1) Komunikovat spolu. Jezdíme v rozestupu max tak půl km, pokud neletíme, tak blíže, pokud ano, tak si nepotřebujeme povídat,spíš jde o to nahradit nynější domlouvání při jízdě vedle sebe se zvednutým plexi něčím kulturnějším a zvládnout se upozornit na případné problémy.
2) Aby se to umělo spojit s telefonem (android). Já sice hovory na moto ignoruji, muž ale po každém vibrování kapsy musí kontrolovat, kdo to prudí, už má tedy držák na moto, takže vidí, ale to je zastavit..vyřídit..+ navigace, na koukání sice stačí ale není špatný, když ještě upozorní slovně, že už se něco bude dít.
3) Máme silniční moto a integrální helmy, představovala bych si nejlépe něco jako sluchátko do ucha, mikrofon na suchý zip dovnitř helmy a ovládání na levém řídítku. Nebo nevím, jak by se jiné ovládání k helmě přidělalo..
4)Mluvení by bylo fajn bez nutnosti mačkání tlačítka, i když nevím, jak by to fungovalo při případném hovoru..
No a nejlépe za to hned nevyhodit desítku, když kloudně nevíme, jestli to užijeme. Vloni mě málem sejmul střelec v autě, což muž díky tomu, že jede za mnou, vidí o pár sekund dřív, než já, tak proto by rád upozornil a já bych ho následně ráda uklidnila, aby neměl snahu řidiče z auta vytáhnout a proplesknout (Ne, neudělal to zatím nikdy , já vymetala škarpu a následně byla tak v šoku, že jsem jí nerozhodila, že než člověku docvaklo, o co šlo, bylo auto v trapu
Díky za každou radu a nápad, nejlépe na něco konkrétního anii
Tohle funguje dobře, vydrží celý, slyšet je to pěkně. Dá se spárovat s telefonem i navigací. Za ty prachy...
Naposledy editováno 24.03.2014 20:01:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Komunikace s druhou motorkou, co zvolit?
Wlastimil píše: jde stahnout aplikace interkom do telefonu a přez handsfree do helmy, spoji se s druhým telefonem přez blu nebo wifi a je to ZADARMOOO
Jojo. Na 30 metru to jde uplne super. A telefon musi byt na zasuvce, jinak je to za chvili vybity. Je to totalni nesmysl, kterej v realu nikdo pravidelne nepouziva. (Nikdo myslim mozna nejake zanedbatelne desetinky procenta)
2 reakcí na tento příspěvek Komunikace s druhou motorkou, co zvolit?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Komunikace s druhou motorkou, co zvolit?
Stehlajslada píše: A nejsou špatné ani Častější zastávky na benzině,aby jste si mohly s tou druhou motorkou pokecat Večer se přece doma uvidíte
Kdo neměl intercom nikdy nepochopí, o čem to je. Je to jako vyprávět hluchým, co je hudba.
1 reakcí na tento příspěvek Komunikace s druhou motorkou, co zvolit?
Problém je v tom, že subjektivní pocit "hlučnosti" přilby je nanic. Je potřeba vyzkoušet konkrétní zařízení v konkrétní přilbě.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Komunikace s druhou motorkou, co zvolit?
Urcite to bude hodně o přilbě.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Komunikace s druhou motorkou, co zvolit?
El-Chio píše: Zastavit a zdelit co potreba. Pokecat si mozete v hospode
nevim že lidi choděj pokecat na forum, od čeho jsou hospody
Výstupní hlasitost si nastavíš, jak ti vyhovuje a žádné lekání nehrozí. Navíc při větším okolním hluku automaticky zvedá hlasitost i komunikátor a následně při snížení hlučnosti se zase vrací na výchozí hlasitost. Navíc slyšíš z důvodu zhoršeného signálu, že se od sebe vzdalujete(což je super). Pokud se ztratíte jen na momenta znova se dostanete na dostatečnou vzdálenost, tak se zařízení znova samo spáruje.
Prostě bomba bomba bomba.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Komunikace s druhou motorkou, co zvolit?
dva_hrnce píše: docent> Já jel v patek s moji čínou v exo1000, kamarád s F4 v nějakém Sharku a rikal ze telefonuje tak do 80km/h..
Urcite to bude hodně o přilbě.
šla ti čína s tou F4 napárovat? Já mám N-COM B4 tak to schválně zkusíme...
Dave81 píše: šla ti čína s tou F4 napárovat? Já mám N-COM B4 tak to schválně zkusíme...
Chtel jsem to zkusit, on mel celou přilbu i s tím půjčenou, tak se nechtel druzit, nevedel jestli by to pak majitel nemusel zas párovat, ale taky jsem byl zvedavej.
Podle me by to mělo jit, zkusime s tím tvým..
1 reakcí na tento příspěvek Komunikace s druhou motorkou, co zvolit?
Každopádně když ty jezdíš s mužem tak se asi vyplatí po nějakem vybavení porozhlédnout.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Komunikace s druhou motorkou, co zvolit?
VáclavBandit píše: Taky jsem o tom přemýšlel že by nebylo špatný být propojen s druhou mašinou. Ale většinou jezdim sám a občas se někdo přidá a neznám nikoho kdo by nějakou takovouhle hračku měl. Napadlo mě pro začátek zkusit nějakou tu aplikaci pro Android. telefon má každý, ale zatím vyzkoušeno nemám. Ono dnes když má kdekdo neomezený tarif tak by se to dalo řešit asi i přes telefonní hovor.
Každopádně když ty jezdíš s mužem tak se asi vyplatí po nějakem vybavení porozhlédnout.
No on ten neomezenej tarif je dobrej pro někoho, kdo jezdí kolem baráku (v zahraničí neomezenej nebude) a navíc se připravuješ o možnost přijímat tel.hovory, poslouchat hudbu když nekecáš apod.
Dave81 píše: No on ten neomezenej tarif je dobrej pro někoho, kdo jezdí kolem baráku (v zahraničí neomezenej nebude) a navíc se připravuješ o možnost přijímat tel.hovory, poslouchat hudbu když nekecáš apod.
Přesně jak říkáš. Trochu se musím smát, když tu pozoruju, jak někteří po česku vymýšlí, jak s rím "vydrbat" a pořídit komunikaci,pokud možno zadarmo.
Podle mého názoru,pokud někdo není ochoten dát ty peníze do komunikátoru,tak at radši jezdí po staru a nevymýšlí nic.
Jak tu zaznělo, nic krom interphone nemá prostě cenu.
Jezdím sice chopper, takže max na dálnici 130, to už do toho řvu více ale řídí si to hlasitost dle okolního hluku. Navíc já mám otevřenou helmu ale s velkým štítem, baťůžek uzavřenou. Bohaté příslušenství. Vynikající podpora dovozce, Recall.cz
Něco i v mém deníčku
2 reakcí na tento příspěvek Komunikace s druhou motorkou, co zvolit?
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Komunikace s druhou motorkou, co zvolit?
Stehlajslada píše: A nejsou špatné ani Častější zastávky na benzině,aby jste si mohly s tou druhou motorkou pokecat Večer se přece doma uvidíte
Hele představi si, že jedeš první. Předjedeš traktor, druhej to nestihne. Popojedeš 200 metrů a řekneš "volno". Druhej může bezpečně předjet traktor i v zatáčkách, kde by předjížděl jedině čurák. Jak si o tomhle chceš povídat na benzíně?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Komunikace s druhou motorkou, co zvolit?
karf píše: Hele představi si, že jedeš první. Předjedeš traktor, druhej to nestihne. Popojedeš 200 metrů a řekneš "volno". Druhej může bezpečně předjet traktor i v zatáčkách, kde by předjížděl jedině čurák. Jak si o tomhle chceš povídat na benzíně?
Dobrej způsob jak se starý zbavit stačí říct volno v momentě kdy je v protisměru kamion
karf píše: Hele představi si, že jedeš první. Předjedeš traktor, druhej to nestihne. Popojedeš 200 metrů a řekneš "volno". Druhej může bezpečně předjet traktor i v zatáčkách, kde by předjížděl jedině čurák. Jak si o tomhle chceš povídat na benzíně?
No normálně mu řekneš : "voe, mohs jet a ty zatáčky si užít, nic tam nejelo "
Yura píše: karf>máš pravdu, ale umím si živě představit komentáře toho traktoristy, až ho do nepřehledný zatáčky veme druhá motorka, pak třetí a čtvrtá
Clovece já jel takhle jednou do Mostaru na moto a za mnou plechovka, byly jsme propojeny tak jsem mu taky rikal a též me napadlo co si asi myslel kamiónaci kdyz je bral v úsecích kam "nemoh videt"