zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
Miro71 píše: MartyR>
zlomený rám1
zlomený rám2
zlomený rám 3
a ešte tu ale nemám chuť to hľadať kde presne:
Zlomený rám 4
Nalomenie spoznáš to ľahko - zhorí ti smerovka pri výfuku.
Díky, tak na to si začnu dávat bacha, tuhle jsem to měl naložené slušně, ale je fakt, že jsem s tím nejezdil terén, takže to trpělo míň, navíc se snažím těžší věci mít v brašně na zadním sedle. Do terénu jezdím případně s menším kufrem, ve kterém mám jen pár drobností, ale většinou to mám jen v minibaťůžku uchyceném gumicukama k nosiči.
Jinak s tím vakem nemám zkušenosti. Určitě je to jisté řešení, hlavně na tůry, kde člověk s výhodou využije velký objem, nerozbitnost a nižší těžiště . Ale na takové to ježdění do města na nákup, školy nebo do práce to moc není. Na to je ideální právě ten nosič a kufr , ve kterém člověk převeze zámek, živobytí a uschová si do něj třeba helmu. Navíc s vakem padá možnost převézt spolujezdce .
callowsick píše: zdar borci, v dubnovým MotorB!ke bude test Yuki SM 250 (nová,vzduch/olej + vstřikování) a trochu textu o GasGas Cami
Ten časák je snad nemožný sehnat . Ani v páté trafice nic a minule jsme s kámošem byli asi v 6ti jiných trafačkách a až na poslední pokus jsme sehnali jeden výtisk. Nicméně, alespoň článek o Camilce je zveřejněn na webu Gase...1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
david147 píše: chci hondu ale občas mám strach že to nebude stačit :(
Ono je to taky dost o tom, jak umíš číst terén, řadit a o tom, co máš nazutého na kolech, ty original pneu nejsou zrovna terénní ideál
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
EDIT: Takže první spotřeba s Full FMF+EJK mi vyšla !4,3L! Ale jsem si jist, že další bude nižší, teď jsem si prostě užíval nabytý výkon a párkrát jezdil ve dvou.
Naposledy editováno 05.04.2014 13:15:58
rage píše: To video vystihující nedostatečný výkon CRFLka - Bavil jsem se dobře, když šli dva lidi tlačit mašinu se zařazenou rychlostí. Takže FAIL se konal pouze u řidiče
EDIT: Takže první spotřeba s Full FMF+EJK mi vyšla !4,3L! Ale jsem si jist, že další bude nižší, teď jsem si prostě užíval nabytý výkon a párkrát jezdil ve dvou.
I tak to neni nic zlýho Občas se mnou jezdí kámoš na Jawě 350 a ta mu žere 5 když jí lechtá, rychlost kolem 80. Když by pak chtěl jezdit svižněji a držet se mnou krok, tk je v tom za 7 jen to hvízdne
Nebo že bych už stárnul?...
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Jak jste spokojeni s motorkou? co máte za vylepšení ? popřípadě nějaké fotky :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
david147 píše: baví mě číst vaše komentáře, tak prosím něco pište :D
A nechtěl bys k té zábavě ještě popkorn?
Jestli jsi už těch víc než 1300 komentářů, názorů a informačních příspěvků přečetl, tak to ve svém vlastním zájmu vezmi ještě jednou hezky pěkně od začátku. A tentokrát už důkladně, abys to všechno vstřebal a promyslel a aby ses dokázal Ty sám správně (= pro Tvoje potřeby optimálně) rozhodnout.
asi 3týdny vlastním KLX250. Najeto mám zatím jen asi 700km z toho 200km ve dvou. A musím říct, že žádná jiná motorka mě ještě tak nebavila.. Není nijak zvlášť výkonná, ale svou lehkostí to vynahradí.. Upravil jsem zapalování dle návodu na webu svendura a musím říct že je to opravdu znatelně lepší
Určitě ostatní také řešíte kam dát věci a můžu vřele doporučit mini tankbag (4L) Giant Loop Diablo...
