No i tak mi to nedalo a jako nejrizikovější článek pro poruchu jsem vyhodnotil spojkové lanko,které jsem koupil a zkusil vyměnit viz:docentova metoda. Takže lanko,nářadí potřebné k tomu ve Fazerovi orig.nářadí je,takže jsem přidal pár kousků. Pojistky,žárovky a antipich.
Naposledy editováno 04.02.2014 16:51:48
1 reakcí na tento příspěvek jake nařadi sebou vozit v kastlíku 639 Jawa
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jake nařadi sebou vozit v kastlíku 639 Jawa
Čoproň píše: Kdo jezdí na číňanským stroji musí mít sebou kolo vázacího drátu a pár kotoučků izolačky. Pořád něco praská a nebo upadává. Alespoň není cestování nudné.
Odkdy je jawa čínský stroj, vševěde... plexi před řídítky jsem ještě neviděl...
Naposledy editováno 06.02.2014 09:42:26
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jake nařadi sebou vozit v kastlíku 639 Jawa
rancher píše: Odkdy je jawa čínský stroj, vševěde... plexi před řídítky jsem ještě neviděl...
Na číně jezdím já, to je moje zkušenost.
Plexi jsem měl původně vepředu. Ale vzhledem ke konstrukci motorky bylo přede mnou tak daleko, že bylo naprd.
http://www.motorkari...&act=fotogalerie
Tak jsem ho sundal. Ale na zimu je to dobrá věc, tak jsem to vymyslel takhle a už je to pohoda. I když jsem měl koženou bundu a teplé oblečení, v ledovém větru prsa mrznou. Dával jsem si na ně ledviňák místo na záda. Na jaře plexi zase sundám.
Dal jsem si na zimu taky vyhřívaný hefty. ale moc to nepomáhá, hřejou jen do dlaní.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jake nařadi sebou vozit v kastlíku 639 Jawa
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jake nařadi sebou vozit v kastlíku 639 Jawa
rancher píše: Čoproň> No volovinek s sebou taháš dost!
Důležitý je mít něco přítulného na tandemu. To se hodí dycky.