PS: Bojím se, když si koupím ojetinu, tak tam bude něco vysranýho, což si myslím že u nové to nebude.
1 reakcí na tento příspěvek Ojetá Husa vs Yuki
pak samozřejmě závisí na konkrétním kusu a tvým rozpočtu.
1 reakcí na tento příspěvek Ojetá Husa vs Yuki
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ojetá Husa vs Yuki
Pokud třeba chceš jezdit do školy denně 60km , či jen víkendy je dost rozdíl...?
Další je kapesný či jaký máš peníze na provoz...?
Jde taky volit ověřený DT 125r, na silničním vzorku je to víceučelová motorka...
Yuki má motor DR125 4T sráč to taky nemusí být , ale zpracování je horší!!!
Vše je pak už o servise a zacházení!
Jízda rozhodně nebude takový požitek a adrenalin jako na 2T +- 30-38ps.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ojetá Husa vs Yuki
jonek píše: callowsick> Právě když jsem dneska hledal, tak jsem narazil na par hus co byli asi o cca 5k dražší než nová yuki,a v čem je to jinej stroj?
no Husa je dost sportovní, postavená z dobrejch komponentů a taky nová stála dost prachů.
dvoutaktní motor je taky spíš továrna na zábavu, kterou ale budeš muset zaplatit - chuť na benzín, plus dobrej olej...u starýho stroje je vždycky riziko poškození nebo opotřebení z předchozího provozu, ať jsou kvality novýho stroje sebelepší.
Yuki je letitá technika, stavěná spíš na co nejlepší poměr cena-užitná hodnota. Málo to žere a z toho, co je v nabídce Yuki teď, se nic chronicky nesere. Horší podvozek a motor spíš s traktoroidním průběhem, než se špičkovým výkonem (s Husou se to nedá srovnat) je následek roku nakreslení toho motoru.
pravděpodobnost je, že ojetá Husa tě bude stát víc na údržbě a odstraňování závad zděděných po předchozím majiteli, než provoz čínský Yuki.
ale jak jsem psal - jde o to, na jakej kus narazíš.
2 reakcí na tento příspěvek Ojetá Husa vs Yuki
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ojetá Husa vs Yuki
NotCry.Radeon- píše: No jsou to dva rozdílný stroje. Tý yuki se neboj. Sám sem jí měl a bez problémů. Takový ty kecy, že to je čína neposlouchej. Je pravda, že třeba provedení plastů je tragický) jsou tvrdý a praskaj). Ale jinak motor je držák. Já na něm měl najeto 20 000km a za 10 000km sem nevyměnil olej (ano byl jsem prase). Přesto motor šel furt jak hodinky. Dokonce jsem na ní trefil i srnku Spíš bych koupil zánovní Yuki. Seženeš jí za hezký peníze. Necháš vyměnit olej, seřídit ventily a nic víc ta motorka nechce. Podvozek a brzdy jsou slušný. Když dáš dopředu o zub menší kolečko, tak je to "celkem" živí na úkor maximálky. Ale extra výkon od toho nečekej. Huska je samozřejmě o levl vejš. Ale celkově dražší. Spíš než husky bych volil výše zmínění DT. Ale to je na tobě jestli výkonej, ale žíznivej 2T. A nebo úspornej, ale línější 4T. Kdyby mi bylo znova 16, tak bych si tu Yuki koupil klidně znova
No jestli jí koupí od někoho jako jsi ty tak to teprve potěš
1 reakcí na tento příspěvek Ojetá Husa vs Yuki
2 reakcí na tento příspěvek Ojetá Husa vs Yuki
Jestli chceš zábavu na víkendy husku! nebo aprilii mx,sx.
Jestli chceš kompromis - Yamaha dt125x ;)
1 reakcí na tento příspěvek Ojetá Husa vs Yuki
Řešil jsem spíš výkon+aby to byla silnice a aby to bylo za dobrou cenu.
Nic výkonnějšího ve (4T) za 35 s najetýma 8tis km. není
Kamarád má yuki TR a teda ten výkon je sakra znát
Jedu ve dvou on sám, a předjíždím
1 reakcí na tento příspěvek Ojetá Husa vs Yuki
Má ho kamarád na tý jukče jsem taky najezdil něco :)
Spolehlivost moc nemůžu hodnotit, je mu se to sype pod rukama ale to bude spíš tím že tomu dává fakt kotel.
SMko se mi taky líbí, chtěl jsem ho.
Ale je to pořád Yuki, a na tu já moc dobrý teda reference nemám, všichni koho znám a měli yuki tak jsou rádi že se toho zbavili
Stejně ale SMko neodsuzuju, třeba se to někomu líbí a když se k tomu chová hezky tak to je i držák. Ale když už teda toho motarda, šel některejch těch co jsem vypsal předtím..
1 reakcí na tento příspěvek Ojetá Husa vs Yuki
Tachometr nejde - koupil se novej šnek, fungoval 25km poté zase přestal ukazovat.
Otáčkoměr nesvítí.
Vyteklej zadní tlumič.
Zadní brza se mu zasekávala.
Vypalili se mu pojistky.
Přetrhnul se mu řetěz.
Praskla brzdová žárovka.
Upadla stupačka.
Vybila se baterka - z ničeho nic.
Spojka nedělá moc hezkej zvuk.
Plasty stojí dost za prd.
Některý věci jsou fakt prkotiny ale vem si že na tom najel cca 5000-6000km a mezitím se mu to takhle rozpadá.
Koupil to jako skoro nový (najeto 900km)
Kamárád s SM
Skočil menší skok - ihned vosma na zadním jako prase
Potom to někdy uvařil.
Další věci nevím.
Jediný co je na tadyctěch Yukinách dobrý, je ten motor ze suzuki :D .
yzf-r a Duke bereš jako levnej 4 takt ? No nevím nevím pod 50 se nevejdeš
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Problém s otáčkami Yuki SM 125 | Dejvess | 3 | 7.8.2024 v 22:24 stepanmottl |
Brzdeni na 2-taktu Husqvarna SM 125 | antoniinz | 27 | 22.7.2024 v 08:56 Krautkopf |
Kdy bych měl kupovat ojetou motorku Husqvarna SM 125, Husqvarna SMS 125, Husqvarna SMR 125 | lilbbasedgod | 4 | 16.7.2024 v 12:20 puffybodie |
Kdy bych měl kupovat ojetou motorku Husqvarna SM 125, Husqvarna SMS 125, Husqvarna SMR 125 | lilbbasedgod | 0 | 15.7.2024 v 21:50 lilbbasedgod |
Kdy bych měl kupovat ojetou motorku Husqvarna SM 125, Husqvarna SMS 125, Husqvarna SMR 125 | lilbbasedgod | 0 | 15.7.2024 v 21:50 lilbbasedgod |