Rovnání ráfků: Zdeněk Lang, Hraniční 359/4 Plzeň
Naposledy editováno 06.02.2019 20:35:50
1 reakcí na tento příspěvek XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...
A třeba fichtl byl taky bez zarážky, jen lanko na koncích zakončené do čtyřhranu...
(reakce na) XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...
(reakce na) XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...
U 535 je to přesně,jak říkáš.Předloni mi lanko prasklo,tak jsem měnil vše.Bez bovdenu to
nekoupíš.Všiml jsem si,že jde vyndat jen z jedné strany.Proto mně překvapilo,že Rancher
tam lanko neměl.Když jsou závity stejné,asi to bylo taky opačně.
(reakce na) XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...
1100Virago píše: Yura: Nevím, jak je to u 535, ale některé motorky mají na lanku rychloměru zarážku jen na jednom konci, takže vnitřek jde na jednu stranu vytáhnout, na druhou ne (pravděpodobně kvůli mazání). Pokud je závit stejný na tachometru i náhonu dole u kola, pak by se lanko mělo montovat zarážkou nahoru - právě proto, aby při vyšroubování nemohlo samovolně vyklouznout.
A třeba fichtl byl taky bez zarážky, jen lanko na koncích zakončené do čtyřhranu...
Každá rada dobrá .
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...
mrnuss píše: no tak pujde po cidle-kabelech -kontaktech a tak
Tak jsem kukl na pojistky,nějaký humus na nich.
Jsem očistil,sednu a vše funguje.
Na 99% to udělala vlhkost.
Příště plachtou jen jemně prikryju a nebudu ju balit jak vánoční dárek.
2 reakcí na tento příspěvek XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...
Pomohl by třeba hustší olej? Nebo jinak jaký je dobré tam dát?
Naposledy editováno 22.04.2014 17:39:45
1 reakcí na tento příspěvek XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...
Je možné, že jsem tam dal nevhodný olej??
Naposledy editováno 22.04.2014 17:54:49
1 reakcí na tento příspěvek XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...
(reakce na) XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...
zdenda666 píše: Richie.cz> Podle manuálu se tam má davat 10W.Ja tam osobne dávám plnou sintetiku protoze ta se může menit jednou za čtyři roky. Minerální jednou za dva roky. Jinak se tam dava do jedny vidle 396ml.
Tak tohle jsem taky našel jen si nejsem jistej tím 10W dostal jsem u nás v Motoopravnš olej tlumičový VALAR Atea FSA 15m je možné, že je chyba v tom oleji??
1 reakcí na tento příspěvek XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...
(reakce na) XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...
Richie.cz píše: Přímo to neteče ale ten film je dost velký proto se ptám jo je to na obou stejné a na každé nerovnosti a při brždění jdu s přední až dolů
Je možné, že jsem tam dal nevhodný olej??
Jak víš,s Bullem jsme nedávno dělali vidle.Za vydatné pomoci Davida(Virogo 1100).Nechci tě strašit ale myslím,že olej na to sáknutí vliv nemá.Je možné,že jsi trochu strhl břity na guferách.Nebo na kluzácích byly nějaké vrypy a gufera se za tu dobu poškodily.Když jdou vidle až dolů,to je chyba pružiny a ne oleje.My jsme tam oba měli progresivní pružiny.Jinak mi také nabízeli v prodejně olej,který jsem nedokázal specifikovat.Ale ten jsem se neodvážil koupit.
Zajímavé bylo,že jsme měli oba v jedné vidli hnus a v druhé normální olej.A jak píše Zdenda, pokud to vyloženě nechčije,tak bych to neřešil.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...
délka lanka: 96 cm, délka bowdenu: 92 cm
levý nahoru!
Naposledy editováno 22.04.2014 19:54:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...
cortes píše: Tak jsem kukl na pojistky,nějaký humus na nich.
Jsem očistil,sednu a vše funguje.
Na 99% to udělala vlhkost.
Příště plachtou jen jemně prikryju a nebudu ju balit jak vánoční dárek.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...
Raději to po zimě přejedu hadrem,než aby se pod plachtou rosila.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...
rancher píše: badyXV> Záleží jak je namontovanej, tou kostkou patří nahoru, ale tam se blbě povoluje, tak ho každý momtuje obráceně, kostkou dolů a strká ho zespoda, aby to nemusel odpojovat nahoře... Já jsem si tentokrát dal práci a dával ho horem...
já ho měl sundaný a zkoušel z obou stran ho vyndat a nešlo to ven tak nevím
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...
Kolik jsi tam nalil oleje? Do těch foukacích se dávalo míň, protože nad hladinou má být vyšší tlak. Může se při přelití stát, že když jde vidle na doraz, dosáhne hladina oleje až ke guferu a tím tlakem se procpe skrz břity.
Další věc jsou prachovky nad gufery - pokud jsou ztvrdlé a netěsní, prolezou pod ně nečistoty, které břity gufer brzy zničí.
Pokud budeš měnit pružiny, nechej si vyrobit nebo kup pro ty novější ročníky, které už nemají teleskopy s ventilkem. Vnější rozměry pružin jsou shodné, takže to pasuje, ale pružina má víc závitů a je ze silnějšího drátu, takže je tužší. Foukání vzduchem je pak už jen spíše nevyužitý bonus.
1 reakcí na tento příspěvek XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...
Naposledy editováno 22.04.2014 20:29:32
(reakce na) XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...
1100Virago píše: Richie.cz: Podle ročníku bys měl mít ty vidle, které se foukají vzduchem. Máš? Foukáš je?
Kolik jsi tam nalil oleje? Do těch foukacích se dávalo míň, protože nad hladinou má být vyšší tlak. Může se při přelití stát, že když jde vidle na doraz, dosáhne hladina oleje až ke guferu a tím tlakem se procpe skrz břity.
Další věc jsou prachovky nad gufery - pokud jsou ztvrdlé a netěsní, prolezou pod ně nečistoty, které břity gufer brzy zničí.
Pokud budeš měnit pružiny, nechej si vyrobit nebo kup pro ty novější ročníky, které už nemají teleskopy s ventilkem. Vnější rozměry pružin jsou shodné, takže to pasuje, ale pružina má víc závitů a je ze silnějšího drátu, takže je tužší. Foukání vzduchem je pak už jen spíše nevyužitý bonus.
Jelikož jsem strojař dal jsem si velkýho majzla abych ty břity nestrhl dofouknul jsem podle manuálu 0,8 a nalil taky podle něj 390ml jen si myslím, že ten olej je asi hodně řídkej a pružiny už řeším dám tam progresivky ale tuhle sezónu chci dojezdit. Udělal jsem blbost, že jsem dal neorigo dvojbčitý gufera ORIGO JSOU 3BŘITÉ dám tam origo letos dojezdím sezónu a přes zimu dám progresívní pružiny.