2.foto-vnitřní strana pravého kotouče,pístky jsou malinko vyjeté a mezi kotoučem a třmenem je jen malinká mezera
3.foto-kotouč nedře o třmen,ale není na středu proti drážce
U druhého kotouče je odchylka menší asi třetinová,měřením jsem nezjistil,kde je problém.Kolo je přesně mezi oběma kotouči a kotouče přesně mezi vidlicemi.Podle manualu jsou na ose všechny součástky,které vymezují kolo a konec závitu osy přesně lícuje s vnějsí stranou závitu ve vidlici.Napadlo mi jedině podložit třmeny v uchycení,aby se přblížily do středu,ale nezdá se mi to,jako dobré řešení.Zatím bych v tom velký problém neviděl,ale až se sjedou desky,tak budou pístky na jedné straně hodně vyjeté.Děkuji za názory.
1 reakcí na tento příspěvek Kotouče nejsou na středu třmenů
http://www.partsdepo.../1997/YZF600R/54761/
Na Varanovi to dělal ten náhon tacho.
Naposledy editováno 11.02.2014 20:09:19
1 reakcí na tento příspěvek Kotouče nejsou na středu třmenů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kotouče nejsou na středu třmenů
rosacz píše: Nejspíš ti tam něco chybí. Si to zkontroluj.
http://www.partsdepo.../1997/YZF600R/54761/
Na Varanovi to dělal ten náhon tacho.
Jirka.46 píše: Už jsem koukal co všechno by tam mělo být a mělo by to souhlasit.Jen jsem sundaval kolo ten váleček na levé straně počítám,že by mohl být vymačklý,náhon tacho jsem měl taky vyndaný.Dál už jsem nelezl,ale předpokládam,že ten předmět(nevím,jak se nazývá )mezi ložisky,ložiska a těsnící kroužky tam jsou.Až to rozeberu,tek to zkontroluju pořádně.
To by ale bylo obracene, nez to mas Ty.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kotouče nejsou na středu třmenů
fafo píše: Jirko jediny co Ti to muze delat, jsou logis roztazeny vidle. Bud jsou malo nalisovany loziska, nebo spatne vymezovaci podlozky. Jsou proste moc od sebe. Proto i to krive sjizdeni desticek.
Právě,kdyby nebyla ohlá osa,což předpokládám,že je,tak by to nekmitalo tam a zpět,jak jsem psal."Tak jsem dnes povolil osu a kotouče byly uprostřed třmenů.Při volném dotahování právý třmen kmital proti kotouči(ven a dovnitř)a pomalu se vychyloval,jak se dostávala osa do tahu,přestal kmitat a vychyloval se čím dál víc a s ním i levý.Takže problém bude nejspíš v ose kola."Ale jen by se to pomalu stahovalo.A právě,když je osa povolená,tak jsou kotouče uprostřed,kdyby tam bylo něco navíc,tak se to přece nestahne povolením,ale právě jak je osa ohlá,tak se to stažením celé rozhodí.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kotouče nejsou na středu třmenů
Jirka.46 píše: Právě,kdyby nebyla ohlá osa,což předpokládám,že je,tak by to nekmitalo tam a zpět,jak jsem psal."Tak jsem dnes povolil osu a kotouče byly uprostřed třmenů.Při volném dotahování právý třmen kmital proti kotouči(ven a dovnitř)a pomalu se vychyloval,jak se dostávala osa do tahu,přestal kmitat a vychyloval se čím dál víc a s ním i levý.Takže problém bude nejspíš v ose kola."Ale jen by se to pomalu stahovalo.A právě,když je osa povolená,tak jsou kotouče uprostřed,kdyby tam bylo něco navíc,tak se to přece nestahne povolením,ale právě jak je osa ohlá,tak se to stažením celé rozhodí.
Tak to mas krivou osu jako prase uf. A to sis nevsim ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kotouče nejsou na středu třmenů
cuir píše: a k tematu:
zkontroluj si loziska v kole. Mozna je nejakej jouda co nevi jak se to dela nalisoval mimo osu.
EDIt: pokud ale tvoje mereni je spravne ,ze kolo je presne mezi vidlema tak pak to tim asi nebude.
Jen teda doufam ,ze to mereni si neprovadel ruzovym pravitkem ze zakladky. Kdyz udaj o mezerach vnějších pístků mezi oběma třmeny udavas v hodnotach "cca 2mm" a na poravem "asi 4mm".
Naposledy editováno 12.02.2014 09:47:49
Jirka.46 píše: To cca. a asi znamená,že to není s přesností na desetiny,měřeno šuplérou a růžové pravítko jsem nikdy neměl Edit:Při měření pístků byl vlastně problém dostat se tam pořádně šuplérou a neviděl jsem na to rovně,ale ze strany,tak proto jsem napsal cca. a asi .
tak to jo :D ja prave aby se tu neresili milimetry a ty si to nemeril jak zednik vodovahou :D
1 reakcí na tento příspěvek Kotouče nejsou na středu třmenů
Naposledy editováno 14.02.2014 19:26:35
1 reakcí na tento příspěvek Kotouče nejsou na středu třmenů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kotouče nejsou na středu třmenů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kotouče nejsou na středu třmenů
Jirka.46 píše: Zítra vyndam kolo,zkontroluju všěchno a chtěl bych vše vyčistit a promazat.Mám dotaz,čím vyčistit ložiska,je možné je prolít a pořádně vypláchnout?Můžu např.odmašťovačem na brzdy,nebo třeba naftou,nebo něčím jiným,doporučte.
Nicim. Radsi je vymen. Kdyz uz jsi jezdil s ohlou osou1 reakcí na tento příspěvek Kotouče nejsou na středu třmenů
1 reakcí na tento příspěvek Kotouče nejsou na středu třmenů
Po prenytovani kotoucu mi na jedne strane porad drely desticky. Nechal jsem si vytocit cca 2mm podlozku na osu kola a pak to bylo ve stredu.
Rekl bych ze je to pricina proc se na mem rocniku tak nici nyty na kotoucich, neni to presne ve stredu.
Suzuki GSXR 600 2001 , kdyz jsem je daval prenytovat , chlapik mi rikal ze to je bolest toho rocniku.
Naposledy editováno 28.02.2014 23:48:36
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kotouče nejsou na středu třmenů
Naposledy editováno 01.03.2014 00:00:34
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kotouče nejsou na středu třmenů
Naposledy editováno 01.03.2014 00:49:34
1 reakcí na tento příspěvek Kotouče nejsou na středu třmenů
Pravděpodobně máš ten spodní díl z moc měkkého materiálu. Předpokládám, že to bude nějaká slitina hliníku.
Pokud je to vymačkaný hodně a sfrézováním by se úchyt příliš zeslabil tak je možnost si nechat vyvařit chybějící materiál a opět sfrézovat na původní rozměr. Ale toho bych se bál, že se tam vařením vytvoří pnutí, který by mohlo prasknout a taky by se ten tlumič mohl zkroutit.
Jirka.46 píše: Tak jsem vyměnil osu (origo)-zjistil jsem,že taky není rovná,u hlavy je konická,vymezovací váleček na pravé straně-byl vymačklý a ložiška.Po namontování všechno stejné,tak jsem měřil a zkoumal dál.Při prvním měření jsem měl vše pohromadě,měřil jsem tloušťku uchycení i s třmeny,takže jsem nic nezjistil.Teď jsem měl třmeny dole,tak jsem změřil vše zvlášť a zjistil jsem,že je vymačkané uchycení třmenů .Teď je otázka co s tím?Spodní díl tlumiče jsem našel nejlevnější kolem 5t ks,to se mi dávat nechce.Potom je možnost koupit starší(záleží v jakém budou stavu),nebo to nějak poladit,ale do těch podložek se mi taky nechce a hlavně je to vymačklé křivě.Máte nějaký nápad,jak to vyřešit?
Koukám na to, co píšeš, a spíš to vidím na nějakou lidovou tvořivost předchozího majitele, po nějaké těžší bouračce. Ani vymezovací váleček, ani uchycení třmenů se nemůže jen tak "vymačkat". Co myslíš tou "konickou osou"? Osa musí mít stejný průměr po celé délce! Uchycení třmenů, tzn. ty uši na tlumiči jsou každý jinak široký? S tou novou osou se odstranilo to, co píšeš v příspěvku 66 ?? viz.: "Při volném dotahování pravý třmen kmital proti kotouči(ven a dovnitř)a pomalu se vychyloval,jak se dostávala osa do tahu,přestal kmitat a vychyloval se čím dál víc a s ním i levý"??
1 reakcí na tento příspěvek Kotouče nejsou na středu třmenů
Naposledy editováno 05.03.2014 15:09:08
Naposledy editováno 05.03.2014 15:50:41
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kotouče nejsou na středu třmenů
vypadá to, že máš pořád stejný problém s křivou osou.
Edit: samozřejmě pokud by jsi měl možnost ji nechat zkontrolovat na soustruhu, je to vyšší , lepší level.
Naposledy editováno 05.03.2014 15:46:36
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kotouče nejsou na středu třmenů
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Thundercat - karburátor Yamaha YZF 600R Thundercat | Okin1 | 11 | 6.11.2023 v 23:51 2stroke |
Motorka 35 kW pro A2 - silniční Yamaha YZF 600R Thundercat, Kawasaki ZZR 600, Honda ... | Joel1 | 4 | 6.7.2023 v 19:54 Joel1 |
Sada na snížení výšky Yamaha thunde... Yamaha YZF 600R Thundercat | R.a.F | 5 | 2.11.2022 v 19:53 assassin |
HJC IS 17 Yamaha YZF 600R Thundercat | Malibu86 | 10 | 7.1.2021 v 14:20 vopák |
Motor cukne spadne otáčkoměr a zase... Yamaha YZF 600R Thundercat | Kalich94 | 3 | 26.8.2020 v 15:27 FiZzeR |