Dal jsem se do lehkýho rozebírání VFR a měl bych pár dotazů.
1)Po sundáni a nandání airboxu mi zbyla hadice co jde z nádrže (přívod vzduchu/odfuk?) která má na konci plastový kolínko viz. foto Je vyvedená jen tak někam, nebo má svojí ďouru kamsi do rámu nebo někam?
2)Stále řešená výměna brzdovky a odvzdušnění. Když chci vycistit trmeny, tzn. komplet vypustit atd. Jak potom? Mám k dispozici odsávačku na oleje a brzdy. Musim se i tak držet nějakých postupů nebo to stačí dolejvat do nádržek a postupně odsávat a naplnit soustavu? Moc jsem to nerozebiral, kde najdu ten z "zpožďovací" ventil?
3)Blbne mi nejspíš čidlo neutrálu? Kde ho najdu abych aspoň prostříkl kontakty?
Motorka půjde stejně do servisu na ventily, takže s čím si neporadim ja, poradí si tam, takže se spíš informuju, nechci toho rozebirat moc, ale aaspoň něco bych si rád udělal sám
Dost věcí uuž jsem študoval na netu, v manuálech, microfiších atd. takže se spíš ujišťuju
Naposledy editováno 18.03.2014 14:44:29
- Kam s hadicí ti neporadím , ale pokud se nenajde nikdo kdo by věděl z hlavy můžu mrknout k sobě pod nádrž.
- když jsem měl rozdělaný brzdy na podzim tak jsem pak postupoval podle následujícího textu. Je to sice pro Varadero ale systém brzd je stejnej a je to celkem logický srozumitelný a brzdím . Když budeš mít vypuštěný celý brzdy začni potom odvzdušňovat jako první "nádobku s brzdovkou " rozuměj ten šroub nádobka -hadice ... docela jsem se s tím natrápil než jsem zjistil kde mám vzduch
pokiaľ ide o Varadero 1000, tak odporúčaný postup je nasledovný:
1. ľavý predný strmeň, horný odvzdušňovák (vonkajšie piestiky), ovládané brzdovou páčkou 2. pravý predný strmeň, horný odvzdušňovák (vonkajšie piestiky), ovládané brzdovou páčkou 3. zadný strmeň, stredný odvzdušňovák (stredný piestik), ovládaný brzdovým pedálom 4. zadný strmeň, zadný odvzdušňovák (vonkajšie piestiky), ovládané brzdovým pedálom (cez sekundárny brzdový valec a PCV ventil) 5. pravý predný strmeň, stredný odvzdušňovák, (stredný piestik), ovládaný brzdovým pedálom (cez oneskorovací ventil) 6. ľavý predný strmeň, stredný odvzdušňovák (stredný piestik), ovládaný brzdovým pedálom (cez oneskorovací ventil)
PříspěvekZaslal: ne únor 01, 2009 4:25 pm Předmět:Citovat Je to tak preto, lebo CBS na Varadere je zapojený nasledovne:
- predné brzdové strmene majú 3 piestiky. Vonkajšie piestiky na oboch stranách sú ovládané výhradné brzdovou páčkou, tak isto ako na motorkách bez CBS, so zadnou brzdou nie sú nijako prepojené, brzdová páčka hydraulicky ovláda len predné brzdové strmene.
- zadný strmeň má tiež 3 piestiky. Stredný piestik je ovládaný výhradne brzdovým pedálom, s prednými brzdami nemá prakticky nič spoločné, presne tak isto ako je to na moto bez CBS
- stredné piestiky oboch predných strmeňov sú ovládané výhradne brzdovým pedálom. Brzdová kvapalina zo zadného hlavného brzdového valca, ovládaného brzdovým pedálom, je do nich vedená cez tzv."Delay valve", ktorý slúži na korekciu a obmedzenie tlaku vyvolaného stlačením pedálu. Prostredníctvom tohto prepojenia brzdia predné brzdy aj počas brzdenia len brzdovým pedálom
- vonkajšie piestiky zadného brzdového strmeňa sú ovládané brzdovým pedálom spolu so sekundárnym brzdovým valcom, ktorý je spolu s ľavým predným brzdovým strmeňom uložený na spoločnom držiaku tak, aby sa mohol pootáčať, ale piest sekundárneho valca je pevne uchytený na ľavom teleskope. Brzdová kvapalina je do sekundárneho valca privedená zo stredného piestiku ľavého predného strmeňa a zo sekundárneho valca cez PCV ventil k vonkajším piestikom zadného strmeňa, preto to odvzdušňovanie celého zadného strmeňa výhradne cez brzdový pedál. Táto časť brzdového systému zabezpečuje brzdenie zadnou brzdou aj v prípade, že jazdec brzdí len brzdovou páčkou. Funguje to v podstate tak, že stlačením brzdovej páčky začnú brzdiť vonkajšie piestiky predných brzd. Reakčná sila ľavého predného strmeňa pootočí otočne uložený sekundárny valec a tým zatlačí jeho pevne uchytený piest a vyvolá brzdnú silu na zadnom kolese.
- Jinak čidlo nevím ale spostu věcí se dá nájít taky v Servisním manuálu
Hodně zdaru
Lubon: kouknu na hadice co vedou pod motorku jestli je nějaká "připojivací"
vsivak: pod motor to nedosáhne,takže se spíš asi na nějakou ještě připojí.Jen tak jí tam nechat moc nechci, když přeleju nádrž tak to bude blít na motor ne?
2stroke: asi jsi to špatně pochopil.Ta hadička vede z nádrže,jakoby pod nalévacím hrdlem.Když do ní foukám tak cítim vítr z nádrže
savon: tenhle text už mam uloženej, měl jsem v plánu to dát podle něj.Jsem rád že jsi mi to potvrdil
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Hledám svou starou VFR800 SPZ 5T4565 Honda VFR 800 | motokuba | 5 | 1.9.2024 v 17:13 Gahan37 |
Honda vfr800 vtec Honda VFR 800 | wer954 | 4 | 21.8.2024 v 10:47 Gapyra |
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner | Obo67 | 36 | 27.5.2024 v 11:28 ZdendaDH |
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 | Mike70 | 6 | 1.4.2024 v 21:27 Mike70 |
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 | Corlis | 37 | 14.3.2024 v 11:17 Gahan37 |