vím že tady toho je spousta, ale co jsem nenašel jsou informace k servisu.
Zajímalo by mě jakou mají motory výdrž, kdy se dělaj ventily, rozvodáky a na co si dát případně pozor.
Moc se mi líbí Ina, koukal jsem na 750, ale jelikož to chci pro dva a na delší dobu, šel bych rovnou do 1200, jel jsem zatím an Banditu a ten motor je moc příjemněj, měl jsem strach že je to větší dravec, ale pokud člověk netočí k červenýmu, je to akorát mám už věk a i rozum, na blbnutí mám krosku
Co se týká ceny vybírám něco do 50t a ročník někde od 99-00, XJ jsou celkem v ceně, ale moc sem kolem nich nenašel, spíš bych volil TDM, ale nejvíc mě bere náháš a to bud Ina nebo Bandit, motorově jsou stejný, liší se podvozkem a image (plus pro Inu) dáel ještě Rex 1100 ale nelíbí se mi moc ta kaplička..
Můžete mi sem hodit něco kolem výměn rozvodáků, seřízování ventilů a výdrž spojky nebo případně co ještě dalšího na co se ptát a dívat při výběru. (olej beru jako normál) jo pro zajímavost spotřebu..
Včera jsem jel na Banditu 1200, r.97, najeto 63tis...motor měl pěknej průběh, malinko byly slyšet ventily, ale jen slabě nic výraznýho, jel jsem i na CB750, ale ten motor je takovej klidas ale zato ševelí-prostě Honda..
Díky všem za přínosně informace a zdržte se OT komentářů..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výdrž motoru, servisní intervaly atd
LubinWR píše: JardelT> proc kasička?
No miluji zvuk dvouvalce, ale v nahaci nejsou vyjma ducati, jeste jsem narazil na ST4 ale taky kapota, na monstera nemam financne a taky chci pohodlnou motorku na cestovani i ve dvou..tam mi monster stejne prijde s tim malym sedlem nepohodlny, navic dat na monster kufr se mi nelibi, takze vyber je B1200, XJR1200, Ina750, VTR1000F jako jediny dvoval a kapota...ale potrebovak bych ho vyzkouset a to chci zajet dnes jestli bude hezky...
tak kasičku myslím přímo ten kus, co jsi odkazoval, zvuk dvouválce je luxusní, to je pravda
jinak proč by tamto měla být kasička, ta motorka vypadá velmi dobře...ale myslím že někomu asi chybí...musel bych kouknout na čísla...
1 reakcí na tento příspěvek Výdrž motoru, servisní intervaly atd
Jezdil jsem na obou když jsem vybíral(i B12 2002,ta už má podvozek lepší)
Jinak ZRX je stylová a hezky udělaná v detailech,kaplička k ní patří,prostě retro.
Bohužel v ČR hezký kusy nejsou,a v D už jsou drahý.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výdrž motoru, servisní intervaly atd
ještě mě napadl Monster, vždycky se mi líbíl ten jeho brutální zvuk
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výdrž motoru, servisní intervaly atd
Myslím že ještě nevíš co chceš
Jinak ZRX je i s kulatým světlem,ale to má zase každý..kaplička je stylová a patří tam.Taky jsem ji odmítal,dnes bych neměnil.
Hodně zdaru při výběru
1 reakcí na tento příspěvek Výdrž motoru, servisní intervaly atd
1 reakcí na tento příspěvek Výdrž motoru, servisní intervaly atd
na finále přišla řada na Monster 900, ale bohužel nešel nastartovat, baterko KO...takže jsem s lítostí odjel, protože na toho jsem se fakt těšil, nicméně i jizda na raptoru mě přesvědčila o tom, že na mých pár výletů s malým nájezdem 2V není...takže Bandit pičo! a bude to 1200...zítra jedu na 2 kouknout..myslím že mezi něma se rozhodně
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Bandit prepad nadrze Suzuki GSF 1200 Bandit | lenkochal | 16 | 10.6.2024 v 14:31 lenkochal |
otáčky volnoběhu Suzuki GSF 1200 Bandit | ujec76 | 6 | 7.5.2024 v 01:42 6573 |
Motea kufry na bandita Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuki GSF 650S Bandit, Suzu... | Banditak650 | 14 | 24.4.2024 v 15:53 Banditak650 |
potah sedla Suzuki GSF 1200 Bandit | ujec76 | 5 | 19.4.2024 v 09:14 kalous72 |
ventilová podložka Yamaha XJR 1200 | Sieg | 13 | 4.3.2024 v 19:00 MartinXL650V |