Naposledy editováno 06.01.2014 18:42:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Octavia
FiZzeR píše: Divadýlko pro hejly?
co vim tak ten to dela jak se ma... tzn pro me prekvapeni ze uz to nekdo z lidi kdo to umi (jak treba zminovany clovek) uz to dela za tyhle prachy... ikdyz je to 5 tis za hodinu a pul, me v hlave dela bordel to ze mam furt na mysli benzinak, tam je to trosku jinde a i za jiny prachy.... ono ladit ropaka jde zjednodusene "podle koure" zvednes tlak a pak uz jen prilejvas naftu az to zacne hulit jako lokomotiva
ptaak píše: assassin> Tak mi vysvětli, proč v sgs to nejdřív měřili předem, aby se auto uvedlo do stavu ok, pak se upravoval sw docela dlouho a pak se to zase zkoušelo na brzdě. Není to tupý nalití sw někde v garáži za 2tis.
viz prispevek vyse, nejspis uz se cena u ropaku dostala na tuhle uroven i u lidi co vedi co delaj. ladit diesel je snazsi, tzn nalejt soft a zkontrolovat naky parametry, pripadne trochu upravit...
mereni na brzde v tomhle pripade je spis ochrana serioznejsiho ladice, ze opravdu jeho cip neco pridal, viz treba abc tuning :)
jo a ono teda cloveka co jezdi na moto asi zadny auto uz moc neprekvapi, to az mozna auta 500+ hp
assassin píše: co vim tak ten to dela jak se ma... tzn pro me prekvapeni ze uz to nekdo z lidi kdo to umi (jak treba zminovany clovek) uz to dela za tyhle prachy... ikdyz je to 5 tis za hodinu a pul, me v hlave dela bordel to ze mam furt na mysli benzinak, tam je to trosku jinde a i za jiny prachy.... ono ladit ropaka jde zjednodusene "podle koure" zvednes tlak a pak uz jen prilejvas naftu az to zacne hulit jako lokomotiva
Nu dobrá, možná u tohohle konkrétního ladiče tomu tak není, to ale nemění nic na věci, že tomu tak stále ve většině případů je
1 reakcí na tento příspěvek Škoda Octavia
1 reakcí na tento příspěvek Škoda Octavia
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Octavia
Parametry k tomu motoru jsou tady, trochu níž - silver top. Aspoň souvislost s tímto fórem je, že hlavy těch motorů navrhovala Yamaha
1 reakcí na tento příspěvek Škoda Octavia
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Octavia
Kubák píše: Kdyby někdo chtěl dvojkový modrý RS,po jednom řidiči,dejte vědět
Rok a cena? Benzín?
1 reakcí na tento příspěvek Škoda Octavia
1 reakcí na tento příspěvek Škoda Octavia
2 reakcí na tento příspěvek Škoda Octavia
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Octavia
maras píše: jak 2x IC? Jako origo tak jak je na S3/Cupra R?
Jsou oba coolery jiné. Vyhodí se originál, místo něj se dá jinačí a na druhou stranu se zrcadlově přidělá druhý. Asi máš pravdu, Cupra by to tak měla mít
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Octavia
PetrXX píše: Zeptám se asi blbě, ale nedá mi to - není zvyšování výkonu u motoru oktávky jen rozevírání nůžek mezi výkonem a schopnostmi podvozku to pobrat?
To nevím docela s tím jezdím ostře a na hranici možností podvozku a brzd jsem se s tím ještě nedostal. Jen by to potřebovalo tvrdší pružiny, ale nemůžu je nikde sehnat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Octavia
PetrXX píše: Zeptám se asi blbě, ale nedá mi to - není zvyšování výkonu u motoru oktávky jen rozevírání nůžek mezi výkonem a schopnostmi podvozku to pobrat?
aspon se to bude chovat jako paradny zvyre, chapes woe? :D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Octavia
S.i.i.i.s.a píše: Jsou oba coolery jiné. Vyhodí se originál, místo něj se dá jinačí a na druhou stranu se zrcadlově přidělá druhý. Asi máš pravdu, Cupra by to tak měla mít
Týhle problematice moc nerozumim, IC je chladič, a víc chladiče umožní dávat větší výkon na stávajícím turbu nebo co to vše obnáší? A kvůli egu, jo jako všichniptaak píše: Týhle problematice moc nerozumim, IC je chladič, a víc chladiče umožní dávat větší výkon na stávajícím turbu nebo co to vše obnáší? A kvůli egu, jo jako všichni
Z wiki..Intercooler (mezichladič plnicího vzduchu) je zařízení na výměnu tepla v přeplňovaných motorech - s turbodmychadlem nebo turbokompresorem. Jeho úkolem je ochlazovat stlačený vzduch vystupující z dmychadla, což umožňuje dostat do válce vyšší hmotnost kyslíku umožňující shoření adekvátně zvýšené dávky paliva a tedy vyšší výkon motoru při zachování jeho zdvihového objemu. Co možná nejnižší teplota zlepšuje tzv. plnicí účinnost motoru, posouvá níže teplotu cyklu a tím také snižuje riziko samovolného vznícení plynů ještě před fází jejího kontrolovaného vzplanutí, které je problémem benzínových motorů.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Octavia
Tom_L píše: Myslím, že to není zase tak hodnotný vůz, aby mělo cenu dělat něco jiného než "chip". Přehrát software třeba cimbu a úplně to bude stačit
Ti pánové z Cimby musí být kouzelníci! V 1500 rpm navýšili výkon bez toho aby zvedli krouťák.