Naposledy editováno 06.01.2014 18:42:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Octavia
S.i.i.i.s.a píše: To nevím docela s tím jezdím ostře a na hranici možností podvozku a brzd jsem se s tím ještě nedostal. Jen by to potřebovalo tvrdší pružiny, ale nemůžu je nikde sehnat.
Já poměrně dost nalítal se stokoňovou O1 1.6, a podvozek mi připadal jako obrovská slabina.. ostřejší zatáčky to auto prostě neumělo, kdybych měl hodnotit, tak bych řekl, že hmota kastle a všeho kolem převyšovala schopnost podvozku to uřídit. (Auto bylo téměř funglovka, takže žádný následek únavy pružin apod.)
Známého faceliftová O1 podobná story - motor táhl jak blbý (nechci kecat, ale výkonově tuším 150k, benzín), svezení na rovině paráda, ale zatáčky jsem vybíral i očima..
Asi bych zapátral, jak to třeba řešili škodováci u RS.
No a osobně bych sáhl po autu, které má na to podvozek i motor ale to nechceš slyšet
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Octavia
Naposledy editováno 08.03.2014 13:32:38
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Octavia
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Octavia
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Octavia
PetrXX píše: Já poměrně dost nalítal se stokoňovou O1 1.6, a podvozek mi připadal jako obrovská slabina.. ostřejší zatáčky to auto prostě neumělo, kdybych měl hodnotit, tak bych řekl, že hmota kastle a všeho kolem převyšovala schopnost podvozku to uřídit. (Auto bylo téměř funglovka, takže žádný následek únavy pružin apod.)
Známého faceliftová O1 podobná story - motor táhl jak blbý (nechci kecat, ale výkonově tuším 150k, benzín), svezení na rovině paráda, ale zatáčky jsem vybíral i očima..
Asi bych zapátral, jak to třeba řešili škodováci u RS.
No a osobně bych sáhl po autu, které má na to podvozek i motor ale to nechceš slyšet
Kdybych na to měl, tak bych i koupil něco jiného. Ale jelikož jsem toto auto koupil před x lety za 130tKč a teď má hodnotu tak 40tKč, tak určitě usoudíš že ho moc prodávat nechci. Ještě na tom mám udělaný tlumiče, pružiny, čepy, tyče řízení, ložiska a jiní blbosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Octavia
S.i.i.i.s.a píše: Kdybych na to měl, tak bych i koupil něco jiného. Ale jelikož jsem toto auto koupil před x lety za 130tKč a teď má hodnotu tak 40tKč, tak určitě usoudíš že ho moc prodávat nechci. Ještě na tom mám udělaný tlumiče, pružiny, čepy, tyče řízení, ložiska a jiní blbosti
Že to nechceš dát za zbytkovou cenu pryč chápu, nota bene, jestli je to opečovávaný kousek. Ale jestli hrábneš do podvozku tak, aby lépe držel, tak dej echo, samotného by mě to zajímalo.
Asi hlavně vůči tomu RS, protože tam to bude nejspíš jinak řešeno (ale to je jen můj dohad, chtělo by to nějakého Schade - znalce).
PetrXX píše: Že to nechceš dát za zbytkovou cenu pryč chápu, nota bene, jestli je to opečovávaný kousek. Ale jestli hrábneš do podvozku tak, aby lépe držel, tak dej echo, samotného by mě to zajímalo.
Asi hlavně vůči tomu RS, protože tam to bude nejspíš jinak řešeno (ale to je jen můj dohad, chtělo by to nějakého Schade - znalce).
Tak já RS nemám, mám klasickou 1.8T 110kW. Hledal jsem pružiny které jsou tvrdší a nižší cca 1-1,5cm a nikde nic jsem nenašel. Našel jsem jen o cca 3cm nižší a to doopravdy nepotřebuju. Navíc se mi to nelíbí a je to děsně nepraktický
1 reakcí na tento příspěvek Škoda Octavia
Lip funguje ta 4x4, ne kvuli ctyrkolce ale diky te viceprvkove zadni naprave....
Siiisa : nakej drazsi podvozek - stelovaci vyska, ale dolu to pujde tak jako tak. I seriovej z rs je nizsi....
S.i.i.i.s.a píše: Jsou oba coolery jiné. Vyhodí se originál, místo něj se dá jinačí a na druhou stranu se zrcadlově přidělá druhý. Asi máš pravdu, Cupra by to tak měla mít
Má to tak Cupra R i Audi S3... Budeš měnit sací parohy nebo kudy povedeš ten stlačený vzduch od turba až k sání motoru?
1 reakcí na tento příspěvek Škoda Octavia
Odkaz
Naposledy editováno 07.04.2014 16:58:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Octavia
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Octavia
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Octavia
1 reakcí na tento příspěvek Škoda Octavia
Co se týče motoru 1.8t tak je hodně povedenej, v základu jede celkem pěkně. Osobně mám A4 quattro 1.8t B5 fouklý od MTM + ethanol, podvozek BILSTEIN a ačkoliv jsem nějaký auta projel tak mě to hodně překvapilo jak je to svižný a živý. Jsem rád že vypadá (krom polepů MTM) jako obyč a4 bez nějakejch píčovin jako jsou spojlery atd.
Jinak jak tady někdo zmiňoval že má 1.8 bez turba tzv. 92kw a příjde mu že to nejede... tak se nedivím, protože ten motor je snad nejhorší šit od koncernu.... nejede a žere pocitově se zdá že je ta absence výkonu v porovnání se 110kw v turbu ještě rapidně větší.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Octavia
e: ale už apgrejdoval na passata s 1.8T
Naposledy editováno 07.04.2014 21:12:58
1 reakcí na tento příspěvek Škoda Octavia
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Octavia
1 reakcí na tento příspěvek Škoda Octavia
Naposledy editováno 07.04.2014 21:43:23
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Octavia
Edit: druhá věc je, že turbo má delší převody, takže ten rozdíl nevyniká tak markantně. To mít to ve spojení s převody z atmosféry, tak to bude slušný dělo
Naposledy editováno 08.04.2014 08:42:02