Tohle vlákno bych chtěl věnovat všem, co rádi upravují svůj stroj, abychom zde mohli sdílet co nejvíce informací, zkušeností a tak dále.
Především bych se tu chtěl věnovat technice a funkčním věcem jako jsou velké airboxy, jiné vstřiky, celkové úpravy sání, výfuky, svody, úpravy přepákování, tlumiče řízení atd...
Taky by bylo fajn shrnout rozdíly mezi jednotlivými modely. Sám toho tolik nevím, tak napíšu jen to nejhrubší a doplním to, jak napíšete.
98-00: první generace
01-02: druhá generace
-trošičku jiné vstřiky (v těle vstřikovačů je vývod pro podtlak, takže se dá lehce udělat synchro)
-hlavy mají větší sací ventily bež první generace
-sací vačka má větší zdvih
-upgrade předních brzdičů
-jiné uložení zadního tlumiče a tlumič samotný
-jiné výfukové svody
-trochu jiná kapotáž
03: tady si nejsem změnamaúplně jistej, ale někdo tvrdí, že je ještě výkonnější, rád se dozím proč...
04+: tak tady už nevím skoro nic, je to defakto všechno jinak
-co se motoru týče, tak větší průměr hrdel vstřikovačů...
_____________________________________________________________
Dostal jsem oprávnění to tu spravovat, tak si to sesumírujeme...
fizzer
LEVEL 1:
BIG BORE-HARDCORE
Zdá se, že by se nás našlo víc, kdo by se vrhli do úpravy na vyšší objem.
Předběžný seznam zájemců:
Plejba
Dakarista (chce 1127)
fizzer (pokud se motorka do podzimka neprodá, a chce 1060 nebo 1103 max) ***/fizzer vyměknul a sere na to/***
Kedar_K na to prej sere, dá tam turbo
Asi bych vycházel z pístů Kaemna / PISTAL 102 mm/ 1103 ccm, buď nakoupit jednu sadu hotových pístů a pak je oměřit a nechat "zkopírovat" v ČR, nebo je nakupovat v Německu a výbrus válců (volil bych cestu ocelové vložky z důvodu převrtáním zeslabené spodní části válců a následného odlamování, což jistě nechceme) nechat dělat u nás. Záleží, jak by to vycházelo cenově. Můžu zkusit obeslat pár vytipovaných firem, jak by se k tomu postavili, ale chtělo by to, aby nás bylo víc - větší objem zakázky by mohl mít příznivý dopad na zájem firem se do toho vůbec pouštět a taky na cenu pro každého jednotlivého soudruha.
Předpokládaný výsledek bez dalších zásadních úprav:
Falco, Mille do 2000 (RSV01-03 a Tuono budou mít o něco málo víc vlivem větších ventilů)
120 HP @ 8500
120 Nm @ 6000
RSV a Tuono 04+
148 HP @ 10000
123 Nm @ 6000
Čísla to vskutku nejsou nijak ohromující... jen bych podotknul, že s víc úpravama se z toho bude dát logicky vyrazit víc... prostoru je mnoho, záleží jen jak kdo má svalnatou peněženku Větší vstřiky, naúhlovaný/jiný vačky, větší /lehčí ventily, laborování s vejfukem, motormanagement atd atd...
Kdyžtak házejte svoje poznatky, co bude ještě potřeba...
Plejba: repas uložení kliky, kde a cena??? (na partsdepotu samotný šály vycházejí na cca 3200)
Naposledy editováno 14.11.2012 22:19:39
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Jindrej píše: Btw, všichni yoshové, pepové, dewwilové a další honiči neperspektivních japonců, hoďte stroje ze skály, Amann je u Murkina
A sakra... tam bude veselo až si ojnice řeknou, že se půjdou kouknout ven, kdože je to tak vytáčí
Ale 145PS na kole u TL1080R taky nejni zlý
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
dewwil píše: A sakra... tam bude veselo až si ojnice řeknou, že se půjdou kouknout ven, kdože je to tak vytáčí
Ale 145PS na kole u TL1080R taky nejni zlý
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
FiZzeR píše: Si povíme pak
Jednu tobě podobnou jsem už pohřbil
A ty se nepočítáš, ty máš R4, to je vesmírná konstrukce a to neplatí
Na navíc máš asi o 15 kg míň, já jdu do stejné váhové kategorie
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Bači píše: Já jestl stihnu do jara poskládat i druhou tak je chci obě zavést do Holubic k Frankovi na Brzdu a uvidíme. Kolik si za to Murkin tak veme za to lazení? Odhad?
Já to vím přesně, pokud teda neměnil ceny a nic mi dneska neřek
Ale nechci tady plácat, tak mu radši napiš
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Jindrej píše: Jednu tobě podobnou jsem už pohřbil
A ty se nepočítáš, ty máš R4, to je vesmírná konstrukce a to neplatí
Na navíc máš asi o 15 kg míň, já jdu do stejné váhové kategorie
Vejmluvyyyyy
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Jindrej píše: Btw, všichni yoshové, pepové, dewwilové a další honiči neperspektivních japonců, hoďte stroje ze skály, Amann je u Murkina
Jindřeji draku ty vidle a bremba jsou bomba Ale bylo by dobré aby my yoshové, pepové,dewwilové, jískové,majitelé dle tebe neperspektivních japonců jsme si dali někde scuka s vámi co vlastníte rsv ty, bači a další taliáni myslím že by to byla prdel to prohnat někde v zatáčkách a prohodit si to a dát řeč co říkáš??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Pepa1098 píše: Jindřeji draku ty vidle a bremba jsou bomba Ale bylo by dobré aby my yoshové, pepové,dewwilové, jískové,majitelé dle tebe neperspektivních japonců jsme si dali někde scuka s vámi co vlastníte rsv ty, bači a další taliáni myslím že by to byla prdel to prohnat někde v zatáčkách a prohodit si to a dát řeč co říkáš??
Já jsem pro
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Pepa1098 píše: Jindřeji draku ty vidle a bremba jsou bomba Ale bylo by dobré aby my yoshové, pepové,dewwilové, jískové,majitelé dle tebe neperspektivních japonců jsme si dali někde scuka s vámi co vlastníte rsv ty, bači a další taliáni myslím že by to byla prdel to prohnat někde v zatáčkách a prohodit si to a dát řeč co říkáš??
Hele to je na prd, dokonce jsem se vloudil na jejich sraz, že se pořádně projedem a ukážu jim zač je toho TLR a místo toho jsem tam jen servisoval ty jejich Italky Všem se to sralo a Hudec s RSV4 radši ani nejel na koupaliště, aby jsem mu to nemusel opravovat po cestě Tady je důkaz
Jako mechanik jsem se osvědčil a o mé nářadí byl zájem
Naposledy editováno 10.02.2014 20:28:45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
dewwil píše: Hele to je na prd, dokonce jsem se vloudil na jejich sraz, že se pořádně projedem a ukážu jim zač je toho TLR a místo toho jsem tam jen servisoval ty jejich Italky Všem se to sralo a Hudec s RSV4 radši ani nejel na koupaliště, aby jsem mu to nemusel opravovat po cestě Tady je důkaz
Jako mechanik jsem se osvědčil a o mé nářadí byl zájem
Kecy, dle fotek se tam bratrovi snažíš rozštelovat motorku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Jindrej píše: Kecy, dle fotek se tam bratrovi snažíš rozštelovat motorku
Prdlajs,, Bačimu to nebrzdilo(chyběla mu brzdovka), bratrovi to cukalo jak stará herka(nejspíš blbý palivo) a ta černá, tý odešlo pal. čerpadlo(měli sebou náhradní )... Naštěstí vše opraveno během 2. hodin
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Pepa1098 píše: dewwil> (ale slečna v bílém se o tebe chtěla aspoň jak se patří postarat tak myslím že to byla asi kompenzace za práci kolem těch italek )
Houby...zasekl se mi jen zip na kombošce
e: a ta třetí když viděla mý bourací kladivo tak utekla, měla před svatbou a nechtěla být na fotce, prej by ji ten její zabil
Naposledy editováno 10.02.2014 20:42:17
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
3 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
Hele yoshi ale pořád tam toho je víc jak víš kde ne?
Říkal jsem Murkinovi, že bych šel v budoucnu dál ale pak jsme se dohodli, že dokud tam mám víc jak yosh, necháme to bejt
Ale jinak Murkin chválil, že to chodí pěkně
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
dewwil píše: Jindrej> No a já už vím jaký laufy mi nesměj na motorku, na to jak jsou vychvalovaný tak nic moc a to u mistra ladiče, to už líp vyjdou ty origo svody s Mivvama a je to levnější Já bych byl tak nasranej, že bych je otevřel jak plechovku od párků a udělal nový vnitřky
Taky je to jedna z možnejch variant
Naposledy editováno 13.02.2014 22:02:50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Jindrej píše: Taky je to jedna z možnejch variant
a dětskou vatu na čištění uší místo akrap vaty
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zkušenosti Dunlop Roadsmart IV Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 14 | 16.9.2024 v 14:29 Smog_Phantom |
Zkušenosti s Wemoto [1, 2] Aprilia RSV 1000 | Bu_back | 53 | 19.6.2024 v 14:11 alpiniště |
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 | lukasst | 9 | 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr |
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 15 | 29.12.2022 v 17:29 assassin |