1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Naposledy editováno 02.05.2014 17:33:46
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Jen to byl vcelku zazitek, tehle aut je jako safranu a zrovna M135i bude v republice velice malo
330i at uz E46 nebo E36 ma kazdej druhej metrouš (at trosku popichnu Fizzera )
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Creck píše: SVSkritek> Hele ja nerikal nic o 250
Jen to byl vcelku zazitek, tehle aut je jako safranu a zrovna M135i bude v republice velice malo
330i at uz E46 nebo E36 ma kazdej druhej metrouš (at trosku popichnu Fizzera )
Cajk, na metrouše se necejtim a ta moje omlácená popelnice taky ne
2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
FiZzeR píše: Co spáchat nějakou prague drift sešnu? V noci jsem kamsi jel a klouzalo to krásně
máš mít zimáky jako já
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
chiro2 píše: Dotaz: Co říkáte na E36 ISo ? 4vál, 103 kw, to by mohlo jet slušně...
BMW + R4 =>
s E46 328i (142KW) jsem jezdil okresky pod 6,5l, kdyz jsem mul chut...
Pokud chces to trosku zabavy, jak rikas, tak pod 325 nechod.
Podle me je IS zabavny auto, je lehci motor se hezky toci .... Jeho zakldani problem je sehnat dobrej kus - ma to 150koni a tudiz ten motor uz bejva casto dost unavenej, casto ty is zerou olej a maj podobny neduhy. Kdyz zas kapnes na naky pekny tak je to naka lestenka v mpaketu za kterou nevi majitel co si rict. Tzn za me jo ale peclive vybirat.
Ja bych radeji 318is e30 :)
Ad spotreba - ja s 328 e36 pod 7.5 neumim, moje lepsi polovicka s tim na dalku umi cca 7.5, ja horko tezko 8, ale to jsem dokazal asi 2x ... Fakt me nebavi se sestivalcovym bawem jezdit tak ze se mnou drzi krok fabie. Jezdim dlouhodobe za 9,5 .... Ale moc to nesleduju .... Mesto v zime 12, blbnuti na okreskach 14-15
Kamarad si ted koupil kompakta 316i - ten posledni e36 tzn 1.9 motor jezdi couracky (do 15km) a tvrdi ze za 10.... Ja v tomhle rezimu moc nejezdim, ale tipuju ze bych jel taky za tech 10-12, takze z meho pohledu bych rekl ze u e36 ty mensi motory nemaj z hlediska uspory paliva smysl.
3 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Jinak ad nafta. Jezdím převážně krátký vzdálenosti,takže do tý nafty se mi moc nechce. Jinak by se mi líbil 330d. Ohledně spotřeby,kdo chce BMW, spotřebu řešit nemůže. Beru to tak,že když pojedu s kůstkou na vejlet a vejdu se pod deset litrů je to příjemný bonus. Okresky pod 6,5 s 328i... No na pohádky jsem věřit přestal již dávno.
K tomu ISu,právě mi intuice říká,ze to bude vyhoněný. Velkej obsah = delší životnost. Takže to vidím asi na 325i. Nevíte proč nejvíc pěkných e36 v M paketu, je s motorem 1,6 nebo 1,8? Proč někdo kuňí takovou hujdu?
Osobne se mi na e36 mpaket moc nelibi, takovej poutovej, krouceny prahy, divnej predni naraznik... Ja zustavam na obyc...
Ta e46 kdyz je v sobrym stavu asi muze doakzat i pod 7 se sikovnym ridicem, s mym ekoridici tech 7,5 dokazou a 2,8 v e46 ma uz zas naky vychytavky ala variabilni casovani i na vyfukove vacce a zere zas min...
Jezdil jsem s e92 325i (uz trilitr) a ta dokazala pod 7 a ani si se nemusel tolik snazit - pocitove to nejede ani o moc vic nez me , jen to min zere :)
325i je starsi litinovej motor - M50 - zere vic a moc nejede dole, musi se tocit, ale zas je to takovej vic zavodak :) (bezvanos verze) a taky dobrej zaklad na oturbeni :) novejsi hlinikovy motory M52 min zerou, lip tahaj dole, ale jsou priduseny ve spicce (323i,328i a tusim ze novejsi 320i)
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
chiro2 píše: Dotaz: Co říkáte na E36 ISo ? 4vál, 103 kw, to by mohlo jet slušně... Použití do běžnýho provozu a pro běžnýho uživatele, ale aby s tím bylo trošku zábavy. ?? Nebo lepší za ty peníze V6 ? Měl jsem 325i a kdysi 320i. S ISem jsem nikdy nejel. Navíc se mi líbí kupé bez sloupku na dveřích. Se spotřebou bych se mohl vejít předpokládám pod 10 litrů v normálním provozu.
Já bych se na to vysral. Je to BMW = mrdka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
SLEEPER píše: FiZzeR> radeji asia drift session.., na Farinkach (stara cast okruhu) se drzi takovy sliz, kde to jede bokem i na trojku.
Vskutku. Taky se tam nekdy jedu s auty vyblbnout, ale myslel jsem ze se mi to jen zda jak hezky to tam klouze.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Kdyz se v tom tak rypes, neni nekde stranka s navody jak to provest sam ?
Jde mi hlavne o ty jebnute cidla, jestli se musi nove nejak nastavit na diagnostice apd...
chiro2 píše: Jo,tak r4 jako řadový mě nenapadlo. U Bawka jsem viděl vidlicový až v8, to má kolega v práci. Jeho synek má dokonce 750i a k mému překvapení jsou obě motorizace překvapivě pružný a tichý.
já už "viděl" i V12....a je to pružné a tiché..a jede to...4.000 ot./ cca 250 Km/h..jo a na prodej stále!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Dawe02 píše: Vskutku. Taky se tam nekdy jedu s auty vyblbnout, ale myslel jsem ze se mi to jen zda jak hezky to tam klouze.
tak tak a kdyz je trochu vlhko, jezdi to tam bokem i za 3 na nizsi otacky.
2LEKO> V12 bude priste, musim postupne
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Creck píše: FiZzeR> Ceka me za nejakych 22 000 vymena desticek (coz asi spacham driv, tem cidlum az tak neverim)
Kdyz se v tom tak rypes, neni nekde stranka s navody jak to provest sam ?
Jde mi hlavne o ty jebnute cidla, jestli se musi nove nejak nastavit na diagnostice apd...
Demontuješ starý desky, namontuješ nový desky, co ti k tomu mám říct.
Dokud se ti nerozsvítí kontrolka (= není zničený čidlo) nic se nastavovat nemusí. V opačným případě je třeba smazat chybu přes diag, ale není to nutný, dřív nebo pozdějc ta kontrolka sama zhasne
Cidlo je v podstate "kus dratu" kterej se prosoupe, absolutne spolehlive - prosoupane cidlo musis vymenit, neprosoupane muzes "precvaknout" na novy desky. Ja je tradicne projel az na plech a cidla sem proklemoval - chyba zmizela okamzite jak sem je propojil = jako bych dal novy ... Tzn u me by diag nebyla treba...