1 reakcí na tento příspěvek jawa 350/634 pri 4 rychlosti sa dusi, 123 je Ok.
Môže to byť tým filtrom? tu pôvodnú originál plastovu krabicu s papierovým filtorm som vybral už dávno ..a dal tam športový filter .. neviem no
jawa 350/634 pri 4 rychlosti sa dusi, 123 je Ok.
Na nižší rychlost nemusí motor táhnout při plném zatížení, takže se dostane do otáček a nasaje si vzduchu dost. Na čtyřku otáčky poklesnou a motor musí zabrat, ale v tom okamžiku se ozve málo průchozí "športový" filtr, který motor škrtí a směs je moc bohatá. Za filtrem totiž vznikne velký podtlak, který odsává nadměrné množství benzínu z emulzní trubice. Bohatá směs hoří pomalu a motor se dusí. Dalším extrémem je pak zase filtr, který klade zase malý odpor a směs je chudá.
každý zásah do sání u dvoutaktu musí korespondovat se zásahem do karburátoru a do výfuku. Na výkon motoru má větší vliv sání, než výfuk. A i přes to stále existuje spousta lidí, kteří o tom nic neví, a myslí si, že odpojí-li originální filtrbox a filtr, tak mašina pojede líp. A pak takto dopadají tyhle domácí tunzingy. Nic proti tobě, to je jen konstatování. Konstrukce filtru je jiná pr 2T a 4T motor, takže bůh ví, co tam vůbec máš namontované..
1. buď vrať původní sání
2. vyměň za jiný filtr
3. přetryskuj karburátor
Naposledy editováno 13.03.2014 19:20:11
1 reakcí na tento příspěvek jawa 350/634 pri 4 rychlosti sa dusi, 123 je Ok.
Martinusek píše: aha .. no na to som nemyslel .. to môže byť pravda.. musim ho vrátiť späť ten starý pôvodný a vyskúšať to... alebo kupiť nový ak sa ešte vyrába.... a co znamená pretryskovať karburátor?
přetryskovat znamená přetryskovat, tedy zkusit jinou tryskovou sadu dle potřeby
Trocha teorie a základní nastavení s originálním filtrboxem!
Naposledy editováno 13.03.2014 19:37:51
1 reakcí na tento příspěvek jawa 350/634 pri 4 rychlosti sa dusi, 123 je Ok.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 350/634 pri 4 rychlosti sa dusi, 123 je Ok.
jawa 350/634 pri 4 rychlosti sa dusi, 123 je Ok.
U osmičky je karburátor s plovákovkou centrálně umístěnou (tvůj případ), která má poměrně velký objem a nedotékání se projeví podstatně později.
Čtyřka, o které je tohle vlákno, má ještě klasický karburátor řady SBD, tedy plovákovka vedle šoupátkové komory, a ta má malý objem. Nedotékající benzín se projeví skoro hned. Samosebou ale vyzkoušet se to může, a to i velice jednoduše - jakmile se začne motor dusit, hned se vyřadí na neutrál. Pokud bude chudá směs (málo paliva), vyletí hned otáčky nahoru, jako když vypneš benzín a necháš motor vycucat všechno do sucha. Pokud motor zdechne, bude směs na 98% bohatá.
Naposledy editováno 13.03.2014 20:09:57
1 reakcí na tento příspěvek jawa 350/634 pri 4 rychlosti sa dusi, 123 je Ok.
1 reakcí na tento příspěvek jawa 350/634 pri 4 rychlosti sa dusi, 123 je Ok.
Ale jak jsem psal prve - je to pro originální sání. Tím sportovním filtrem jsi to rozhodil a jedinou pomocí je buď polaborovat s otryskováním, nebo návrat k originálu.
Naposledy editováno 13.03.2014 20:33:36
2 reakcí na tento příspěvek jawa 350/634 pri 4 rychlosti sa dusi, 123 je Ok.
Prase má poloviční objem a polovinu koní. Tam ten filtr může třeba motoru dostačovat, ale pro třindu už může být limitující. Navíc prase mělo prakticky otevřené sání od výroby (drátěnka ve filtrboxu), zatímco čtyřka měla ve filtrboxu papírovoý filtr, což je úplně něco jiného. tohle nemůžeš porovnávat.
Naposledy editováno 13.03.2014 22:53:47
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ukrajinské VAPE [1, 2] Jawa 350/634 | Lu-boš | 45 | 9.8.2024 v 09:05 pavel5168 |
Jawa 350 634 oilmaster Jawa 350/634 | Jawar634 | 17 | 1.8.2024 v 17:41 Peppersteak |
Dovoz jawy 350 ze zahranici [1, 2] Jawa 350/634 | krystofvelecky | 38 | 20.5.2024 v 11:13 JAVR |
Sidecar Velorex [1, 2] Jawa 350/634, Velorex 562, Velorex 563, Velorex 565,... | Krautkopf | 46 | 21.3.2024 v 13:26 TomasNBK |
Jawa 350/634-7 a karburátor Z 640 Jawa 350/634 | panelák | 8 | 14.3.2024 v 19:26 Pabol |