Zase zadam o rady/nazory/nechtene komenty lidi, kteri uz jednou ci dvakrat radili...
Situace:
Asi budu (nutne) potrebovat neco na vozeni se do prace rekneme do 10km ve vetsim meste (no... vetsim... jako Brno no... ) ale s dost rozbitejma cestama. Premyslim, ze by se mi na to nejvic libil C650, ale hati to tam ten stav cest...
Takze, ukolem je dokopat me k nejakemu zajimavejsimu stroji kategorie (c)enduro. Pricemz rozhodne na tom nehodlam jezdit zadne dalky, vybava staci ABS a ruce v teple (starter uz beru jako samozrejmost )
Varianty jsou obecne dve... nejakou hujdici kolem pade (XT, DR, TT?) pripadne kolem rekneme kila za treba G650 ( ) a podobne stroje.
Rozhodne ale nechci motorku s intervalem v mth.
Tak se ukazte!
Naposledy editováno 08.07.2018 11:49:23
3 reakcí na tento příspěvek Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)
(ale ten platak me trochu sere )
Leko, nemas nekoho v dosahu?
1 reakcí na tento příspěvek Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)
podle me u bawa je nejlepsi koupit nejsilnejsi motor v ramci toho modelu na kterej mas, tzn u z4 trilitr ... Mko uz s cenou neklesa ale roste :( ta dlouha kapota vypada "divne" ale sedis skoro na zemi a ten posez tesne pred zadni napravou ti da lip vedet o tom kdy a jak zacnou klouzat zadni kola....
jestli mas garaz a nechces jezdit v zime a hlavne jako jedinym autem tak nevim co ti vadi na platne...
me se ale libi z4 kupe :) ono to stejne behem tech 5ti mesicu jeste prevymyslis :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)
proc hardtop? bude (podle me) tissi a tak nejak lip kombinuje vyhody cabria... cili, kdyz je hezky, strecha dole, kdyz neni hezky, tak jedu v beznym aute...
jak je to s prevodovkama? koukam, ze sestikvalty maji skoro vyhradne jen 3,0??
hehehe, jeste jsem k nicemu nedosel :D jen premyslim nahlas... jak rikas, casu jeste porad dost...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)
a ta 2,2 "staci" ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)
MedWed píše: 2LEKO> takze subjektivne vetsi nez to SLK? (nekoukal jsem na papirove rozmery)
a ta 2,2 "staci" ?
...jeví se to větší,i když taky trochu "tíseň"
...motor nic moc..ale jede to..a dle mě na "kochačku" dobré a ideální!
...3.0 má o cca 80 Ps více..a to už jede jinak,ale v tom jsem ujel jen pár km,tak nemohu něco tvrdit zásadního u typu Z4.
Naposledy editováno 02.04.2014 11:34:28
sice 80ps navic, ale podle me bude znat vaha motoru (cimz nerikam, ze to nepojede lip, jasneze pojede... ale uz tak si rikam, ze rozlozeni hmotnosti nemuze byt uplne idealni... :D
1 reakcí na tento příspěvek Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)
Kluci, nevite, Čikuse "jeblo" při placení za servis MG nebo je z něj tak odvařenej a celé dny lítá kabrošem a na fórum nechodí...
Naposledy editováno 02.04.2014 11:42:12
1 reakcí na tento příspěvek Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)
1 reakcí na tento příspěvek Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)
Ta Z4 bude taky pěkná hračka
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)
MedWed píše: Z4? 2,2? 2,5?
(ale ten platak me trochu sere )
Leko, nemas nekoho v dosahu?
Naposledy editováno 02.04.2014 16:05:16
valibuk píše: Z4 se dělá i s pevnou střechou. osobně jsem s tím jel a stálo mi to na dvoře několikrát,protože to měl kamarád. nic bych za to nedal,že to byl jen dvoulitr ale fakt nevím.
z4 s pevnou skladaci strechou je jinej (novej) model - ten zas nema variantu s platenou...
ten myslim nema Mkovou variantu ale zas ma biturbo 35i... kterej "celkem" jede ... asi jako vsechny bawa s 35i....
Naposledy editováno 02.04.2014 16:10:13
1 reakcí na tento příspěvek Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)
1 reakcí na tento příspěvek Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)
valibuk píše: assassin> to si nejsem jistej,že to mělo turbo. nebyl to žádnej divočák. ale jelo to hezky,manuální šestikvalt a bylo to samozřejmě moc malý
ja si jistej sem, jestli to byla tahle druha generace... tam uz jiny motory nejsou... 318 ma neco pres 110kW tzn zadny extra delo, 320i uz ma asi 180ps asi nic z ceho by byl clovek mimo, ale uz to trochu pojede...
soucasny rady bmw nemaji snad jedinej atmosfericej motor
Naposledy editováno 02.04.2014 16:24:26
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)
valibuk píše: Z4 se dělá i s pevnou střechou. osobně jsem s tím jel a stálo mi to na dvoře několikrát,protože to měl kamarád. nic bych za to nedal,že to byl jen dvoulitr ale fakt nevím.
myslis to divny polokombi?? :D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)
1 reakcí na tento příspěvek Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)
a převezeš v tom další 3 nebo 4 lidi, nebude Ti čouhat hlava nad rám čelního okna a servisů je po cestě plno
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)
MedWed píše: assassin> co ten trilitr?? :D
zeptej se fizzera ma ho v trojkovym sedanu :)
co jsem slysel od mechanika tak uz neni tak povedenej jako ta predchozi generace toho motoru (2,8 M52) ale furt dobry, super spotreba, zas vyssi vykon... technicky ten radovej sestivalec nema chybu (podle me) krasne plynulej chod od volnobehu do omezovace, slusna reakce na plyn..
ale maj na muj vkus moc usedlej zvuk - veckovy sestivalce maj dravejsi zvuk - ale nejsou tak dobre vyvazeny (tzn zetko je zvukove jinde :) )