Když parkuju motku směrem z většího kopce na výklopnym stojánku, stačí když je zařazená jednička? Nemůže časem motorka popojet a zbuchnout?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) parkování z kopce
efas píše: jasně, že zadní...viděl jsi někdy motorku s předkem???
2 reakcí na tento příspěvek parkování z kopce
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) parkování z kopce
SuperPivis píše:
pro to lidi dělaj, proč neinvestují svojí energii na smysluplné věci???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) parkování z kopce
Naposledy editováno 18.02.2014 08:32:06
burdus píše: efas> kdyby všichni přemýšleli jako ty tak ještě furt svítíme petrolejkama a do práce jezdíme koňmo
zase by nebyl problém s parkování do kopce a taky by nepraskaly žárovky
a navíc, kdyby frajer nepřemýšlel na blbostma jako je motorka s předkem a raději vymyslel ruční brzdu na moto
Naposledy editováno 18.02.2014 09:05:19
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) parkování z kopce
hycomat píše: SuperPivis pekné, nejaká domáca výroba. Ale robili sa aj sériové motorky s predným náhonom, samozrejme malé série, niekedy pre armádu. Pohľadám zajtra, už je neskoro.
Napadá mně Rokon Trialbreaker. Je to motorka s pohonem 2x2, obojživelná (plave na vodě). Max. ryhlost 40km/h, vyleze do neskutečnejch svahů.
K tématu: Vždy do svahu, do prudkého s rychlostí. Parkovat ze svahu a spoléhat se na kompresi je hloupost.
hycomat píše: SuperPivis pekné, nejaká domáca výroba. Ale robili sa aj sériové motorky s predným náhonom, samozrejme malé série, niekedy pre armádu. Pohľadám zajtra, už je neskoro.
co vim tak se delali nejaky masiny s pohonem na obe kola uz nevim jakej pomer sily sel na ktery kolo,ale pouzivali se v pousti. Kde se normalni masina zahrabala, tak tahle vyjela.
1 reakcí na tento příspěvek parkování z kopce
1 reakcí na tento příspěvek parkování z kopce
Roman2bk píše: pěkné téma
do kopce nebo z kopce, to je ještě dobré, horší řešit parkování v silném nárazovém větru, to se pořád překlápěla. Vyřešit se to dalo jedině podepřením kameny
Ještě k tomu dokopce z kopce - jasně že v 99% případech zaparkuji do kopce a ještě s motorkou šikmo vlevo (aby to z kopce bylo nejen dozadu, ale i mírně vlevo, aby motorka "nepřepadla" na opačnou stranu než má stojan, např. vítr nebo nějaký šťoural..).
Párkrát jsem ale zaparkoval z kopce, např. úzká ulička a nedalo se tam otočit, nebo by to bylo moc složité (např. provoz aut) a bylo to jen na chvíli.
Pak jsem zařadil jedničku, nechal motorku sjet z kopce dopředu co nejvíc, aby fakt byla zabržděna motorem a až pak naklonil na bok na stojan.
ja na slovensku pri orkanu musel masinu prikurtovat k plotu pro jistotu. vystlal aby se neoprela plastama o kov
Naopak u male Guzzi se sam sklapava velmi rad policajt i na rovine
No a kdyz mas Guzzi s velkyma kozama a automatem, tak se ti jeste po nalehnuti na policajta samocinne zatahne pridavna kotoucova brzda