http://www.motorkari...d=79&&pgr=13
SPT zakúpené v 2011 - sezóna v podstate bez problémov, bežný servis, vylepšenia
sa mi zdá že sezónu som ukonči s nájazdom cez 24000km
2012 - prvý problém na začiatku sezóny, SPT ma nechalo 1km letmou čiarou od pumpy :D prvý a posledný krát som žiadal o pomoc
km cez 32000
bola aj nehoda, drbnutý bicák v protismere, lietal som po kanáloch, prasknuté brejle k vidlám
2013 - tuším volnobežba štartéra blbla na začiatku sezóny
2014 - volnobežka štartéra výmena, zodrané valčeky a výmena gufera na kluke
momentálne ma SPT cez 50 000 a fachá skoro výborne. Má jediný problém, keď je studená horšie štartuje, asi sytič blbne. Akurát treba pridať trochu plynu pri studenom motore pri štarte.
náklady na prevádzku za nájazd:
28l oleja do motora
1x volnobežka štartéra
2x sada pneu MIchelin Pilot Activ
ložiská do kolies 1x výmena
1x reťazová sada
3x brzdové obloženie
1x zadný brzdový kotúč
1x tachometer - po 15 000 začala kmitať ručička rýchlomera
1x plynové lanko, rukoveť
2x baterka
doplnenie alarmu, kufra, vyhrievané hefty
EDIT: doplňujem ešte sviečky, len raz menené a jeden krát výmena ryžového oleja z vidiel za nový
naďalej prehlasujem, že SPT je výborná motorka
svoje čestné miesto v garáži ma stále a bude mať
nikomu tu už nebudem dokazovať nájazd fotkami ani nijak inakšie, dokazovania už bolo dosť!!!
radosť jazdiť na nej :)
na to že to má 320ccm a 18kW to slušne jazdí
a dokonca aj zatáča
Naposledy editováno 15.04.2014 23:06:07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mýtus že SPT 350 je děsná motorka - nepotvrdené
docent píše: to Copo, Scalla, BorekS atd... > Asi jste nepochopili, že někteří (!) z nás tzv. kritiků nemáme vůbec nic proti čínským motorkám. Bohužel se s tímto postojem setkáváme pravidelně v mnoha podobných vláknech. Mě bylo například od Copa doporučeno vzít si blíže neurčené prášky
Smyslem mého příspěvku na začátku diskuze byl podiv nad tím, že člověk, který si chce říkat motorkář, se ohlíží na názory ostatních a ve vášnivé diskuzi obhajuje svou volbu motorky způsobem, jako by mu někdo na pískovišti rozšlapal bábovičky.
A neříkej Copo, že to tak není, když v názvu tématu použiješ slova "mýtus" a "děsná"
Buď chlap. Ty sis vybral stroj a je to tvoje volba.
Klidně sem dej informace jak to prima šlape - ale bez toho "ublíženého" podtónu.
Správnýmu motorkáři je šuma fuk co si druzí myslí o jeho strojích....
Ty asi rad urazas ludi???
Ci ako to je??
To je Tym, ze nezeres predpisane lieky co mas uzivat, ci ako to je????
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mýtus že SPT 350 je děsná motorka - nepotvrdené
Škoda. Měl jsem původně dojem, že člověk, který si koupí "veřejně neuznávanou" motorku a projede s ní kus světa v sobě má něco z původních ideálů motocyklismu
Z tvých reakcí bohužel vyplývá, že tomu tak není.
P.S. Mám (kromě jiných) jednu indickou sračku + 30 starou rejži + několik bolševickejch Jawiček - líbí se mi to a nikomu do toho nic není. Jsou moje a já je mám rád. Nepotřebuju je před nikým "obhajovat".
EOF
Naposledy editováno 18.04.2014 00:09:49
1 reakcí na tento příspěvek Mýtus že SPT 350 je děsná motorka - nepotvrdené
a o tom jestli jde v tomto pripade jen o mensi problemy nebo spis o sikovnost copa resit veci ktere by pro mnoho jinych byly neresitelne se da take spekulovat.
Ja mam k Cine odpor jak k rezimu tak ke kultu spotrebni spolecnosti ktery tam vladne k jejich pristupu k hodnote lidskeho i zvireciho zivota, nikdo mi nevymluvi ze motorky zde nejsou vyrabeny a vyvijeny pouze a jen za ucelem co nejvetsiho zisku a takovou motorku ja nechci i kdyby byla sebelevnejsi.
Ano ostatni take vyrabeji aby vydelali ale treba u italu je videt laska ke krase a rychlosti uz na rysovacim prkne ( bohuzel jsem videl jaky maji italove pristup k praci proto si italku take nikdy neporidim mohl by jít o kus montovaný v pátek odpoledne.
U japoncu ocenuji jejich snahu stale zkouset nove veci a dotahovat k dokonalosti jiz existujici, kdo videl treba vyrobu japonskich nozu nebo pripravu sushi pochopí, proto jezdim rejzi.
Copovi kazdopadne preji at mu to jezdi jako doposud
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mýtus že SPT 350 je děsná motorka - nepotvrdené
Super, že jsi ocenil, že "copo" má normální stroj.
Ty, docent a další byste měli ocenit především to, že pěkně sepsal náklady a příhody, které do 50 tis. km měl. Takových "skorotestů" moc nenajdeš...
Každý výrobce (čehokoli) chce vydělat a VŽDY platí, že co nejvíc... Italská láska ke kráse a rychlosti je ti k hounu, když vyliješ za dvoukolku půl mega (MTS 1200) přestože je jistě báječná...
Nejsem vůbec proti japonkám, ale např. VFR má rádo vysranou elektriku a to není extra levná věc... Starý VF měly náchylné rozvody, DR 650 časté průsery s mazáním a vačkou, a tak bych mohl pokračovat dál. Každá značka má něco povedeného a něco nepovedeného.
Kolik lidí tolik chutí a tolik různých motorek v garáži...
Kdyby ti bylo o deset let víc, mluvil bys jinak, protože bys zažil časy, kdys byl rád, žes jezdil na fechtlu nebo staré jawce...
Koko_tůůů kteří plkají bez vlastní zkušenosti je všude dost, a zde především, a hlavně jsou užiteční jak pumpa na saně...
Platí zde kofolové pravidlo: Ať je motorka jakákoli, když ji miluješ, není co řešit...
Takže pánové, trochu tolerance, páč i chlap na čínské motorce se vám bude kur_evsky hodit, když pojede kolem až vám dojde benzín nebo budete potřebovat něco jinýho... A ještě se může přihodit, že mu budete závidět, že jemu to jede a vám zrovna ne...
Říká se totiž, že motorkáři spolu drží za všech okolností... nebo je to jinak?
Naposledy editováno 18.04.2014 00:50:32
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mýtus že SPT 350 je děsná motorka - nepotvrdené
BorekS píše: ...Platí zde kofolové pravidlo: Ať je motorka jakákoli, když ji miluješ, není co řešit...
O tom jsem právě hovořil, ale někteří to nepochopili a jiní to nechtějí přiznat
docent píše: copo> Vidím, že s tebou nemá smysl hovořit.
...
Z tvých reakcí bohužel vyplývá, že tomu tak není.
...
EOF
Opravdu? A čím pohřbíš mé názory? O stránku zpět - před čínou jsem měl BMW a přechodu nelituju. Ani jedno nevynáším do nebe, ani jedno nehaním. Obojí jezdí, obojí se může podělat. Na BMW se zatím podělala baterka, náhon tacho, motor... a psal jsem o tom před lety, dávno před vznikem tohoto konkrétního tématu, kde to někdo vytýká číně.
Věcná informace - o stránku zpět - s tou nic neuděláš.
BorekS píše: JohnnyCrash>
Super, že jsi ocenil, že "copo" má normální stroj.
Ty, docent a další byste měli ocenit především to, že pěkně sepsal náklady a příhody, které do 50 tis. km měl. Takových "skorotestů" moc nenajdeš...
Každý výrobce (čehokoli) chce vydělat a VŽDY platí, že co nejvíc... Italská láska ke kráse a rychlosti je ti k hounu, když vyliješ za dvoukolku půl mega (MTS 1200) přestože je jistě báječná...
Nejsem vůbec proti japonkám, ale např. VFR má rádo vysranou elektriku a to není extra levná věc... Starý VF měly náchylné rozvody, DR 650 časté průsery s mazáním a vačkou, a tak bych mohl pokračovat dál. Každá značka má něco povedeného a něco nepovedeného.
Kolik lidí tolik chutí a tolik různých motorek v garáži...
Kdyby ti bylo o deset let víc, mluvil bys jinak, protože bys zažil časy, kdys byl rád, žes jezdil na fechtlu nebo staré jawce...
Koko_tůůů kteří plkají bez vlastní zkušenosti je všude dost, a zde především, a hlavně jsou užiteční jak pumpa na saně...
Platí zde kofolové pravidlo: Ať je motorka jakákoli, když ji miluješ, není co řešit...
Takže pánové, trochu tolerance, páč i chlap na čínské motorce se vám bude kur_evsky hodit, když pojede kolem až vám dojde benzín nebo budete potřebovat něco jinýho... A ještě se může přihodit, že mu budete závidět, že jemu to jede a vám zrovna ne...
Říká se totiž, že motorkáři spolu drží za všech okolností... nebo je to jinak?
Výstižně napsáno
Já se teda ve Fechtlu víc vrtal, než jezdil ale zase mě to něco naučilo. A když chtěla začít manželka, hádej , jaká padla volba? Po xxx podělech s Japonskýmy stroji, vyhrála nová Čína. Světe div se, když chtěla přesedlat na silnější, byla to zase Čína... Obě šlapali bez vážnějších problémů.
První
No a pak druhá
docent píše: copo> Vidím, že s tebou nemá smysl hovořit.
Škoda. Měl jsem původně dojem, že člověk, který si koupí "veřejně neuznávanou" motorku a projede s ní kus světa v sobě má něco z původních ideálů motocyklismu
Z tvých reakcí bohužel vyplývá, že tomu tak není.
P.S. Mám (kromě jiných) jednu indickou sračku + 30 starou rejži + několik bolševickejch Jawiček - líbí se mi to a nikomu do toho nic není. Jsou moje a já je mám rád. Nepotřebuju je před nikým "obhajovat".
EOF
kromě toho nemám potřebu se s nikým radit, co se mi líbí a co si mám koupit
1 reakcí na tento příspěvek Mýtus že SPT 350 je děsná motorka - nepotvrdené
Většina těhle motorek slouží jako taxi, není výjimkou vidět na nich i rádio!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mýtus že SPT 350 je děsná motorka - nepotvrdené
rrss píše: ...ale potřebu lézt do tématu o číně máš...
No na pobavení...
callowsick píše: no počkej, to taky není úplně tak. Jawa měla motor Rotax, vlastní rám, vlastní kola, bandu, italský vidle...
čínský motory jsou v 50ccm/125ccm/250ccm
Přesně tak, mám 650, ne 660. Mám najeto 40 tisíc a "mouchy" jsem musel postupně vychytat během asi 12 tisíc prvních kilometrů. Je to dost, ale...ted¨už 28 000 kilometrů JEN jezdím, bez problémů.
Copovo nadšení chápu. Někdo nadává na italské motorky, někdo na české, někdo na Yuki...ale i obráceně, jiní chválí. Proč ne? Kdo z kritiků na Yuki 350 jel ??
docent píše: copo> Vidím, že s tebou nemá smysl hovořit.
Škoda. Měl jsem původně dojem, že člověk, který si koupí "veřejně neuznávanou" motorku a projede s ní kus světa v sobě má něco z původních ideálů motocyklismu
Z tvých reakcí bohužel vyplývá, že tomu tak není.
P.S. Mám (kromě jiných) jednu indickou sračku + 30 starou rejži + několik bolševickejch Jawiček - líbí se mi to a nikomu do toho nic není. Jsou moje a já je mám rád. Nepotřebuju je před nikým "obhajovat".
EOF
ani s tebou nema zmysel pisat, ved Ty si zacal urazat!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mýtus že SPT 350 je děsná motorka - nepotvrdené
BorekS píše: JohnnyCrash>
Super, že jsi ocenil, že "copo" má normální stroj.
Ty, docent a další byste měli ocenit především to, že pěkně sepsal náklady a příhody, které do 50 tis. km měl. Takových "skorotestů" moc nenajdeš...
Každý výrobce (čehokoli) chce vydělat a VŽDY platí, že co nejvíc... Italská láska ke kráse a rychlosti je ti k hounu, když vyliješ za dvoukolku půl mega (MTS 1200) přestože je jistě báječná...
Nejsem vůbec proti japonkám, ale např. VFR má rádo vysranou elektriku a to není extra levná věc... Starý VF měly náchylné rozvody, DR 650 časté průsery s mazáním a vačkou, a tak bych mohl pokračovat dál. Každá značka má něco povedeného a něco nepovedeného.
Kolik lidí tolik chutí a tolik různých motorek v garáži...
Kdyby ti bylo o deset let víc, mluvil bys jinak, protože bys zažil časy, kdys byl rád, žes jezdil na fechtlu nebo staré jawce...
Koko_tůůů kteří plkají bez vlastní zkušenosti je všude dost, a zde především, a hlavně jsou užiteční jak pumpa na saně...
Platí zde kofolové pravidlo: Ať je motorka jakákoli, když ji miluješ, není co řešit...
Takže pánové, trochu tolerance, páč i chlap na čínské motorce se vám bude kur_evsky hodit, když pojede kolem až vám dojde benzín nebo budete potřebovat něco jinýho... A ještě se může přihodit, že mu budete závidět, že jemu to jede a vám zrovna ne...
Říká se totiž, že motorkáři spolu drží za všech okolností... nebo je to jinak?
dal by sa napisat fajn clanok, nejake tie fotky z ciest, ale nema to zmysel, kedze pod clankom by bolo len napisane to iste ako tu, je to sracka a podobne....
2 reakcí na tento příspěvek Mýtus že SPT 350 je děsná motorka - nepotvrdené
P.S. jestli te to uklidni zacinal jsem na fichtlovi a jawe 350
P.P.S. Pakliže je pro tebe cena jediné kriterium a nezajima te co je za ni navrhuju na pristi sezonu nejakou severokorejskou znacku
1 reakcí na tento příspěvek Mýtus že SPT 350 je děsná motorka - nepotvrdené
Napsal jsem ze " považuji za normalni aby tri roky stara motorka byt s najezdem 50 000km fungovala bez vetsich problemu" a to považuji. Cinu schazujete vy kteri uznale kývate hlavama jaka je to extra vec a jak to vsem vyrazilo dech coz povazuji za ironii, snad jsem to ted vysvětlil lépe a pomohl ti to pochopit, protože si nemyslím že k tomu poprve došlo, moje chyba, netřeba aby jsi mi děkoval
Hezký večer
JohnnyCrash píše: BorekS > Jeste jedna vec nechapu kde jsi vycetl( že jsem ocenil, že "copo" má normální stroj)
Napsal jsem ze " považuji za normalni aby tri roky stara motorka byt s najezdem 50 000km fungovala bez vetsich problemu" a to považuji. Cinu schazujete vy kteri uznale kývate hlavama jaka je to extra vec a jak to vsem vyrazilo dech coz povazuji za ironii, snad jsem to ted vysvětlil lépe a pomohl ti to pochopit, protože si nemyslím že k tomu poprve došlo, moje chyba, netřeba aby jsi mi děkoval
Hezký večer
zatial SPT funguje a hadam nedopadne ako 10 rocny japonec rozobrany na diele a cez ebay rozpredany
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mýtus že SPT 350 je děsná motorka - nepotvrdené
copo píše: dal by sa napisat fajn clanok, nejake tie fotky z ciest, ale nema to zmysel, kedze pod clankom by bolo len napisane to iste ako tu, je to sracka a podobne....
Však jsem ti již nabízel spolupráci a chtěli jsme článek vydat. Ta nabídka stále platí a je to jen na tobě. Článek by vyšel na www.motochina.cz
JohnnyCrash píše: BorekS > Takze jsme sklouzli na uroven debat na novinkach.cz, pokud by jsi si poradne precetl moje prispevky nez jsi tady zacal hazet kokotama tak by jsi zjistil ze nikde neurazim copovu motorku natoz copa. prvni prispevek je o tom ze pouzita technika na nove cinske motorce mi pripomina moji tricet let starou padesatku hondici, druhy prispevek je o tom proc mam rad japonce a bojkotuji cinany.
P.S. jestli te to uklidni zacinal jsem na fichtlovi a jawe 350
P.P.S. Pakliže je pro tebe cena jediné kriterium a nezajima te co je za ni navrhuju na pristi sezonu nejakou severokorejskou znacku
Snad tě potěším, když ti sdělím, jak jsi mě rozveselil...
Poprvé proto, jak se sám startuješ, když píšeš nasrané reakce hodinu po sobě a nikdo ti neodpovídá...
Podruhé proto, že asi kokot seš, když se na to sám chytáš (viz rčení o potrefené huse), nutně jsem to nemyslel na tebe, ovšem sám se k tomu evidentně hlásíš...
Potřetí proto, že mě napadáš, že nečtu pořádně Tvoje příspěvky... pokud bys ty sám pořádně přečetl moje příspěvky, dozvěděl by ses, že oceňuju především to, jak "copo" sepsal vše, co ho do 50 tkm s motorkou potkalo...
Ostatní už se mi nechce komentovat, je to ztráta času, a konkrétně tobě svůj čas věnovat nebudu, sorry, nestojíš mi za to... číst a chápat neumíš, vypouštíš mlhu a věcný názor žádný...
A těším se na tvoji reakci, že se zase zasměju [lol] [lol] [lol]
Naposledy editováno 19.04.2014 09:03:17
JohnnyCrash píše: BorekS > Takze jsme sklouzli na uroven debat na novinkach.cz, pokud by jsi si poradne precetl moje prispevky nez jsi tady zacal hazet kokotama tak by jsi zjistil ze nikde neurazim copovu motorku natoz copa. prvni prispevek je o tom ze pouzita technika na nove cinske motorce mi pripomina moji tricet let starou padesatku hondici, druhy prispevek je o tom proc mam rad japonce a bojkotuji cinany.
Tak to, typický antičíňan se objevil a dokázal, co je zač.
Jasně, na 30 let staré hondici máš stříkačku a vodní chlazení... "věřím ti" :)
A zda ti něco věří ostatní, když ses takhle odkryl jako "expert" - to je jen na nich.
Kovboy píše: Však jsem ti již nabízel spolupráci a chtěli jsme článek vydat. Ta nabídka stále platí a je to jen na tobě. Článek by vyšel na www.motochina.cz
popravde som na to uplne zabudol. Skusim cosi napisat
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Výmena tachometru/prístrojovky Yuki SPT 350 | 27maco97 | 1 | 30.7.2018 v 21:42 MaCe1971 |
Náhrada brzdového kotouče na Yuki 3... Yuki SPT 350 | Peter639 | 5 | 11.9.2016 v 20:54 Vlasťák1973 |
"čína" nebo "třinda"? Jawa 350/640, Yuki SPT 350, Yuki CSR 250 | fatman | 23 | 25.11.2013 v 20:54 fatman |
Výběr motorky s obsahem 250 ccm [1, 2, 3] Yamaha YBR 250, Kawasaki Ninja 250R, Yuki TR 250, Ho... | Peter_John | 67 | 29.10.2012 v 11:10 bledemon |