hledal jsem, ale žádný pořádný informace nenašel.
Máte někdo zkušenosti s novou pryží Pirelli angel GT? Chci to dát na SVčko 650. O výdrž strach nemám, už i starší generace ST ji měla slušnou podle informací, co jsem našel.
Zajímají mě spíš vlastnosti. Rychlost ohřátí a hlavně přilnavost té pryže. Rád se svezu v zátáčkách a často s partou strávíme odpoledne v jednom zatáčkovitém úseku, kde pilujeme techniku jízdy. Na druhou stranu nehodlám měnit gumu každých 3000km a letos plánuju trip k moři.
Všude čtu, že kupovat sportovní lepivku je nesmysl. Že každá nová cestovní guma zvládne bez problému klopit až na hranu. Tak jak je to? :)
Teď tam mám Pirelli Diablo - jsou už postarší (rok výroby 2010) a teda co se týče přední gumy, tak jistota moc nebyla. Předek mám sjetej 5mm od hrany gumy (rozměr 120/60 r17), ale ta guma už byla na hraně přilnavosti v tomhle stylu jízdy a občas mě nepěkně vyškolila. Proto bych byl nerad, kdybych koupil novou sadu a chovalo se to stejně.
Díky :)
2 reakcí na tento příspěvek Pirelli angel GT
Jestli chceš jezdit hranu na větší jistotu, tak holt kup sportovní gumy (pokud Pirelli, tak Rosso II nebo Rosso Corsa). Pokud více sportovněji, tak Angel ST (Sport Touring) než GT (Grand Turismo). GT jsou oproti ST plošší a není na nich taková zábava při kravení než u ST.
Bohužel neexistuje žádná guma co s ní můžeš jezdit zcela s jistotou na hranu a přitom vydrží cca 10tis.
1 reakcí na tento příspěvek Pirelli angel GT
speedy-gonzales píše: cus. me zajima jak jsou na tom s asfaltovejma hadama. ja mam obuty BT023 a v sobotu me jeden malem poslal do svodidel. diky
podle mě tě háďátko rozhodí na jakýchkoliv gumách. Zejména když je mokrý. Je to víc o štěstí a o způsobu jak ho vezmeš, než o tom jako gumou ho vezmeš1 reakcí na tento příspěvek Pirelli angel GT
Co se hadů týče, tak na těch ti uhne každá guma. Z toho co jsem měl, tak na tom byli nejlíp Pirelli GT a Batlax S20, ale ty S20 nevydrželi ani 6.000km.
PS: Sory, ale sportovní gumy na okruh považuju na normální silnici za naprostou blbost . Jednak mají nízký nájezd a druhak, abys je dostal na pracovní teplotu jako na okruhu, tak to bys musel jet neuvěřitelnou pilu což se ti v běžném provozu nepodaří (nebo si pořídit nahříváky ), takže ti ve finále budou držet hůř nebo stejně jako ty dvousměsový GT.
Edit: a má o tisícovku větší cena u GT opodstatnění ve větším nájezdu? Za rok toho moc nenajezdim, tak jestli nebudou lepší ST a kupovat "častěji", než mít 5 let staré a asi i tvrdé GT.
seikos píše: GT jsou spíše na cestování, než na pilování hran. Neže by to nedala, ale pokud máš předek 5mm od kraje a Diablo ti nedává dost jistoty a párkrát tě vyškolila, tak Angel GT ti nedá v tak mezních situacích jistotu žádnou.
Jestli chceš jezdit hranu na větší jistotu, tak holt kup sportovní gumy (pokud Pirelli, tak Rosso II nebo Rosso Corsa). Pokud více sportovněji, tak Angel ST (Sport Touring) než GT (Grand Turismo). GT jsou oproti ST plošší a není na nich taková zábava při kravení než u ST.
Bohužel neexistuje žádná guma co s ní můžeš jezdit zcela s jistotou na hranu a přitom vydrží cca 10tis.
Naposledy editováno 01.04.2014 15:02:17
1 reakcí na tento příspěvek Pirelli angel GT
Perkelnik píše: Mrkni na tohle. Jinak jezdim na Rosso Corsa a na zadku jsem najel cca 7000, stejně jako na Conti Road Attack 2.
Tenhle test jsem právě četl a jeví se mi ta guma jako ideální volba. Chtěl jsem ještě slyšet názor ostatních jezdců z praxe
1 reakcí na tento příspěvek Pirelli angel GT
Proto jsem založil tohle vlákno
Naposledy editováno 01.04.2014 15:18:22
Bug píše:
PS: Sory, ale sportovní gumy na okruh považuju na normální silnici za naprostou blbost . Jednak mají nízký nájezd a druhak, abys je dostal na pracovní teplotu jako na okruhu, tak to bys musel jet neuvěřitelnou pilu což se ti v běžném provozu nepodaří (nebo si pořídit nahříváky ), takže ti ve finále budou držet hůř nebo stejně jako ty dvousměsový GT.
Nebavíme-li se o slickách, tak sportovní gumy jsou to nejlepivější co na silnici můžeš vzít, myslím tím typově např. Pirelli Supercorsa nebo tak, jezdil jsem na nich leta a fugovaly neuvěřitelně....a to že je nezahřeješ mi přijde jako kravina, ta guma je měkká už i studená, to ani zahřejvat nemusíš...
hOOrNeT píše: někde jsem četl, že GT je pro těžší motorky, ale to je blbost. I z toho testu to vychází, že ta GT není jen pro těžký hujdy.
Proto jsem založil tohle vlákno
Mě by taky zajímalo, jak je to s tvrdnutím gumy v čase. Jak jsem psal výše, jestli není lepší kupovat co 3 roky novou gumu, než mít na motorce 5 let starou a pěkně ztvrdlou s minimální přilnavostí. Já zatím preferuji STčka. Přeci jen, za rok najezdím spíš pár tisíc km, než tisíce.
1 reakcí na tento příspěvek Pirelli angel GT
Pokud bys chtěl srovnání ST a GT, Lapchik z Versys skupiny STčka nazul ve stejnou dobu jako já.
2 reakcí na tento příspěvek Pirelli angel GT
Naposledy editováno 01.04.2014 16:30:14
Takže pokud mu Bridgestone T30 na SV fungovala, nevidím důvod to ignorovat a ještě k tomu skrývat.
Ale dělej jak myslíš, je to tvoje vlákno..
poserproýžek mám asi 2mm, a drží parádně, nikdy ani náznak uklouznutí-zaváhání... jen se mi zdají jaksi furt studené na dotek, asi je ještě studený asfalt a nebo nevím... mám 190ku
1 reakcí na tento příspěvek Pirelli angel GT
Co přilnavost v náklonech? Spokojenost?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zápis změny rozměrů pneu [1, 2] Suzuki SV 650 | macumba | 32 | 15.9.2024 v 21:27 Kohlstein |
Jak se prodávají starší motorky [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CBF 500, Suzuki SV 650, Kawasa... | jkprg | 56 | 6.8.2024 v 15:18 TurboLover |
SV 650 K1 otáčkoměr ukazuje pouze 5... Suzuki SV 650 | Fantik23 | 6 | 20.6.2024 v 06:37 Roman987 |
změna zadního kola ze 160 na 180 Suzuki SV 650 | Mikeš87 | 17 | 5.6.2024 v 20:23 pepe100 |
Budiky Suzuki SV 650 | Treable | 6 | 4.5.2024 v 14:43 Mňojo |