Nemá někdo z vás nějaký tip na další doplňky? např. nosič za slušnej peníz? (z USA přes ebay to vyjde na dost kaček - CLO+DPH)
Naposledy editováno 09.04.2014 20:45:14
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
na nic z toho co si mi napsal jsem se neptal, ale díky za super rady :) :D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
david147 píše: Dovi>
na nic z toho co si mi napsal jsem se neptal, ale díky za super rady :) :D
Arogance máš na rozdávání. Dovi řekl jasně, že si máš vlákno pročíst ještě jednou, jestli jsi minul fotky, vylepšení a zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
nerozumím tomu... co je na tom arogantního ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
chtěl jsem všechno jen né KLX, to si mě s někým pleteš :D
Chci crf 250 l ( pořád mě trošku hlodá AJP nebo ojetá WR, proto rád čtu vaše postřehy)
NOOB asi jsem ,ještě jsem na ní nejel, vlastně mám papíry a to je moje veškerá zkušenost s motorkama, je to prostě můj velkej sen kterej si chci uskutečnit, ale není to nejlvnější..., další důvod proč od vás nasávám informace.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Nob je místní uživatel kterej básnil o tom, že si pořídí KLX ale skutek utek. Což by jsi, ale měl vědět pokud jsi toto vlákno četl celý!
V podstatě už se nic novýho nedozvíš pokud chceš ušetřit na úkor vlastností v terénu tak kup crf a pokud ne tak ajp.
Na onoje by neměl být problém udělat zkušební jízdu. Takže na co čekáš?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
no pasáže o KLX a o osobních sporech jsem přeskakoval.Ve vlákně jsem čelt hlavně o crf 250 l.
na 90 % je to u mě crf 250 L, jen to ve mě trochu hlodá.
Určitě se svezu a strašně rád ale zatím nemám 110 000 :D je mi 21 and its not easy...
Tak já za první motku taky dával míň. Možná by jsi měl jít cestou ojetiny. A nějak si nepamatuju kolik, že toho terénu chceš, ale cestovní enduro v 650 by možná udělalo stejnou službu jen bude použitelnější na silnici, snad se na mě místní nebudou zlobit, ale 20kw v 250 považuju na silnici za málo. Na pohodlný cestování je kolem 35kw akorát a k tomu samozřejmě točivej moment většího motoru.
Jako první motorku v 21 novou no nevím nevím.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Skalik- já jsem si už nějakou prodejnu obešel a net prolezl a co chci je dualsport 250, nejvíc mi to vyhovuje ♥.
No a chci novou mašinu protože jsem amatér a mám strach, že bych koupil něco s čím budu jezdit po servise, takhle koupim crfko nový a vím na čem jsem.
Když už za to mám dát takovej balík, tak raděj už dám o 20 navíc a mám nový a jistotu.
SuperSic58- výbavu nemám, tak nějak doufám že ze začátku se vlezu do 10 000.
Bohužel nemám hotovost, se kterou bych přemýšlel co udělám, ale je to pro mě velká motivace vstávat ráno do práce a vědět pro co to dělám.
Naposledy editováno 11.04.2014 21:25:51
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Jo a rada do života našetři aspoň půlku financovat to skoro celý bude stát strašný peníze. No ale uvidíš už jsi zjišťoval možnosti financování?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
pracuju v bance s financováním si nějak poradím, chtěl jsem jen nasát vaše dojmy a zkušenosti s crf protože už jí nějkou chvilku máte, teda někteří, tak jak šlape a jestli jste pořád spokojeni, nebo kdybyste mohli vrátit čas koupily něco jiného :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
david147 píše: chtěl jsem jen nasát vaše dojmy a zkušenosti s crf protože už jí nějkou chvilku máte...
Však ano, v tom Ti nikdo nebrání, a právě přesně to jsem se Ti snažil v dobré víře poradit - pročíst si OPRAVDU POŘÁDNĚ celou tuto diskuzi *) a PROMYSLET všechny ty informace, dojmy a zkušenosti.
Je jich tu spousta a ani nemusíš umět číst mezi řádky. Téměř všichni kluci tady i v ostatních podobných diskuzích se snažili psát objektivně, nikdo nic nezakrýval ani nekriticky nevynášel až do nebe. Moudrý a pokorný člověk by si z těch více než 1300 příspěvků jenom v této diskuzi dokázal hodně vzít a ujasnit si pro sebe spoustu otázek.
