1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Naposledy editováno 20.04.2014 21:11:26
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
PETARDAK píše: drippera> hmmm, čím víc se v tom vrtám, tím víc platí: vím, že nic nevím... a nebo, jen strašně málo...
No jo, ale stejně. Všechno co jsem kdy považoval za neřešitelné jsi vyřešil a dlouhé léta jsi byl jediný člověk, kterému jsem svěřil svůj bajk.
Než přišly ty DUCHCÁTI.
Ale stríťáka přezůvat budeš, neboj sa nic!
Naposledy editováno 20.04.2014 21:54:49
Lazyfucker píše: ne, ze bych mu neveril, ale je mi to fuk. sveho casu jsem nad tou mensi uvazovaly ale nakonec to dopadlo bavorakem - jen dodam, ze kupuju motorky co mne zaujmou, druhove deleni jde mimo mne proto nechapu sahodlouhe vybery provnavani parametru atd. kamkoli se da na vsem a ve vsem takze kupuju vasni a pocitem. mozna proto menim malo, co koupim pro to jsem predem rozhodnut a netrpim nejistotou, ze by me jina udelal stastnejsi.
amen
2 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
S touhle masinou jsem spokojenej do ty doby, nez ji polozis do zatacky a vsude drhnes stupackama, coz by melo SPcko vyresil vyssim a tvrdsim podvozkem..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Někdy je dobrý s tím chvilku "bojovat" zvykat si a dokázat to pojmout do svých návyků...pokud tedy cítíš, že je ta mašina tvýmu srdci blízko.
Můj problém s dnešníma (i Ducatkama) je, že se dělaj tak nějak univerzárně, bez vyhranění(lůzrfrendly).
Napadá mě jestli vůbec v tom fofru stačíš zjistit co v tý který motorce vlastně je
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Honzatuu píše: Petta>...........Pořádnou ducati sem osedlal až po nákupu vzduchače se suchou spojkou a bez elektronickejch pičovin
Ale právě teď spouštíš další vlnu rozporuplných reakcí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
V úterý jsem sbalil všechny peníze a jel do Plzně s bušícím srdcem kouknout na S4RS po lehkém pádu z dovozu. Pojízdná, tak jsem jí projel a ta síla Ducati tam je ! Všechno (i své 2 metry jsem poskládal) klapalo jak by mělo, až na tuto jedinou věc u S4RS je elektronika asi ještě v mezích mé touhy, ale "duc duc" bušení nebylo takové, jaké bych chtěl a jsem zvyklý ze starého slabého SSka. Možná přijdu na chuť později, domu jsel jel s prázdnou károu, i když byla šikovně položená a za přijatelný peníz. Brzy bude jistě v inzerci opravená.
Je to takové ano i ne... asi nevim co chci .. fuj, tací tu už jsou
Někdy je dobrý s tím chvilku "bojovat" zvykat si a dokázat to pojmout do svých návyků...pokud tedy cítíš, že je ta mašina tvýmu srdci blízko.
Můj problém s dnešníma (i Ducatkama) je, že se dělaj tak nějak univerzárně, bez vyhranění(lůzrfrendly).
Napadá mě jestli vůbec v tom fofru stačíš zjistit co v tý který motorce vlastně je [/quotte]
Tak SF jsdm dlouho nemel, ale za tu dobu mi pripadalo, ze tahne min, nez nynejsi 821. No pak prisla nabidka od kupce a vyvaril jsem na nem 40 tis.
Jinak mas pravdu, ze cim dal vic jsou ty masiny userfriendly.
Jako obe ty masiny jsou dobry a nemam problem s charakteristikou tech masin a zvyknout si.
Ze zacatku na HM 1100 tobylo tezky a myslel jsem, ze ho prodam, ale pak jsem se do nej zamiloval a kdybych porad netouzil po SF, kterej me nakonec zklamal, mel bych ho do ted.
Prave se rozhoduju mezi 1100, kterej je divocak a je pouze na blbnuti.
821 je uhlazenejsi, ale pouzitelnejsi.. jeste mam cas na rozhodnuti. Jsem vic priklonenej k novymu, ale cervik tam je..
Honzatuu píše: Petta> Trochu tě chápu. Měl sem dva vzduchace a ten motor co je v novém HM mě moc nezaujal. Je to takovy moc kultivovaný a uhlazený.Pořádnou ducati sem osedlal až po nákupu vzduchače se suchou spojkou a bez elektronickejch pičovin
Prave. Jako ten novej je rychlej, asi rychlejsi s vyssi maximalkou, ale starej je divocak s velkym charisma..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
mm-art-airbrush píše: Honzatuu> ale "duc duc" bušení nebylo takové, jaké bych chtěl a jsem zvyklý ze starého slabého SSka. Možná přijdu na chuť později, domu jsel jel s prázdnou károu, i když byla šikovně položená a za přijatelný peníz. Je to takové ano i ne... asi nevim co chci .. fuj, tací tu už jsou
Hele...v originálu točí volnoběh 998my asi 12-1400rpm...což je už kulomet...
ale umí i tohle , pokud si s ní někdo trochu pohraje- což je asi 900-1000rpm (níž už to nejde, kvůli rychlýmu přidání plynu)
Jako ducání Cabergova SSka to není...ale dáš-li na to rozumnou rouru od kamen, najdeš krásnej kompromis v bajku co duní a na vršku řve jak bestie...nechá se vytočit na 10trpm a od 7trpm budeš mít co dělat abys to udržel na silnici....navíc v tak klasicky vyhlížejícím balení, že to každýho šestistovkovýho nanuka vybízí k pokoření ...a pak se může z lovce stát velmi lehce snadná kořist
Naposledy editováno 21.04.2014 12:11:05
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Jinak TLko byl na svou dobu hodně dobrej polomotor a ani já bych se za něj dnes nestyděl !
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
Já jsem včera po hodně dlouhý době zažil nepříjemnou situaci. Jedu do táhlýho kopce, dva pruhy, já v levým rychlým a ženská zprava z vedlejší mi nedala přednost. Asi pravda nečekala, že poletím trochu rychleji, ale viděla mě hoodně dlouho dopředu. Naštěstí i já jí, a tak jsem to zaznamenal včas. Vyšlo to akorát, ale sám jsem se překvapil, jak jsem to zabrzdil. Brzdil jsem jenom přední, jedním prstem, přední guma pískala a nechal jsem na silnici 20m dlouhou černou čáru právě od předního kola . Normálně jsems e vrátil si jí prohlídnout.
No a co tím chce básník říct! Asi nechybělo málo a přebrzdil jsem to. Mít to vámi zavrhované ABS, tak se toho prakticky nemusím bát (což je dvousečné, ale pozitivní přínos je neoddiskutovatelný). Víte jaká by byla selekce, kdyby na ty dnešní 200koňový bestie ty asistenty nedávali?
Jinak já jsem včera čistil, leštil a voskoval naší městskou barracudu:
Trvalo mi to skoro pět hodin, tak jsem rád, že jsem začal kompaktním autem a ne kombíkem, který na to ještě čeká . Dal jsem si záležet, takže umytí 2x a důkladně, rapid detailer + clay (tohle byl největší nářez, kdo zná chápe), super resin polish + HD wax. Všechno od autoglymu. Rozdíl je trochu vidět a hodně cítit při přejezdu rukou nebo polití vodou (to funguje skvěle). Barracuda má jenom obyč barvu a ne metalízu, takže tam ve vzhledu není rozdíl tak propastný, kromě toho že se to leskne jako psí kule.
Motorku jsem přejel taky, tam to bylo rychlejší, ta plocha je asi o dva řády menší. Akorát jsem to dodělal už za šera, tak mám prd a ne fotku:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Hodně k neutrálnímu pocitu přispěly i ty sériový koncovky, kdyby tam bylo už něco hezkého otevřeného, uši by pomohli k požadovanému pocitu možná i dospět
U každé se slast zvyšuje, jen když řve .. a přitom nemusí být vůbec "výkonější" , mluvíme o motorce
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nabízím Diagnostiku motocyklů Ducat... Ducati Panigale V4, Ducati Multistrada 1260 Enduro, ... | chorvat | 1 | 23.4.2024 v 14:03 padr |
Dovoz motorky z Itálie [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s | Bouša82 | 32 | 24.1.2024 v 08:33 NUTELIER |
Lupání ve středu kola Ducati Streetfighter V4 S | Wlnic | 11 | 28.4.2023 v 13:39 Krautkopf |
Termignoni Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s | Agnosy | 5 | 5.11.2022 v 13:41 juraaa |
Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s | Bouša82 | 1 | 16.9.2022 v 19:34 kadelYZF |