Diskutovat budeme na téma:
Jsem vyježděnej z fichtla a maminka mi koupila suprbajka, abych byl krutej husťák před ZŠ i před venkovskou diskotékou. No a samozřejmě taky abych tu Annu z kravína konečně dostal na kolena a konečně se zbavil panictví!
Vše je o tom, co máš v hlavě. Nic neni o vyježděnosti a postupném přechodu na silnější kubatury - to je pro sráče a měkejše! Stačí sledovat džípí/ghostridera a řídit se rady tohoto vlákna.
Střízlivej nezrychlíš! Známá to pravda, strach jenom zpomaluje a i zabíjí. Když kalím nebo fetuju jsem free a tím pádem ready to race!
Ženský a věčný problémy s nima! Prozatím bez komentáře...(modří už vědí)
V neposlední řadě budem plánovat hustý illegal street racing nebo vyměklý okruhy.
(ale tady bych radši zůstal jen u plánování, myšlenka topicu jsou silná slova a žádně činy!)
Naposledy editováno 15.07.2013 20:36:02
1 reakcí na tento příspěvek Najdou se tady nějací mrdalové z venkova?! (HK)
Naposledy editováno 02.05.2014 14:07:18
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Najdou se tady nějací mrdalové z venkova?! (HK)
Jinak jeste k te spotrebe. Dneska jsem jezdil dvojkovou octavkou combi 1.9TDI 77KW) 4x4 (haldex), kde pri 90ti kmh jsem na sestku mel okamzitou + - 3,5l/100km. Dalku po okreskach bych s timto tezkym rodinnym autem na hory urcite po 4 litry dal. Samozrejme je to tuctovy auto, ovsem nebyt nadsenec "stylovych aut", klidne si tuto simply clever koupim.
1 reakcí na tento příspěvek Najdou se tady nějací mrdalové z venkova?! (HK)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Najdou se tady nějací mrdalové z venkova?! (HK)
SVSkritek píše: Nafta smrdí, ale spíš těm za tebou. Takže 535d + chip, filtr pevnejch castic ven a je to . Hned mas 3x takovej vyber aut
Koupíš to jako ojetinu po 10 letech, odejdou ti vstřiky a necháš v tom hned pro začátek třeba 60 000. Dál to má tuším dvě turba, vysokotlaký čerpadlo, dvouhmoťák a bůh ví co všechno ještě. Je to mnohem větší loterie než benzín.1 reakcí na tento příspěvek Najdou se tady nějací mrdalové z venkova?! (HK)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Najdou se tady nějací mrdalové z venkova?! (HK)
K tomu menit obleceni. Helma, boty, rukavice co 3-4 roky...
Pak si k tomu koupis jeste Bawo...
A dostanes se tak trochu do pasti, kdy by jsi s vejplatou 20 000kč hrubyho nepřežil měsíc v sezone...
Naposledy editováno 02.05.2014 22:11:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Najdou se tady nějací mrdalové z venkova?! (HK)
SVSkritek píše: SLEEPER> Nejhorší, že mně už to nepřijde ani divny, skoro. Blade zacina 3 sezonu ma se mnou 17 000km. Servis prisel taky tak na 60 000. A to to neni zadna zborka a ani jsem nespadl.
K tomu menit obleceni. Helma, boty, rukavice co 3-4 roky...
Pak si k tomu koupis jeste Bawo...
A dostanes se tak trochu do pasti, kdy by jsi s vejplatou 20 000kč hrubyho nepřežil měsíc v sezone...
Tak to koukám, že má čtyřnásobně uzemněná modra půlbestie je velmi úsporný stroj . Chudák to se mnou asi bude muset ještě chvilku vydržet.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Najdou se tady nějací mrdalové z venkova?! (HK)
Po koupi: Retez, pneu, vzduchac, olej ve vidlich + gufera, desky, brzdovka, baterka, lozisko rizeni, olej + filtr.
Dale laborace s brzdama, nove desky, gumicky, vyplachnuti trmenu, kde byla vazelina
Pak rok 2012 cajk, jen zadni guma, nez bouchla ta prevodovka. To bylo tak 15 000 (ale i olejem a chladickou), v nejuspornejsi mozne variante.
A letos uz jsem to psal, kotouce, brzdovka, olej+ filtr, nove desky, cidlo rezervy, pneu, vzduchac, technicka.
Za chvili mas zase retez...
A vlastne se nic zvlastniho nestalo, krome jedne veznejsi poruchy, normalni provoz...
Naposledy editováno 02.05.2014 22:28:14
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Najdou se tady nějací mrdalové z venkova?! (HK)
Sleepere jak to máš ty s tím servisem? Taky to umíš tak draze?
Je fakt, že já z časovejch důvodů skoro nejezdím, ale mě RSV ani náhodou takhle draho nevychází. A SV před ním mě nevycházelo už vůbec draze. Kromě toho, že jsem poslední rok pořád řešil jak vylepšit brzdy, tak za celou dobu jsem měnil jen jednou těsnící kroužky v karburátorech, jednou ve třmenech, jednu novou baterku, olej dvakrát, desky, vzducháč, řetězovku a gumy, mám pocit, že jsem mu dal tři sady. A jednou jsem nechal zkontrolovat rozvody a ventily. Málem jsem zapomněl, že s Wencou jsme na to sehnali super vejfuck a jednou mi to spadlo v garáži na zeď a prasklo zrcátko. Taky jedna zlomená řadící páčka. V součtu to je i s gumama a přezouváním nějakejch 28 - 30 klacků. A ta motorka mě vozila celý 4 roky a nějakejch 27 000 km.
A s tím neuživením motorky a auta s 20000 hrubejma to nebude tak zlý.
Nic znova se tam nedelalo. Jen snad na tech brzach by se dalo usetrit 5000kč, kdybych tehdy u holubce nedostal spatny desky. A nerozdelaval ty trmeny, kde byl rosol. Vidle taky netekly, ale nikdo to tam nikdy nemenil. Tak snad kdyz si to chci nechat, tak na tom stejnak neusetrim a driv nebo pozdeji to udelat musim. Zbytek jsou proste intervaly.
Takze ja jinou usportu nez nejakych 8000kč, se slevou pri koupi nevidim...
Naposledy editováno 02.05.2014 23:38:06
1 reakcí na tento příspěvek Najdou se tady nějací mrdalové z venkova?! (HK)
A jinak je v podstate rozdil jen v tom, ze se ti nerozbila prevodovka, vydrzely kotouce a dily/gumy byly levnejsi (dyl vydrzely)....
Naposledy editováno 02.05.2014 23:39:26
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Najdou se tady nějací mrdalové z venkova?! (HK)
SV mělo olej ve vidlích měněnej za hustší, takže měněnej byl a údajně před prodejem, ale to už jsem nijak neověřoval. A s funkcí vidlic jsem byl spokojenej, takže jsem je pak už nijak neřešil. Nevidím důvod šťourat se v něčem, co funguje dobře. Stejně tak ložiska neklepaly, tak nebyl důvod je řešit. Ta motorka byla technicky v pořádku, až na vadnoucí brzdy se slabším účinkem, na kterejch se prostě jedním prstem brzdit nedalo.
Možná mám prostě jen víc štěstí při výběru stroje.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Najdou se tady nějací mrdalové z venkova?! (HK)
Ja si taky myslel, ze u benzinove atmosfery usetrim za servis, ale ono je to uplne naopak. Aut v dehtu jsou dnes tri prdele a tak jsou strasne levne dily, ale kdyz chces slusnou hracku treba s vidlicovym motorem, co je narvanej elektronikou, tak se ze servisu lehce poseres.
Starsi japonsky R4 atmosfery funguji bez problemu. Meli jsme 626 2.0, kt. nikdy nemela zadnej problem nebo treba Brabencova Primera porad bezporuchove slouzi a to ji krmi LPG.
Cena za servis je v prime umere vykonu a znacky auta
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Najdou se tady nějací mrdalové z venkova?! (HK)
Mozna bude lepsi, kdyz se proste spokojim s R6 30i 190kw. Ono to zase umi jezdit za 9L a clovek nemusi resit LPG...
Naposledy editováno 03.05.2014 10:02:21
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Najdou se tady nějací mrdalové z venkova?! (HK)
Jen ty hlavy by mely byt za 40.., ale asi je to dost o znamych.
R6 urcite staci, aspon nemusis resit "dva" motory (2x R4 2.2l )
Pokud by na okreskach jen lehtal plyn nebo dal tempomat kolem 90-100, tak musis jet za 8.
Na to uz je potreba nejaky vybaveni a ti malokdo bude delat za "levno". Jak rika Pylot...
Kluci vy srovnáváte V8 z vyšších řad s relativně běžným naftovým šestiválcem. Srovnávejte to taky s benzínovým šestiválcem. A hlavy můžou prasknout jak na benzínu, tak na naftě, jde o to, že ta nafta má všechno co ten benzín plus navíc turba, vstřiky, čerpadlo a DPF. Prostě je tam víc věcí, který můžou odejít a jsou hodně drahý.
Srovnávat to s prémiovou motorizací mi nepřijde košér.
1 reakcí na tento příspěvek Najdou se tady nějací mrdalové z venkova?! (HK)
535d má 210 kW a 580 N·m Takze je nad 530i (200 kW; 320 N·m ). Ktera uz ma navic taky vstriky. Jinak pred vstrikama 190kw a 300N.M . Takze to srovnatelnej motor uplne neni, kdyz ma polovicni kroutak...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Najdou se tady nějací mrdalové z venkova?! (HK)
Od kterýho roku má atmo šestiválec přímej vstřik do válce? Pořád se bavíme o ojetinách 5 a více let starejch. Nebo alespoň já o nich mluvím.
3 reakcí na tento příspěvek Najdou se tady nějací mrdalové z venkova?! (HK)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Najdou se tady nějací mrdalové z venkova?! (HK)
pylot píše: SVSkritek> Nemůžeš srovnávat turbomotor a atmosféru na základě kroutícího momentu. Srovnávej to na základě koncepce a klidně místo 535d uvažuj 530d.
Od kterýho roku má atmo šestiválec přímej vstřik do válce? Pořád se bavíme o ojetinách 5 a více let starejch. Nebo alespoň já o nich mluvím.
Od 2007, tudiz 7 let stare.
No jako 530d jo, ma vyssi naklady, nez 530i. I kdyz u benzinu mas treba 2x Vanos, predchozi majitel je menil a povedlo se mu je sehnat spis nahodou za 17 000.
Jenze, kdyz nekdo najezdi 30 000km rok. Tak tezko to budes jezdit se spotrebou 10-11L na sto.
Ovsem stare je to past no...
Naposledy editováno 03.05.2014 12:19:46
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Najdou se tady nějací mrdalové z venkova?! (HK)
Naposledy editováno 03.05.2014 12:26:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Najdou se tady nějací mrdalové z venkova?! (HK)
SVSkritek píše: Od 2007, tudiz 7 let stare.
No jako 530d jo, ma vyssi naklady, nez 530i. I kdyz u benzinu mas treba 2x Vanos, predchozi majitel je menil a povedlo se mu je sehnat spis nahodou za 17 000.
Jenze, kdyz nekdo najezdi 30 000km rok. Tak tezko to budes jezdit se spotrebou 10-11L na sto.
Ovsem stare je to past no...
Jinak já se vůbec nijak nekoukám po autech, o kterejch tu diskutujeme. U mě by to bylo spíš dilema mezi 1.9 tdi, nebo japonským 1.6 až 2.0. Já do užitkovýho auta asi nebudu ochotnej dát víc než 100 klacků.