Nikdo jiný nezná Tebe a Tvé tužby a potřeby lépe než Ty sám, nikdo Ti už nic zas tak extra novýho (převratnýho) nemůže poradit a nikdo to za Tebe nerozhodne. To musíš Ty sám.
*)
Říkáš, že máš na rozhodování ještě pár měsíců času, tak i kdyby ses omezil jenom na zdejší forum na M.cz, tak ať to máš komplexnější, zahrň do toho rozhodování případně i další "paralelní" diskuze jako např.:
Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
http://www.motorkari...ft=132014&fid=65
První motorka - slabší nová vs. silnější jetá
http://www.motorkari...ft=134099&fid=65
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Obsáhleji jsem Ti tam odpověděl, ale bohužel ses tam už neukázal.
Jednak i z novýho CRFka budeš mít "ojetinu" za pár týdnů, a za druhé, a to je podstatný - zrovna to WRko je osvědčený neošizený (velkoryse navržený a vyráběný s perfektním dílenským zpracováním) robustní držák (přitom s extrémně nízkými nároky na údržbu a s velmi nízkými provozními náklady) a jeho motor i podvozek vydrží strašně moc, takže přiměřeně ježděného (= totálně nezrasovaného) stroje bych se právě v případě WRka vůbec nebál.
Jsou lidi, třeba cestovatelé v Americe jako např. Mark alias BigDog a jeho kámoš, co právě na tomto 250kovém WRku sjezdili křížem krážem a pokud možno hlavně po necestách celý severoamerický kontinent - od Aljašky přes Kanadu a Státy až po Mexiko, nabalení na cesty mimo civilizaci, s velkou nádrží a ověšeni nosičema a báglama všude možně vepředu, na nádrži, po stranách sedla i vzadu, a i v tomto režimu používání a po nájezdu přes 72 tisíc km (a druhému přes 80 tisíc km) jim mašiny šlapou stále jak nové před pěti šesti lety.
http://www.bigdogadventures.com/WR250R.htm
http://www.bigdogadventures.com/
(Markův kámoš má v podobným režimu na WRku aktuálně naježděno přes 80 tisíc km)
...
WRko připravené na cestu na Aljašku
ď
Díky za odkazy(moc rád si to přelouskám) i za odpověď na moji otázku s wr 250.
Ono nejde o to, že bych se bál že wr250 je nekvalitní, ale že jsem naprostej lajk a přečůrá mě každej prodejce :( mám prostě obavu z toho že mi někdo prodá něco, k čemu se choval jako hovado a budu muset bejt častěj v servisu :( navíc ten pocit koupit novou a ojetou je prostě jinej... a když už ta cena nové hondy není tak hrozná...
david147 píše: Moje situace je taková , že 4/5 musim dotáhnout úvěrem a nebo našetřit, což je nereálný. motoroku bych chtěl do 3 měsíců. No a do té doby o ní sním a vybírám, je to pro mě i taková motivace dávat si od pusy a makat............................ Skalik- já jsem si už nějakou prodejnu obešel a net prolezl a co chci je dualsport 250, nejvíc mi to vyhovuje ..........
1) CRF dobrá volba .. nová a honda .. sice thajská honda, ale proto ta cena .. na ryby, polňačku a občasnej výjezd do kopce super ..
2) dobře jetá WR250 je lepší volba využiješ-li její potenciál .. teď za měsíc sem najel 2000km a nemám dojem že by to byla ojetina, naopak dobře zajetej stroj ..
3) nejlepší volba mít na novou Husqvarnu FE350 .. 17kg dolu a 15 koní nahoru (oproti WR) + komponenty snů, hydraulická spojka atd ..
Naposledy editováno 12.04.2014 15:26:23
2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Objednavka sedla Seat Concepts z USA Honda CRF 250L | stomas | 22 | Včera v 19:05 ZdendaZB |
Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do... [1 ... 7, 8] Yamaha Tricker 250, Kawasaki KLX 250, Honda XR 250R,... | ZdendaZB | 233 | 15.9.2024 v 20:00 ZdendaZB |
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |