zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Zítra(v pátek 7.3.)tu MT-07 uvidím v Brně na Motosalonu, tak se těším.V Motorbiku má být kritický test, tak doufám že to nebude tak hrozný...
intuic píše: SuperSic:Ta spotřeba pod 3l/100km je podmíněná klidnou jízdou na šestku mezi 85-95km/h, bez zbytečného podřazování, třeba za účelem předjíždění plechovky jedoucí kolem kila, podřadit jen v kopcích, kdy rychlost na šestku klesne na šedesátku...Nemyslím si že by to byla jízda senilního důchodce, ale adrenalin to taky není.
Zítra(v pátek 7.3.)tu MT-07 uvidím v Brně na Motosalonu, tak se těším.V Motorbiku má být kritický test, tak doufám že to nebude tak hrozný...
V tomhle režimu mi to bere už nad 3 litry. Asi to bude u každýho kusu trochu jiný.
A nehodil by si sem pak scan z toho Motorbiku? Nebo na to vlákno specielně o MT-07?
smutně koukám
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Kousek dál měl čistě náhodou stánek AJP. Stánek - řekněmě vlajku, 2 motorky PR5 250 ccm. Okamžitě jsme motorku zkoumali a začali se bavit s týpkem, který se stará o forum založené speciálně na dotazy ohledně těchto strojů. Jakmile zjistil, že jsme ti, co se hooodně ptají, hned nastartoval jeden z těch dvou strojů. Zapomněl jsem poznamenat, že tam byly 2 stroje - 1) funglovka 2) otloukánek, který prostě nešetří. Rok na něm testují, co vydrží, nikdy nic prý neopravili, jen občas (skutečně občas) vymění olej Tuhle moto nastartovali a měla otevřený lauf... No rychot
Pak nám nabídnul testovačku na otloukánku po parkovišti mezi lidmi bez helmy Ani nekoukl, jestli máme vůbec papíry No motorka jede suprově, žádná výkonová špička, jede stejně na volnoběh i v omezovači. Brzdy a spojka byly totálně zahnojené (v lanku byla tuna bahna, o brzdy se nikdo nikdy nestaral ), pneu byly vypuštěné na bahnění. Prostě motorka byla fakt používána. Dle slov Streetmoto na tom po roce testování nic neopravovali. Vše je původní od výroby
Musím pět chválu na prodejce, lebo se opravdu stará o mediální známost stroje, snaží se, dělá testovačky atd. To, že byl v Brně, byla náhoda, protože vezl jeden stroj novému majiteli z Plzně až do Ostravy. Protože jel přes Brno, vzal si s sebou další 2 stroje na výstavu. Prodejce ochotný, poradí, pomůže, má fakt zájem. Tohle se už jen tak nevidí
2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
http://www.icmn.cz/t...enduro_6197.cmn-foto
gas cami v testu čmn:
http://www.gasgasmot...media/CMN_5_2014.jpg
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
http://www.amtrade.c...p;products_id=189734
Příští týden jdu na druhou garančku, tak se poptám zda bych mohl být přítomen u servisu. Posledně mi nedělali seřízení ventilů, sic je to předepsáno. A hlavní důvod proč tam jdu je, že při řazení z 2jky na 3jku a naopak to zní jak přes zuby, nepěkná rána. Spojku mám seřízenou perfektně, řetěz napnutý v psaných mezích. Nedělá to pravidelně a dá se tomu vyhnout když řadím "rychle". Když držím spojku déle jak sekundu, přijde rána
Skalik píše: Pánové v tomhle objemu by se asi slušelo ke spotřebě dodat kolik vážíte a měříte ono už tohle udělá rozdíl.
jo, sem docela čahoun a 10 let jsem závodně plaval, tak mam široký ramena, takže jsem na motorce jako natažená plachta proti větru
rage píše: MartyR> Taky jsem po ni pokukoval, ale našel jsem v ostravském motoshopu řadičky Torc1 za 650,-. Akorát že jsou na CRFX, CRFR. Na obchodě je přímo neměli, ale nechal sem si objednat jednu z externího skladu na zkoušku, pak dám echo.
http://www.amtrade.c...p;products_id=189734
Příští týden jdu na druhou garančku, tak se poptám zda bych mohl být přítomen u servisu. Posledně mi nedělali seřízení ventilů, sic je to předepsáno. A hlavní důvod proč tam jdu je, že při řazení z 2jky na 3jku a naopak to zní jak přes zuby, nepěkná rána. Spojku mám seřízenou perfektně, řetěz napnutý v psaných mezích. Nedělá to pravidelně a dá se tomu vyhnout když řadím "rychle". Když držím spojku déle jak sekundu, přijde rána
Jo převodovka na CRFku je jak na zemědělskym stroji, jdou z toho zvuky jak z kovárny, připomíná mi to skříň Jawy 350 Ale neni to nic, co by nějak zásadně vadilo. Třeba ale na mym čínskym pitbiku je převodovka jak samet, přesná, tichá, jako maj Suzuki
MartyR píše: Tak dnes jsem objednal za 714,- Kč z ebaye tu řadičku od RFX, co jsem zmiňoval tuhle a bude se tunit
A dá se sehnat i řadička s nastavitelnou vzdáleností dle velikosti boty, už ale nevim, kde jsem ji viděl...
rage píše: MartyR> Taky jsem po ni pokukoval, ale našel jsem v ostravském motoshopu řadičky Torc1 za 650,-. Akorát že jsou na CRFX, CRFR. Na obchodě je přímo neměli, ale nechal sem si objednat jednu z externího skladu na zkoušku, pak dám echo.
http://www.amtrade.c...ts_id=189734 [/quote]
Ta vypadá taky dobře, ale s dopravou by mne vyšla dráž, než ta z ebaye
2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Miro71 píše: Mám jednu otázočku: montoval niekdo z vás na CRF ku chrániče páčok (handguardy) ? Ktorý typ, prípadne na co si dť pri výbere pozor. Chcel by som niečo s hliníkovou výstužou kvalitu za rozumnú cenu.
Třeba já, tuto
Ale jsou to ty úplně obyčejné, bez výztuže. Mám to spíš jako ochranu rukou před větvičkami a větrem...
Mám s výztuhou, ale plastovou. Připevněné jen z konců řídítek, sic mám full kit. Musel bych měnit páčky, abych si mohl domontovat zbytek. Ale necítím potřebu, účel to splňuje.
Ve středu bude report ohledně FMF+EFI ojebávátka.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
prackarr píše: Daruji 4 ks. manuálů na Hondu CRF250L. 2012-2014 F,I,E, a poslední asi Holandsky.
To E je jako English nebo jako Espaňol? Jestli English, tk bych bral na dobírku(je to tedy dílenskej manuál?) V jiných jazycích je mi to k ničemu
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Tak ve středu mi dorazil sotva jetý FMF performance kit za mrzký peníz od pána z Anglie (Q4+megabomb+EJK). 13tizub pastorek jsem sundal, již není třeba.
No a... neuvěřitelný rozdíl. CRFko je teď opravdu živý kousek. Měření jsem zatím žádné nedělal, ale později napíšu spotřebu a zrychlení na 100.
Airbox je navrtaný, z filtru sundané to plechové sýtko (backfire screen). Docela jsem čuměl jak zasviněný filtr už je při 5000km. Na filtru byl z vnitřní strany trošku plivanec benzínu. Někdy do konce roku koupím ještě nějaký omyvatelný filtr, zatím je na výběr snad jen DNA filtr
Jinak co lijete do CRFka za olej? V manuálu je 10w30, ale na garančce mi od začátku lijou 10w40. Jinak mnou výše zmíněná řadička NEPASUJE, ale kvalita perfektní a lehoučká jako pírko
Měl bych jednu velkou prosbu :(
Strašně moc se mi líbí crf 250 m v černé verzi viz.obr
Jenže bych taky moc rád někdy s motorkou zavítal někam na pole a takže by se mi více hodila crf250 l s univerzálnějšíma kolama.
Co mám tedy dělat ? když chci černou mašinu ideálně i s tím výfukem na crf250 m
ale chtěl bych na to kola které budou taky trochu do terénu???
jeden dodavatel mi řekl že kola jdou vyměnit z crf250l na crf250m a druhý mě řekl ať si koupim crf 250l a celou jí přepláštim do černa protože kola vyměnit nelze...
prosím poraďte mi :D ???????????
Naposledy editováno 30.03.2014 16:35:13
Výfuk je Yoshimura, není součástí a stojí ranec.
Koupit si druhé kola stojí ranec, pokud ti dodavatel nenesmolí nějaký mix CRF250L+M (spíš ne, kvůli záruce)
a tak stejně - nechci hádat kolik budou stát všechny plasty. Polisport by je mohl mít za výhodnější cenu, ale budou bez polepů. Jestli tě zajímá kolik stojí polepy u oficiálního Honda dealera, tak se podívej pár stran zpět
Takže si polož otázku. Máš dost peněz na výběr motorky podle barvy?
Naposledy editováno 30.03.2014 20:07:58
youshimura jde dát i na M i na L ale na tom M mě příjde nějak výše položená a prostě mě tam sedí líp...
mě prostě moc nevoní taková ta vybledlá červená na crf250l a zlaté tlumiče... ikdyž stejně je krásná...
polepit to je super nápad :D a asi nejreálnější :D ! kdyžtak se pochlubte fotkama ať se můžu inspirovat...
ještě se chci zeptat... myslíte že honda crf 250l je dobrá volba nebo byste mi doporučili nějaké jiné moto ve stejné kategorii ??? ( yamaha stojí 180... kawasaki v zelené se mě nelíbí... je ještě něco co by stálo za řeč ? třeba ten gas gas cami ?
Jinak moc děkuju za odpovědi !! vážně díky :)
Naposledy editováno 30.03.2014 22:19:50
2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Objednavka sedla Seat Concepts z USA Honda CRF 250L | stomas | 22 | 26.9.2024 v 19:05 ZdendaZB |
Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do... [1 ... 7, 8] Yamaha Tricker 250, Kawasaki KLX 250, Honda XR 250R,... | ZdendaZB | 233 | 15.9.2024 v 20:00 ZdendaZB |
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |