zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
mašina nádherná
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
david147 píše: Kompletni sada černých plastů je za 170 éček ?? to jako fakt ? kde to seženu ? mě dodavatel poslal výčet za 25 000 kč
Bikerzbits
Počítej ještě poštovné, takže to bude o něco dražší, ale 25 tis ani náhodou
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
rage píše: ..... Jinak mnou výše zmíněná řadička NEPASUJE, ale kvalita perfektní a lehoučká jako pírko
Proč nepasuje?
Já namontoval novou řadičku v sobotu večer a sedí dobře, akorát je asi o půl cm výš než original - jinak udělaný tisícihran - tudíž nejde nastavit do stejné polohy, ale to mi neva
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
david147 píše: borci a jak se díváte na AJP PR5 250 kdyby se tomu vyměnila maska ve předu- je to hezká motorka a asi i živější než crf 250l... mám trochu strach že crf 250l je slabší a brzo by omrzela :/ co si o tom myslíte ?
koukám, že v tom máš docela hokej, ani nevíš, co vlastně chceš
přecejen je to sranda za 110 až 130 tis :D tak chci nasát co nejvíc info od vás, zkušenejch... já nikdy motorku neměl :(
porovná mi tady někdo AJP 250 a crf250L??, prosim prosim :D bude to čtenářsky zajímavý určitě :)
2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
david147> Když si shrnu tvoje kritéria na motorku, tak pak pro tebe bude nejlepší ta, která má nejhezčí masku a černou barvu
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
david147 píše: SuperSic58>
přecejen je to sranda za 110 až 130 tis :D tak chci nasát co nejvíc info od vás, zkušenejch... já nikdy motorku neměl :(
porovná mi tady někdo AJP 250 a crf250L??, prosim prosim :D bude to čtenářsky zajímavý určitě :)
Každá je zaměřená docela jinam. V terénu bude lepší AJP, na silnici Honda. Ta je i universálnější. AJP je zkrátka pro enduráře.
Maximálne zaťaženie zadnej časti (nosič) je 4,8 kg. Preto ak chceš nakadať nejkú väčšiu hmotnosť asi by som kúpil postranné vaky cez cedadlo spolujazdca typu podkova napríklad také niečo: www.motovaky.cz/home/41-podkova-65l-adventure.html
To zlomenie rámu nastane až po nejakej dobe tá je samozrejme závislá od preťaženia a otrasov.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
díky za info, tak to bude nejšpíš crf250l, díky :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
rage píše: prackarr> V tuzemsku ani vidu ani slechu, ale na anglickém ebayi jsou. Každopádně na advrider už hlásili první škody po přetížení nosiče, má opravdu malou nosnost.
Nemáš náhodou někde uložen odkaz na advrider, kde píší o těch škodách při přetížení nosiče...?
david147 píše: SuperSic58>
díky za info, tak to bude nejšpíš crf250l, díky :)
Prostě pokud chceš jezdit město, silnice a taky si občas odskočit do lesa a pole, vem crf. Pokud chceš jezdit hlavně terén, vem ajpa
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
zlomený rám1
zlomený rám2
zlomený rám 3
a ešte tu ale nemám chuť to hľadať kde presne:
Zlomený rám 4
Nalomenie spoznáš to ľahko - zhorí ti smerovka pri výfuku.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Z tých obrázkov je vidieť, že k zlomeniu dochádza v blízkosti zvarov takže v miestach, kde je materiál prehriaty čím sa zmení jeho štruktúra a aj pevnosť. Nič na tom nemení fakt, že ten materiál je fakt asi poddimenzovaný.
So spolujazdcom by to praskať nemalo, vzpera končí v zadnej časti sedadla takže malo by to vydržať ale zase neprekročiť dovolené zaťaženie ! Ak je namontovaný nosič a ten je preťažený, tak práve za miestom kde je pripojená vzpera sa to láme. Pôsobí tam páka ktorá pri otrasoch sa znásobuje.
Takže záver: nosiče nepreťažovať (aspoň nie dlhodobo a nie v teréne), ak batožinu tak do podkovy a na zadnú časť sedla. A keď ladvinka má 100 kg tak vymeniť (nie motorku tá je dobrá).
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Nebylo by konkrétně pro tebe řešením koupě gum s hrubým vzorkem na motardový kola? Hodně to tady řešil Dovi...
Jinak za sebe doporučuju verzi M. Jezdil jsem i na L a neměnil bych...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do... [1 ... 9, 10] Yamaha Tricker 250, Kawasaki KLX 250, Honda XR 250R,... | ZdendaZB | 299 | Dnes v 10:43 ZdendaZB |
Objednavka sedla Seat Concepts z USA Honda CRF 250L | stomas | 23 | 3.10.2024 v 21:39 stomas |
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |