http://www.motorkari...d=79&&pgr=13
SPT zakúpené v 2011 - sezóna v podstate bez problémov, bežný servis, vylepšenia
sa mi zdá že sezónu som ukonči s nájazdom cez 24000km
2012 - prvý problém na začiatku sezóny, SPT ma nechalo 1km letmou čiarou od pumpy :D prvý a posledný krát som žiadal o pomoc
km cez 32000
bola aj nehoda, drbnutý bicák v protismere, lietal som po kanáloch, prasknuté brejle k vidlám
2013 - tuším volnobežba štartéra blbla na začiatku sezóny
2014 - volnobežka štartéra výmena, zodrané valčeky a výmena gufera na kluke
momentálne ma SPT cez 50 000 a fachá skoro výborne. Má jediný problém, keď je studená horšie štartuje, asi sytič blbne. Akurát treba pridať trochu plynu pri studenom motore pri štarte.
náklady na prevádzku za nájazd:
28l oleja do motora
1x volnobežka štartéra
2x sada pneu MIchelin Pilot Activ
ložiská do kolies 1x výmena
1x reťazová sada
3x brzdové obloženie
1x zadný brzdový kotúč
1x tachometer - po 15 000 začala kmitať ručička rýchlomera
1x plynové lanko, rukoveť
2x baterka
doplnenie alarmu, kufra, vyhrievané hefty
EDIT: doplňujem ešte sviečky, len raz menené a jeden krát výmena ryžového oleja z vidiel za nový
naďalej prehlasujem, že SPT je výborná motorka
svoje čestné miesto v garáži ma stále a bude mať
nikomu tu už nebudem dokazovať nájazd fotkami ani nijak inakšie, dokazovania už bolo dosť!!!
radosť jazdiť na nej :)
na to že to má 320ccm a 18kW to slušne jazdí
a dokonca aj zatáča
Naposledy editováno 15.04.2014 23:06:07
1 reakcí na tento příspěvek Mýtus že SPT 350 je děsná motorka - nepotvrdené
A když jsme u té nejlepší motorky na světě, pak prakticky každý druhý tam tu čínu srovnává s tou svojí motorkou. Proč? Aby dokázal, že ta jeho je lepší?
Podívej se, kolik na tom najel za sezónu. Spousta chytrolínů nenajede 24 tis. km na mnohem lepších strojích za 3 roky. A on to dal za rok na čínském měchu. Nemá snad i trochu právo na mírnou ztrátu soudnosti?
Dolph-cz píše: tady každý píše co se mu právě hodí.
borcovi najela jukina 50tis. km relativně v pohodě a ještě jezdit bude...
japonec se tady vychvaluje,ale japonskou motorku která má najeto 50tis už pomalu nikdo nechce-všichni chcou stroj co má najeto 25tis....
posrat se může cokoli na čemkoli,ani japonci nejsou vyjímkou a jsou to i hodně vážné závady jako jsou praskající rámy,zadírající se motory ,praskající vložky válců a vykřápané převodovky na BMW.
já bych číňana nechtěl,protože jsem se nikdy nespokojil s něčím průměrným,nebo podprůměrným....,ale komu to nevadí,tak proč ne....
...ale zase jsem třeba nikdy nezažil ten pocit mít doma úplně novou,voňavou motorku a nenadávat na předchozí majitele....
xmoto a podobné terénní sračky co absolutně terén nezvládají nemůžu ani cítit,ale takové cestovní šidítko nemusí být špatné....
...mimochodem známý má taky podobného střepa-chunlan 125,dvouválcový vzduchem chlazený motor,čtyřtakt,myslím 6 kvaltů.....a musím říct,že to jako celek celkem funguje slušně,motor jede fakt slušně,dostatek kvaltů umožňuje držet optimální otáčky,rychle to nejede,takže i ty brzdy svoji práci odvedou.....,no má najeto myslím necelých 20tis.km snad za 7 let a relativně v pohodě,řešil jen nějaké prkotiny.
No moje terénní sračka Xmotos už zvládá v terénu jezdit 6 let, má 341 mth a světe div se, furt drží a vypadá prakticky jak nová, když ji vypulíruju Jasně, jsou lidi, co maj xmotos po 2 letech v prdeli, ale tam je to díky neschopnosti a lajdáctví majitele a takovýmu troubovi se pod prdelí časem rozpadne i japonec..
A chunlan se 6 kvalty, tj dobrý sci-fi
1 reakcí na tento příspěvek Mýtus že SPT 350 je děsná motorka - nepotvrdené
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mýtus že SPT 350 je děsná motorka - nepotvrdené
monuna píše: rrss> Máš pravdu,že každej Daytonu 350 okukuje..Já na ní nemám nikde vyraženo a ani napsáno Yuki,tak většinou vůbec nevědí co je to za výrobek...Momentálně je v servisu v Teplicích,jelikož jsme nedojeli do cíle.Abych řek pravdu,vůbec je tam neopravujou,ale asi se nad náma slitovali a vzali do opravy.Jinak nejblíž servis na Yuki je v Praze v Průhonicích.Tady kolem Litoměřic je nikdo nechce brát do opravy.Před Daytonou jsem měl Kymco a nikdy nebyl žádnej problém..Jen na 125 se nedá ve dvou jezdit..Tak snad všechno časem vychytám a Daytona udělá taky službu jako každá jiná motorka.
No třeba až se zastavíš v Cítově u Mělníka, tak zjistíš, že je servis na číny i blíž než v Praze. Stačí se domluvit s mým synem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mýtus že SPT 350 je děsná motorka - nepotvrdené
Sám jezdím na "nové" Jawě 650, problémy s ní byly jako s novou,vychytaly se a ted' už jen jezdím a na řeči typu - novou Jawu nikdy, je hnusná, nespolehlivá - vůbec nedám. Tady to není o původu motorky, ale o kvalitě motorky a přístupu majitele.
Naposledy editováno 17.04.2014 12:18:15
scalla píše: copo, nenech se odradit hloupými kecy. Možná bý stálo za to sepsat na dané téma článek. Kdo si bude chtít pořídit levnou motorku, tomu se to může hodit. Tady v diskusi to zapadne.
A taky ber v potaz svéráz české povahy. Kdybys to napsal na nějaký server v americe, tam by ti napsali: "Wow, to jsi opravdu najel na číně? Gratulace!"
Tady ti akorát napíšou: "Ty jsi kokot, že sis koupil čínu."
Navíc sis vybral špatný stroj. Možná tak Enfield Made in India. To bys nějaký obdiv sklidil. Ale s Čínou...
Chlope, ať ti to jezdí. A zkus toho žluťáka dotáhnout do stovky
ak ma nesklame palivova pumpa, tak top bude fachat stale. Pumpu uz robia mimo nadrz po novom a namiesto pumpy je merak paliva dany.
U nas a CZ uz ju nepredavaju, ale v PL, HU v pohode a adj diele su tam na nu k zohnaniu
Redguy píše: scalla> Tak ta recenze by mela smysl, kdyby mel copo realistickej nahled a byl trochu kritickej. Jakakoliv recenze od fanatika s ruzovejma brylema naprosto ztraci smysl a to je to, co tu vsichni vycitaji, ne vlastnictvi Ciny, ale naprosto nekriticky pohled, kdy ta moje motorka je nejlepsi na svete, nema jedinou chybu a kdo nesouhlasi, tak nema rad Cinu.
Docela mi to dost pripomina predsudky proti nekterym minoritam, tam se taky nepripousti kriticky nazor a kazdy, kdo je nemiluje, tak je rasista a xenofob
na vsetko je realisticky pohlad, kedze ak sa cosi stalo u mna som napisal a ak bol problem u inych tak sa to tiez preberalo v teme co bola.
Som hodnotil stav po najazde, udal som svoje naklady a ak ma s tym niekto problem, je mi to uplne jedno
dave-lister píše: Jak to vůbec brzdí? Ty kotouče jsou samá díra, minimum brzdný plochy, ale chlazení mají asi vynikající.
brzdi tak, ze sa to da dat na predne v malej rychlosti uplne v pohode. Zadna tiez fajnovo, len ju treba odvzdusnovat podtlakovou pumpou. Mala nadrzka, maly stlpec kvapaliny do nej ide, tak sa horsie odvzdusnuje
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mýtus že SPT 350 je děsná motorka - nepotvrdené
milan1963 píše: Netvrdím, že je čínská motorka nejlepší. Beru ale Copův příspěvek jako ukázku toho, co vše i mnohými zatracovaná čína vydrží. Takže
Sám jezdím na "nové" Jawě 650, problémy s ní byly jako s novou,vychytaly se a ted' už jen jezdím a na řeči typu - novou Jawu nikdy, je hnusná, nespolehlivá - vůbec nedám. Tady to není o původu motorky, ale o kvalitě motorky a přístupu majitele.
Srovnávat Tvou Jawu a COPOvou SPT, je nesmysl. COPO má svůj stroj a ty Máš Jawu, což je motorka z Čínských dílů a u nás jen složená.. Jawa sama osobě nedokáže nic. Takže Jawa SHIT SPT Jawa se totiž nikam neposouvá, jen kupuje!!! Jen pro info - když tu Jawku tak chválíš, jaký máš nájezd???
Redguy píše: scalla> Tak ta recenze by mela smysl, kdyby mel copo realistickej nahled a byl trochu kritickej. Jakakoliv recenze od fanatika s ruzovejma brylema naprosto ztraci smysl a to je to, co tu vsichni vycitaji, ne vlastnictvi Ciny, ale naprosto nekriticky pohled, kdy ta moje motorka je nejlepsi na svete, nema jedinou chybu a kdo nesouhlasi, tak nema rad Cinu.
Recenze od fanatiku s ruzovyma brylema, nebo spis s povinnosti psat hezky vzhledem k prijmum z reklam mas plny motoristicky casopisy, a zrovna tak internetovy media, takze v cem je problem? Prast jako uhod.
Naposledy editováno 17.04.2014 15:15:57
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mýtus že SPT 350 je děsná motorka - nepotvrdené
chiro2 píše: Srovnávat Tvou Jawu a COPOvou SPT, je nesmysl. COPO má svůj stroj a ty Máš Jawu, což je motorka z Čínských dílů a u nás jen složená.. Jawa sama osobě nedokáže nic. Takže Jawa SHIT SPT Jawa se totiž nikam neposouvá, jen kupuje!!! Jen pro info - když tu Jawku tak chválíš, jaký máš nájezd???
no počkej, to taky není úplně tak. Jawa měla motor Rotax, vlastní rám, vlastní kola, bandu, italský vidle...
čínský motory jsou v 50ccm/125ccm/250ccm
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mýtus že SPT 350 je děsná motorka - nepotvrdené
callowsick píše: no počkej, to taky není úplně tak. Jawa měla motor Rotax, vlastní rám, vlastní kola, bandu, italský vidle...
čínský motory jsou v 50ccm/125ccm/250ccm
Ano, to jsi napsal velmi správně. Jawa MĚLA motor rotax. Dnes je to Čína jak vymalovaná! A vlastní kola a rám (a to ještě pouze u některých) Jawu fakt nezachrání. Myslíš, že Jawa Ruta, co je na videu na předchozí stránce, má motor rotax??
Naposledy editováno 17.04.2014 17:47:49
Naposledy editováno 17.04.2014 17:50:48
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mýtus že SPT 350 je děsná motorka - nepotvrdené
chiro2 píše: Ano, to jsi napsal velmi správně. Jawa MĚLA motor rotax. Dnes je to Čína jak vymalovaná! A vlastní kola a rám (a to ještě pouze u některých) Jawu fakt nezachrání. Myslíš, že Jawa Ruta, co je na videu na předchozí stránce, má motor rotax??
no jasně - já myslel tu šestpáďu a ten zbytek,co jde z Týnce. Ty re-labelovaný Argentiny neberu jako Jawy
1 reakcí na tento příspěvek Mýtus že SPT 350 je děsná motorka - nepotvrdené
Naposledy editováno 17.04.2014 20:08:22
1 reakcí na tento příspěvek Mýtus že SPT 350 je děsná motorka - nepotvrdené
COPO, i když někdy nesdílím Tvé názory, přeji ještě mnoho pohodových KM a těším se na další Tvé poznatky. Ať si říká každý co chce, Čína prostě dělá kroky vpřed.
chiro2 píše: Ještě bych podotknul... Nejsem ani Čínomil, ani odpůrce. Kdysi jsem COPOvi napsal v nějakém vlákně něco ve smyslu "nechval předčasně" a aby hodnotil motorku až po nájezdu třeba 30,40,50 tisíc km. A ejhle, je to tady. Takže dnes má jeho hodnocení pro mne osobně nějakou váhu Ono totiž , většinou si Čínu někdo koupí na začátek a za pár měsíců prodá. Aď už z nedostatku výkonu, nebo z předsudku. Takže hodnocení po nájezdu pár stovek kilometrů opravdu neberu. Je smutné, ba až trapné, že se najdou hnidopychové, kterým COPO trošku vyrazil dech, tak začnou počítat kolik za nájezd spotřeboval oleje, aby proti němu měli argument. Že jim doma starý CBčko žere jednou tolik, už neřeší, protože je to přece HONDA. Když se něco pojebe na Číně po xxx tisících km, je to mrdka. Když se to pojebe na Japonci, je to spotřebák, nebo se to prostě holt může stát. Jak ubohé... A to, že má ze svýho stroje radost a chválí jej, to je přeci přirozené...
COPO, i když někdy nesdílím Tvé názory, přeji ještě mnoho pohodových KM a těším se na další Tvé poznatky. Ať si říká každý co chce, Čína prostě dělá kroky vpřed.
vsak hodnotim SPT a ziadnu inu, mozno ak SPT niekomu darujem v rodine na dochadzanie do roboty, tak si zadovazim toho velasa 400. Ma to kamarat a facha to velmi dobre a aj vykonovo je to uz o niecom inom ako SPT, len nie je taky pohodlny.
Aj tu na servere ho niekto mal a celkom pochvaloval
scalla píše: copo, nenech se odradit hloupými kecy. Možná bý stálo za to sepsat na dané téma článek. Kdo si bude chtít pořídit levnou motorku, tomu se to může hodit. Tady v diskusi to zapadne.
A taky ber v potaz svéráz české povahy. Kdybys to napsal na nějaký server v americe, tam by ti napsali: "Wow, to jsi opravdu najel na číně? Gratulace!"
Tady ti akorát napíšou: "Ty jsi kokot, že sis koupil čínu."
Navíc sis vybral špatný stroj. Možná tak Enfield Made in India. To bys nějaký obdiv sklidil. Ale s Čínou...
Chlope, ať ti to jezdí. A zkus toho žluťáka dotáhnout do stovky
Souhlas, mluvíš mi z duše...
1 reakcí na tento příspěvek Mýtus že SPT 350 je děsná motorka - nepotvrdené
Smyslem mého příspěvku na začátku diskuze byl podiv nad tím, že člověk, který si chce říkat motorkář, se ohlíží na názory ostatních a ve vášnivé diskuzi obhajuje svou volbu motorky způsobem, jako by mu někdo na pískovišti rozšlapal bábovičky.
A neříkej Copo, že to tak není, když v názvu tématu použiješ slova "mýtus" a "děsná"
Buď chlap. Ty sis vybral stroj a je to tvoje volba.
Klidně sem dej informace jak to prima šlape - ale bez toho "ublíženého" podtónu.
Správnýmu motorkáři je šuma fuk co si druzí myslí o jeho strojích....
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Výmena tachometru/prístrojovky Yuki SPT 350 | 27maco97 | 1 | 30.7.2018 v 21:42 MaCe1971 |
Náhrada brzdového kotouče na Yuki 3... Yuki SPT 350 | Peter639 | 5 | 11.9.2016 v 20:54 Vlasťák1973 |
"čína" nebo "třinda"? Jawa 350/640, Yuki SPT 350, Yuki CSR 250 | fatman | 23 | 25.11.2013 v 20:54 fatman |
Výběr motorky s obsahem 250 ccm [1, 2, 3] Yamaha YBR 250, Kawasaki Ninja 250R, Yuki TR 250, Ho... | Peter_John | 67 | 29.10.2012 v 11:10 bledemon |