všiml jsem si,že se zde často řeší spousta otázek okolo motorek AJP.
Jsem prodejce AJP-éček, tak pokud by někoho něco zajímalo, ptejte se, popravdě Vám odpovím..Byl bych rád,kdyby se tyhle stroje víc rozšířily mezi lidi, protože si to opravdu zaslouží a tyhle motorky u nás opravdu chyběly .Myslim si,že nabízí víc,než je z prospektu známo.-
Koukni se do inzerce, kolik můžeš sehnat věcí na CRF 450 a kolik na AJP.
Já jen konstatoval skutečnost, že ENDURO - je stroj, u kterého preferuji jiné parametry než u motokrosu. A endura dnes nejsou - jsou to motokrosy se světlama.
Enduro musí mít pružný motor, sání vysoko kvůli brodění, nehlučný, dobré rozložení hmotnosti, opravitelnost v lese s minimem nářadí.
AJP je enduro
VV je stejná kategorie, jako Honda, Yamaha, KTM, Huska a pod. prostě motokros s minimálním rozdílem oproti enduru.
Já bych měl spíše obavy z AJP.....co když kluci ze Streetmoto se vykašlou na dovoz dílů? Kam je půjdeš koupit? Do Portugalska?.........Kdyby ale člověk znal budoucnost, život by byl nudný. Když kluci budou fungovat, budeš mít enduro, které bude dělat hodně radosti - ostatní budou mít pseudoendura s motokrosovými nároky na servis.
Takhle to vidím já a nemusí to být pravda - možná mě opravdoví enduristé budou chtít za tyto názory utlouct, ale ať to berou s rezervou. Nejsem žádný expert, jezdit neumím a motorku mám pro radost. Mě když dáš motorku mistra světa, tak mě stejně pojezdí frajer na čtyřicetileté číze
1 reakcí na tento příspěvek endura AJP - portugalské soutěžáky
zaznamenal jsem video z Cechu, tam to AJP slušně dáva na kládách, přesněji řečeno společně s jezdcem
docela by mě taky zajímalo, jestli je už nějaká praktická zkušenost s nájezdem motoru min. 20., 30. tis km - samozřejmě v endurorežimu a jaké z toho plyne opotřebení, servis, výměny dílů, apod.
1 reakcí na tento příspěvek endura AJP - portugalské soutěžáky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) endura AJP - portugalské soutěžáky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) endura AJP - portugalské soutěžáky
1) je možný nějaký nosič ?
2) jak to je s AJP na silnici, chci si zařádit v terénu ale občas si i vyjet na výlet třeba i 90 kiláčků a nechci aby mě té motorky bylo líto a bylo to pro ní utrpení...
3) motorka je moc hezká! ale ta přední maska se mi nelíbí :( dá se to vyměnit ? kde se dá kouknout za co se to dá vyměnit ?
4)jsem motorkový lajk a nechci se o motorku moc starat a piplat, nebo spíš se v tom nevyznám, je opravdu nenáročná na údržbu pro motorkářského ignoranta jako jsem já ?
Děkuji moc za pozvání do diskuse a případné odpovědi :)
jo a svezl se tu někdo na crf250l a na AJP 250 aby mi řekl a porovnal ? (u crf250l mám vážně strach, že v tom terénu nebude stačit, AJP působí vážně moc šikovně...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) endura AJP - portugalské soutěžáky
david147 píše: MartyR> a s Lkem si na tom jak? baví te ten stroj ? nemáš nedostatek výkonu ? jsem z Brna ale občas bych rád projel i nějakej ten lesík... a teď váhám crf250l nebo ajp... poraď prosím :D ?
Řeknu to asi takhle, kdybych o tom AJP-čku věděl dřív, než jsem si koupil CRF-Lko, tak by byla volba jasná.
Jak už bylo někde psáno, CRF-L se sice v terénu neztratí, ale AJP na tom bude lépe, už provedením je to více enduro stroj a navíc je tam možnost nastavení tlumičů, je i lehčí.
Ta motorka bude i lépe zpracovaná, CRF-L je sice poměrně hezký stroj, ale při bližším zkoumání je na něm znát, že je to nízkorozpočtová Honda. Možná je výhoda to, že je více servisů, kde ti CRF-L ošetří.
Ale, co jsem četl a slyšel, tak kluci ze Streetmota jsou velice ochotní a vstřícní, tak si myslím, že ani se servisem AJP nebude problém, navíc tam bude individuelní přístup, pro značkový servis Honda budeš jen jeden z mnoha zákazníků, který po nich něco chce a navíc si to nechají těžce zaplatit.
To, že se ti nelíbí maska - si myslím, že by sis zvykl, to je detail. A nějaký nosič by se i na AJP určitě sehnal, případně není problém si něco nechat vyrobit.
Co by snad ještě mohlo hrát pro Hondu, je nižší cena, jenže když se nad tím zamyslíš, kdyby byla výbavená stejně jako AJP, tak by ses dostal s cenou tipuju tak mezi 150 - 180 tis.
Jinak jak ses ptal na to, jestli mi výkon CRF-Lka dostačuje, tak jo a baví mne dost. Na blbnutí v terénu má výkonu dost - samozřejmě se to nedá srovnávat s ostrými endury. A na silnici to taky stačí, není to motorka na závodění, ale na hraní , když budu chtít honit maximálky, tak na to jsou jiné stroje
Naposledy editováno 01.04.2014 11:02:16
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) endura AJP - portugalské soutěžáky
díky za super odpověď, určitě nechci nikoho honit. Chci stroj se kterým budu v Brně jezdit po úřadech a na víkend vyrazim 80 km po silnici a přes víkend si užiju zábavu a svobodu v terénu... abych se nemusel bát nějakých kopečků, AJP podle videí vijede až nad moje očekávání honda vypadá že občas má co dělat s větším kopečkem, horším terénem.... nechci závodit... jen mít tu svobodu to vzít nejkratší cestou :D
Vůbec vážně nevim jak se rozhodnout? trochu se přikláním k té hondě, protože mám strach jet 80 km na AJP na tu chalupu :( ...
podle toho co říkám, co myslíš že bych měl udělat :D ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) endura AJP - portugalské soutěžáky
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) endura AJP - portugalské soutěžáky
já to mám tak na půl terén a na půl silnice :D
ta Honda by pro mě byla asi ideální, ale když vidim AJP v terénu tak si říkám že je prostě o level vejš a v terénu je hodně dobrá, proto mám tak strašné dilema.
Jednu chvíli si říkám ber AJP v terénu je luxus... a jendu chvíli si říkám hele jdou za čas pojedeš někam dál, honda má super motor je to jistota super spotřeba... navíc o 20k levnější :)
uvidim co mi ještě odpoví na tu přední masku AJP, jestli jde změnit.
Nejlepší by bylo se na to AJP-čko i CRF-Lko někde posadit a vyzkoušet si je, abys viděl, co ti bude lépe vyhovovat - s klukama ze Streetmota se nějak domluvit asi nebude problém. Domluvit zkušební jízdu u Hondy bude drobet složitější, to bude záležet na ochotě prodejce (a asi taktéž na složené záloze)...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) endura AJP - portugalské soutěžáky
Stačí se dohodnout a zajet do Plzně Jinak pročti si pořádně zdejší forum od zatáčku, aby jsi pochopil jejich přítup jak AJP, tak Streetmoto Protože to se dneska jen tak nevidí
Naposledy editováno 01.04.2014 17:19:01
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) endura AJP - portugalské soutěžáky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) endura AJP - portugalské soutěžáky
2 reakcí na tento příspěvek endura AJP - portugalské soutěžáky
tak se zase zamíchám do diskuze předem díky všem za sympatie k AJP, klukum z výstavy za neutuchající obdiv k ajp a fidžimu za dobrou projíždku, škoda,že nebylo víc času
Jinak co se týče "cestování " na AJP - např. nedávné AJP se vezlo někam k Jihalvě..myslim si,že Fidži ho viděl..Bylo pro chlapíka, který si přál přezout na cestovní pneu, namontovat na zadní blatník zavazadlo,zrcátka atd.. Každý den na tom lítá..převážně silnice a lesní cesty a je spokojenej..Další možnost je koupit s z naší nabídky .-) motardová kola..a pak už jen lítat. Na výlet s batůžkem po čechách to opravdu neni ,ale na vyjíždku úplně v pohodě..beztak tě silnice nebude bavit a pokud to jen půjde pojedeš po souběžný štěrkovce..
V každym případě AJP a CRF jsou úplně jiné stroje..CRF 80% silnice a 20% lehký terén..ikdyž viděl jsem pěkně nakopané CRF ,ale úprava se pohybovala okolo 60 tis takže ..
ZAs po silnici je pohodlná a po rovných štěrkovkách taky..
AJP ? terén až hardcore terén bez problémů... silnice taky pohoda,občas do stupaček uvolnit zadek a jedem dál..
Např..když motorky zajíždím, tak první jízdu jedu většinou po silnici 3. tříd a cestách a snažim se najet zajížděcím tempem mezi 100-130km na zátah..a žádný problém..
pokud ale chceš jezdit někam dál na motorce a občas si dát lehký terén, přemýšlel bych o WR 250 a ne crf ,ale to je zas cenově jinde..
Ted udělám trošku reklamu jak říkaj kluci, zavolej ,napiš a domluvíme se na projížďce..nemusíš kuli tomu až do Plzně,nějak se dohodneme :)
Naposledy editováno 03.04.2014 23:34:53
1 reakcí na tento příspěvek endura AJP - portugalské soutěžáky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) endura AJP - portugalské soutěžáky
Streetmoto píše: jo a novinka od AJP AJP ultrapassar 240 cc, říkáme tomu kladivo na čarodejnice ,nebo spíš kladivo na Freeridy od KTM.. za 60 % ceny freerida..zatim jsou jen kladný ohlasy..99 Kg, konická řídítka Reikon, ochrana motoru, trialové pneu, Marzocchi 40 mm..cena 117 900 vč. DPH Ale to je motoka na blbosti, žádný větší akce, ale vyleze i po zdi..
Tak to by mě zajímalo, co si Freeride fanboys vymyslí teď, jako nevýhodu .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) endura AJP - portugalské soutěžáky
Děkuju za příspěvek. WR za 180 to už je prostě moc.
Jsem z Brna, každý den bych po brně udělal třeba 10 km, na víkend na chalupu 100 km a tam si jezdit po lesíkách...
jednou za sezónu 400 km na větší výlet s kamarády.
AJP se mi líbí, dáky tomu že v terénu zvládá perfektně, zatímco crf tam občas má problémy. zase si moc ale nedovedu představit jet těch 100 km na takovýmhle lesním stroji jako je AJP :D asi je to jen můj blok v hlavě.
Ještě mám čas si to pořádně progooglit a pak bych se rád ozval...svezl na AJP i CRF.
škoda jen že nejste na moravě... na testovací jízdu klidně dojedu ale pak tam jezdit na servis to už by mě moc nebavilo :(
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) endura AJP - portugalské soutěžáky
Jinak delší cesty 400 km se neboj. Prd*l tě bude bolet , ale není to nic, co by se 1x za rok nenechalo přežít Věř mi, raději 1x za rok trpět a celý rok se radovat, že máš dobrý stroj, než 1x za rok být spokojený s nebolavou sedinkou a trápit se celý rok
Osobně jsem šel původně do motarda. Prý že budeme jezdit většinou po silnicích. Na jaře se udělalo hezky, šli jsme to vyzkoušet do terénu a už nás odtamtud nikdo nedostal Mám pocit, že to i u tebe skončí stejně
Streetmoto> To je krásné kladívko Musím říci, že trochu pod vlivem časopisu motocykl a jejich enduro tréninku, se mi trialové stroje nebo jejich deriváty (AJP Ultrapassar, či onen Freeride) líbí hrozně moc, protože na trialce se člověk naučí správně ovládat stroj Jakmile umí jezdit na trialce, všechny motorky pak ovládá mnohem lehčeji a snadněji
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) endura AJP - portugalské soutěžáky
já těch 400 km ujedu klidně na špalku, to mě netrápí.
Spíš mi jde o to abych při cestě 400 km po silnici tu motorku netýral... nebo o těch víkendech 90 km na chalupu... aby ta motorka ve 110 prostě netrpěla, o mě nejde :D
Plus přes týden jsem v Brně...
To kam mě srdce ale táhne, tak to je právě ta příroda a tam ta svoboda...
chctěl bych něco 50%50 právě proto že žiju v Brně, ale táhne mě to na vysočinu do lesů :D .
zeptám se tedy ještě AJP má jakou nosnost (kg)?
je AJP spolehlivá a bezstarostná jak se říká o crf 250l ?
AJP zřejmě bude o něco více papat... o kolik to tak je ?
Netrpí AJP při 100 km/h po asfaltu pravidelnou cestou na chalupu (opravdu to využití očekávám tak 50%50)? (možná by byla vhodná yamaha ale to bych mohl zas jedině ojetou a v motorkách se vůbec nevyznám.)
Naposledy editováno 04.04.2014 12:44:51
david147 píše: 125Marek>
já těch 400 km ujedu klidně na špalku, to mě netrápí.
Spíš mi jde o to abych při cestě 400 km po silnici tu motorku netýral... nebo o těch víkendech 90 km na chalupu... aby ta motorka ve 110 prostě netrpěla, o mě nejde :D
Plus přes týden jsem v Brně...
To kam mě srdce ale táhne, tak to je právě ta příroda a tam ta svoboda...
chctěl bych něco 50%50 právě proto že žiju v Brně, ale táhne mě to na vysočinu do lesů :D .
zeptám se tedy ještě AJP má jakou nosnost (kg)?
je AJP spolehlivá a bezstarostná jak se říká o crf 250l ?
AJP zřejmě bude o něco více papat... o kolik to tak je ?
Netrpí AJP při 100 km/h po asfaltu pravidelnou cestou na chalupu (opravdu to využití očekávám tak 50%50)? (možná by byla vhodná yamaha ale to bych mohl zas jedině ojetou a v motorkách se vůbec nevyznám.)
Ke tvým otázkám - motorka, která je určená pro zátěž při terenním ježdění, určitě nebude nějak extra trpět jízdou po silnici, zvlášť, když se nabízí i přestavba na motardovou verzi, maximálně se to nebude líbit špalkům na pneu (kdyby nebyla určená pro jízdu na silnici nedělala by se s blinkry a SPZ). V terénu dostává motor, podvozek a vlastně všechno, mnohem větší záhul. Jediné, čím by mohla trpět je to, kdybys ses z ní na silnici snažil vyždímat co nejvyšší rychlost a přetáčel jí, na dálniční ježdění to nebude. Spotřeba - bych tipoval, že se nebude od CRFL-ka moc lišit, ta mašina je o nějakých 25 kilo lehčí... Nosnost, bohužel, nikde neuvádějí, ale tipoval bych, že to bude taktéž podobné...
Jinak těžko nějak moc posuzovat spolehlivost u strojů, které jsou na našem trhu takhle krátkou dobu, ale podle komponent, co se na AJP-čko montují, bych se spolehlivosti nebál. Mně od pohledu ta mašina přijde o třídu lepší než CRF-L, ale to může být jen můj dojem. Hodně lituju toho, že jí nemám v garáží místo CRF-Lka. Teď jsem koukal na PT stránky AJP a je tam ke stažení komplet uživatelský manuál a seznam dílů (v eng)... což u Hondy taky nenajdeš...
Naposledy editováno 04.04.2014 13:22:50
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) endura AJP - portugalské soutěžáky
Mr.Dreamer píše: Tak to by mě zajímalo, co si Freeride fanboys vymyslí teď, jako nevýhodu .
Jen vzduchem chlazený motor
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
enduro KTM EXC 520, ČZ 175/450, KTM EXC 450, KTM EXC 400, A... | svahilec | 1 | 30.4.2019 v 13:22 Mr.Dreamer |
AJP 310 NEW motorcykles AJP PR4 250 Enduro | srsen600 | 1 | 15.9.2018 v 16:16 Beletsky |
Neználek vybírá ostré enduro Husqvarna TE 450, Husqvarna WR 360, KTM EXC 520, Hus... | motormichal | 22 | 27.8.2017 v 08:27 Dolph-cz |
AJP PR7 - k vidění v ČR AJP PR4 125 Enduro, AJP PR4 125 Supermoto, AJP PR4 2... | Streetmoto | 8 | 6.5.2016 v 08:06 COMATIK |
AJP Endura - představení v Třebíči AJP PR4 125 Enduro, AJP PR5 250 Enduro, AJP PR4 250 ... | Streetmoto | 2 | 20.4.2015 v 10:34 Streetmoto |