
Naposledy editováno 11.03.2014 21:35:23
1 reakcí na tento příspěvek Daelim Daystar 125 VL oprava,udržba a triky
můj dotaz
Dobrý den mám dotaz kolik by stálo kompletní GO motoru na Daelim Daystar 125 VL rok 2003 a jak dlouho by to trvalo

odpověd
Dobrý den,
GO-motoru je moc široký pojem v době, kdy se počítá každá korunka. Kdysy pod GO motoru se rozumělo automaticky výměna všech ložisek a uložení, všech guffer, výbrus(tj. jiný píst a kroužky), výměna ojniční sady či celé klikovky. Když to vezmeme takto, pak by to byla oprava za cca 40000Kč. Dneska se musí motor nejdříve rozebrat a vše řádně změřit a co se dá opět použít aby se ušetřilo, jinak je motocykl na zahození.
Samotná kompletní klikovka stojí přes 25000Kč! Pro úsporu, když uložení klikovky je v pořádku, ojniční sada pro opravu, je za 8500Kč. Píst 1500Kč. Kroužky v sadě 850Kč. Těsnící sada cca.3000Kč. Ložiska Guffera celkem cca. 2500-3000Kč. Práce cca.12000 včetně demontáže z rámu, seřízení, seřízení karburace a montáže do rámu, prostě kpl. odzkoušeno, připraveno.
S pozdravem .......

takže nezbývá než hledat jiný servis





zde je www kde jsem je objednal http://www.pneulubos.cz/
Naposledy editováno 11.03.2014 21:20:46
1 reakcí na tento příspěvek Daelim Daystar 125 VL oprava,udržba a triky

1 reakcí na tento příspěvek Daelim Daystar 125 VL oprava,udržba a triky

Naposledy editováno 12.03.2014 06:25:07
1 reakcí na tento příspěvek Daelim Daystar 125 VL oprava,udržba a triky

Naposledy editováno 12.03.2014 09:14:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Daelim Daystar 125 VL oprava,udržba a triky


jogurt1990 píše: jinak kdybi vás napadlo jako mě si nechat nikde dělat kompletní repasi celého motoru tak pro info jedna nejmenovaná pražská firma co dělá servis
můj dotaz
Dobrý den mám dotaz kolik by stálo kompletní GO motoru na Daelim Daystar 125 VL rok 2003 a jak dlouho by to trvalo předem děkuji za odpověď Holler
odpověd
Dobrý den,
GO-motoru je moc široký pojem v době, kdy se počítá každá korunka. Kdysy pod GO motoru se rozumělo automaticky výměna všech ložisek a uložení, všech guffer, výbrus(tj. jiný píst a kroužky), výměna ojniční sady či celé klikovky. Když to vezmeme takto, pak by to byla oprava za cca 40000Kč. Dneska se musí motor nejdříve rozebrat a vše řádně změřit a co se dá opět použít aby se ušetřilo, jinak je motocykl na zahození.
Samotná kompletní klikovka stojí přes 25000Kč! Pro úsporu, když uložení klikovky je v pořádku, ojniční sada pro opravu, je za 8500Kč. Píst 1500Kč. Kroužky v sadě 850Kč. Těsnící sada cca.3000Kč. Ložiska Guffera celkem cca. 2500-3000Kč. Práce cca.12000 včetně demontáže z rámu, seřízení, seřízení karburace a montáže do rámu, prostě kpl. odzkoušeno, připraveno.
S pozdravem .......
takže nezbývá než hledat jiný servis nebo dělat komplet repasko doma
jinak jsem našel kolik maj mít vůli ventily ale nikam jsem si to založil
proč jinej servis? až na tu češtinu k tomu má evidentně dobrej přístup

Naposledy editováno 12.03.2014 08:28:16
ani jsem to celý nedočetl ale jinak myslím že plno věcí je záměnné s modelem YUKI, co pneumatik se týká tak si dej METZELERY a tak podobně. Moto pokud tam dáš dobrý olejík tak bude fičet jako vítr ( myslím ten pro čtyřtakty se společnou spojkou v lázni) za mě plná syntetika a výměna cca 6000km, svíčky DENSO, baterie MOTOBATT a jen jezdit jo a ještě seřídit ventily a namazat co cca 500km řetěz.
CIAO Píny
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Daelim Daystar 125 VL oprava,udržba a triky
www.k2moto.cz/eshop/motocykly/daelim/125/vl-125-daystar-classic/
Naposledy editováno 21.04.2014 16:29:07
Rok výroby: 2000-2005
VIN: KMYVL125FKY000010
Kapacity
Nosič olej na tyči: 250 ML SAE 10W
Motorový olej w / o filtru: 1,1 L SAE 10W-40
Motorový olej vč. filtrovat: 1,15 LITER
Final drive maziva:
Brzdová kapalina: DOT 4
Chladicí kapalina: LUFT-/ÖLGEKÜHLT
Palivo: 17,3 LITER
Technické údaje
Objem motoru: 124 ccm
Válce: 1
hp / kW: 13/9
Vůle ventilů (sací): KALT 0,12 MM
Vůle ventilů (výfuk): KALT 0,12 MM
Volnoběžných otáčkách motoru: 1400 ± 100 U / MIN
Vzduchu v karburátoru šroub: AB'08 EINSPRITZUNG
Tlak vzduchu v pneumatikách (přední): 2,0 BAR
Tlak vzduchu v pneumatikách (zadní): 2,0 BAR
Zapalovací svíčka 1: NGK CR8EH-9
Zapalovací svíčka 2: NGK CR8EHIX-9
Vzdálenost elektrod: 0,9 MM
Vidlice trubka Ø:
Přední a zadní ozubená kolečka:
Chain / rozvodovka: 146 GLIEDER
něco co jsem našel

1 reakcí na tento příspěvek Daelim Daystar 125 VL oprava,udržba a triky
Hlavně nešetři na oleji jak jsem psal 100% syntetika cca 1litr/400Kč ale to je v provozu zanedbatelný hlavně až bude horko a ty za to někde pořádně vezmeš tak Ti to prostě pojede bez problémů.
1 reakcí na tento příspěvek Daelim Daystar 125 VL oprava,udržba a triky
2 reakcí na tento příspěvek Daelim Daystar 125 VL oprava,udržba a triky

Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Diagnostika Daelim VL 125 Daystar | kcermak | 1 | 6.2.2025 v 12:12 krokoš |
daelim VL125F daystar názor Daelim VL 125 Daystar | Klitsch | 8 | 19.5.2021 v 10:47 Pa3k120 |
nahradni dil - plast do rukojeti plynu Daelim VL 125 Daystar | Mayco | 10 | 27.8.2020 v 13:10 Mayco |
maloobjemové novinky v EU,ČR Hyosung GV 250 Aquila, Daelim VL 125 Daystar, Hyosun... | bledemon | 16 | 8.9.2019 v 19:42 Wenca24 |
Oprava motoru Daelim VL 125 Daystar | Milandu | 9 | 16.7.2019 v 20:02 udinar |