na trochu jiný zvuk ?
Ale tam už asi hodně udělá ta kapota ne. Já se schovám maximálně za ručičku otáčkoměru.
Kdyby to bylo těma vačkama, tak už mám asi náhradu vačky
Naposledy editováno 31.01.2014 16:02:16
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Raptor 1000 výkonové verze
dewwil píše: co za něj? motor si nech ten nepotřebuju...
Všechno nebo nic, šrotu mám doma dost!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Raptor 1000 výkonové verze
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Raptor 1000 výkonové verze
Naposledy editováno 31.01.2014 17:03:04
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Raptor 1000 výkonové verze
maciiik píše: Všechno nebo nic, šrotu mám doma dost!
Kolik za to? Jestli to bude zajímavá cena tak bych o tom uvažoval, ikdyž bych radši V-raptora, klidně bez motoru a může bejt i pomuchlanej, jen rám(zadek může bejt pomuchlanej-podsedlovej rám), nádrž, vidle, kola a elektrika...
e: a na Stodůlky to mám 5minut
Naposledy editováno 31.01.2014 18:35:25
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Raptor 1000 výkonové verze
1 reakcí na tento příspěvek Raptor 1000 výkonové verze
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Raptor 1000 výkonové verze
Naposledy editováno 31.01.2014 20:53:02
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Raptor 1000 výkonové verze
strakon píše: Rogerer> To já zas jo, proto jsem si ho předělal a pořád se na něj vydržím v garáži hodiny koukat
Musím uznat, že ten tvůj je taky moc pěkný ...ale u mě prostě pořád vede ta "tuctová" klasika
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Raptor 1000 výkonové verze
strakon píše: dewwil> na něj dáš přední masku a máš ho, to chceš vykuchat tvoje TLR?
No mý se teď prodává, a koukám po Raptíkovi, ale sériovej motor v tom nenechám
e: už stárnu a chci něco polonahatýho V2 a lehčího než TLR co by nedráždilo majitele novejch SS se mnou závodit a zamachrovat, když mě pojedou, na 16let starou 2V babičku Teď bych je trestal na V-Raptoru v zatáčkách A hlavně Raptor je k tuningu jak dělanej, hrozná úchylárna
Naposledy editováno 31.01.2014 21:26:16
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Raptor 1000 výkonové verze
Naposledy editováno 31.01.2014 21:29:50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Raptor 1000 výkonové verze
Naposledy editováno 31.01.2014 21:52:20
dewwil píše: No mý se teď prodává,
Sem si říkal že sem to někde viděl www.motorkari.cz/motobazar/motorky/suzuki/suzuki-tl-1000r/suzuki-suzuki-tl1000r-606443.html
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Špatná baterie??? Cagiva Raptor 1000 | s.a.v.a.g.e. | 19 | 16.10.2024 v 14:10 Krautkopf |
Radialní brzdová pumpa Cagiva Raptor 1000, Cagiva Raptor 650 | Davesv | 6 | 25.6.2023 v 03:46 3KP |
Raptor 1000 na prodej Cagiva Raptor 1000 | 3KP | 7 | 9.6.2021 v 17:24 Gahan37 |
Vodítko řetězu Raptor 1000 Cagiva Raptor 1000 | zoom | 10 | 17.5.2021 v 22:15 3KP |
Cagiva raptor kde najdem winko Cagiva Raptor 1000 | ancaaa | 9 | 7.4.2021 v 21:30 strakon |