1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Deadman píše: Na E39 nejlépe 15" a na to gumy s co nejvyšším profilem co se vejde. Tedy pokud jezdíš v ČR. Jinak dopadneš jako Fizzer.
17" jsou dobré jedině na západ nebo jih od našich hranic.
Pohodlý asi větší, ale já jsem hroznej pózer, tak tam přece nemůžu mít r15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
jEkOt píše: Pohodlý asi větší, ale já jsem hroznej pózer, tak tam přece nemůžu mít r15
mno, ja jsem spis taky fanta toho pohodly, pozer jsem taky... takze jdu shanet R14 - budu jeste vic jedinecnej :D :D :D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Kolik vám to bere oleje?
Měnili jste někdo gufera na ventilech?
V sobotu jsem byl na vejletě, trošku svižným (ale né zas uplná palice nonstop v omezovači), cca 200 km, a za těch 200 km mi to zbaštilo přes litr oleje. Nevím kdy jsem dolejval předtím, ale od výměny před 5tis km jsem dolil rovnejch 5 litrů, čili v průměru litr na tisíc.
Asi jednou nebo dvakrát se mi stalo, že to po startu zahulilo (ale fakt mocně), jinak to nekouří, nesmrdí, nic. Separátor je odpojenej, mám tam catch tank (včera asi po měsíci kontrolován a nebyla v něm ani kapka). Nenapadá vás někoho čím by to mohlo bejt?
Něco slintá přes gufero kliky, který jsem aktivně měnil když jsem dělal spojku (preventivně, původní nechcalo - nojo, jsem debil) ale to nebude moc, pod autem louže nejsou.
Mám podezření právě na gufera ventilů, když si vezmu v jakým stavu byly ostatní "gumový" věci na motoru...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Ale snad mi do toho oleje nic netece a nedali do tech flasek od Mobilu mazut
Naposledy editováno 10.04.2014 23:07:49
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
SVSkritek píše: Já olej dnes kontroloval a od vymeny pred 2500km, to vzalo tak 2 deci. Coz nechapu. Predtim jsem tam za 10 000km nalil min. tri flasky. Mam tam ted MOBIL SUPER 3000 X1 5W-40 normalne z 123olej, za kilo litr .
Ale snad mi do toho oleje nic netece a nedali do tech flasek od Mobilu mazut
Ti asi tece voda/benzin do oleje :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin píše: Ti asi tece voda/benzin do oleje :)
Asi jo, benzin jsem taky kontroloval a ubejva furt
Naposledy editováno 11.04.2014 09:48:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
SVSkritek píše: Asi jo, benzin jsem taky kontroloval a ubejva furt
to tyhle typy dělaj1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
valibuk píše: to tyhle typy dělaj
Můj ne
Když už nic jinýho, tak musim zaklepat že to fakt žere hovno
(takže můžu asi čekat propálený písty )
Naposledy editováno 11.04.2014 10:38:00
2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Jeho tata ma Z4 uz par let. Ma tam myslim 2.5i . Tehdy kdyz si to poridil, tak jsem BMW vubec nerozumnel. A dnes mi vyrazil, dech tim, ze to kupoval novy (2008). A ted to ma najeto 16 000km a nejelo to ani v desti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
SVSkritek píše: Ale docela mne vcera dostal znamej, co mi pomaha se servisem auta.
Jeho tata ma Z4 uz par let. Ma tam myslim 2.5i . Tehdy kdyz si to poridil, tak jsem BMW vubec nerozumnel. A dnes mi vyrazil, dech tim, ze to kupoval novy (2008). A ted to ma najeto 16 000km a nejelo to ani v desti
A co jako, tak to má 90% ojetin u nás, nebo snad ne?
SVSkritek píše: Ale docela mne vcera dostal znamej, co mi pomaha se servisem auta.
Jeho tata ma Z4 uz par let. Ma tam myslim 2.5i . Tehdy kdyz si to poridil, tak jsem BMW vubec nerozumnel. A dnes mi vyrazil, dech tim, ze to kupoval novy (2008). A ted to ma najeto 16 000km a nejelo to ani v desti
No vidis, ve vedlejsim vlakne ma na to za 250tis kupce :)
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Moje zkusenost je takova,ze to bere olej nomralne pres kruhy, kdyz jsou v prdeli.
Driv byvaly ventily netesnene a ze by me auto bralo litr na tisic, tak to uz mel motor hooodene za sebou.
Ja myslim, ze bych to nechal bejt
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
spalovac píše: proc si vsichni mysli, ze olej jde doprdele pres gufera.
Moje zkusenost je takova,ze to bere olej nomralne pres kruhy, kdyz jsou v prdeli.
Driv byvaly ventily netesnene a ze by me auto bralo litr na tisic, tak to uz mel motor hooodene za sebou.
Ja myslim, ze bych to nechal bejt
Komprese jsem neměřil (pro jistotu, M54 je oválkama pověstná ), ale myslim že kdyby to bralo přes kroužky, tak by to hulilo v zátěži jak nafťák. Což nedělá, aspoň jsem si teda nevšiml.