dík
1 reakcí na tento příspěvek jakej kchár za malej peníz?
Teď mám zase TDI 2,0 a opět spokojenost, jenom ta spotřeba je asi 0,5 litrů vyšší, ale zase to jede podstatně líp...
Podtrženo, sečteno, starého TDI se neboj i na krátké trasy (jezdím zhruba to samé co ty) ale chce to sehnat kousek, který není stočený ze 400 na 150 a to za ty peníze může být docela problém...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakej kchár za malej peníz?
Jestli sezene neco velikosti Passatu 3 roky stary, s realnymi 150 000 na tachometru za nejakych 60 tacu. Tak asi zacnu chodit do kostela. Protoze to je zazrak srovnatelnej s tema o kterych hovori bible
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakej kchár za malej peníz?
Nikde jsem si nevsim ze je to debil
2 reakcí na tento příspěvek jakej kchár za malej peníz?
multipla
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakej kchár za malej peníz?
Creck píše: Twister> on pise ze chce koupit za 60-70 tycek tri roky stare auto ?
Nikde jsem si nevsim ze je to debil
Ne, ale Bafan tady pise, ze by se stareho ropaka nebal. Ze s nim ma zkusenosti (3 roky stary passat se 150 000km). Tomudle neříkám starej ropák. A je to auto absolutně za tydle prachy nesehnatelný. Imho za ty prachy co do toho chce vrazit. Bude všechno plus minus strep. A z logiky veci. Ropaci mivaji obecne vice nabehano, jsou vice v cene, vyzaduji lepsi peci (ktera se jim obecne nedostava). Z mych zkusenosti se stary auta kupuji proste obecne na blind. A ja jsem pechfogl a vzdycky se vysere snad i to co nemuze
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakej kchár za malej peníz?
_monty píše: Co rikate na tohle? teda ciste po mechanickej strance..vim, ze se plno lidem nelibi, ale me celkem i jo..
multipla
Uz jsem to nadhodil. Pry se serou. Ja obecne jsem teda o vylozene nespolehlivosti neslysel. A uvazoval jsem o nem, kvuli levnemu provozu... Ale nakonec jsem zustal starym mladencem a nechal si sportak
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakej kchár za malej peníz?
Twister píše: Ne, ale Bafan tady pise, ze by se stareho ropaka nebal. Ze s nim ma zkusenosti (3 roky stary passat se 150 000km). Tomudle neříkám starej ropák. A je to auto absolutně za tydle prachy nesehnatelný. Imho za ty prachy co do toho chce vrazit. Bude všechno plus minus strep. A z logiky veci. Ropaci mivaji obecne vice nabehano, jsou vice v cene, vyzaduji lepsi peci (ktera se jim obecne nedostava). Z mych zkusenosti se stary auta kupuji proste obecne na blind. A ja jsem pechfogl a vzdycky se vysere snad i to co nemuze
Ale můj ropák už je starej a má skoro 300000 tkm a za tyhle prachy se sehnat dá. Neřešte, že jsem ho kupoval skoro nového, ale to jak doteď jezdí a za jaké náklady... A věřím tomu, že ještě dlouho jezdit bude...
Naposledy editováno 06.05.2014 23:34:46
_monty píše: Co rikate na tohle? teda ciste po mechanickej strance..vim, ze se plno lidem nelibi, ale me celkem i jo..
multipla
Koza není majetek a Fiat auto...
Kluk jí má, celkem to drží, ale motorizaci nevím. Ovšem hnusný to je fest.
Bafan21 píše: Ale můj ropák už je starej a má skoro 300000 tkm ...
Já ti to neberu, ale za ty prachy sezene passata jeste s vetsim najezdem nez tech 300000. Takze tebe a tvoje auto zkusenosti se "starym ropakem" teprve cekaji.
Neříkám, že nemůže natrefit na dobrej kus, co mu i tak dalších 50 až 100 nakroutí bez většího servisu. Ale ruku na srdce ta šance je malá... Jinak moje zkušenosti s turbodieselem na krátký tratě špatné. Netopí a za cca. rok a pul provozu bylo turbo v haji...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakej kchár za malej peníz?
Ale jo, jede se v tom pěkně (až na tu potřebu masky za volantem, blbě se kouká do zrcátek) a tři místa (pilot, palubní inženýr a navigátor) vepředu taky nejsou k zahození (zvlášť když je třeba sklopit zadní sedačky).
1 reakcí na tento příspěvek jakej kchár za malej peníz?
Právě se chystám prodávat svůj Renault Kangoo Jen motor 65D s 49kw asi nesplňuje tvé výkonnostní požadavky Ale není tam ten zmíněný problém dlouhého ohřevu turba, které se ti na tomto motoru nikdy neposere
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakej kchár za malej peníz?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakej kchár za malej peníz?
1 reakcí na tento příspěvek jakej kchár za malej peníz?
1 reakcí na tento příspěvek jakej kchár za malej peníz?
Bral bych starší V70 ku klidně s 5ti valcovou naftou,to vydrží 2x víc jak koncern s výbavou lepší jak dnešní octáva
E:jinak k údržbě...
Teď sem dělal v 190tkm spojku a vejfuck je eště originál
Naposledy editováno 07.05.2014 08:03:52
2 reakcí na tento příspěvek jakej kchár za malej peníz?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakej kchár za malej peníz?
Já ten 5ti hrnek neštudoval,mě stačí můj 4vál s hard turbem...
Ale z volvoforum.cz sem narychlo vytáhl:
" Prosím pěkně, nesmrtelný motor R5 2.461ccm103kw/140hp schopný klidně 1mil. není od Volkswagenu ale od Audi. V této výkonové variantě se do žádného jiného koncern. vozu nedával, pouze Audi C4 (100/A6 do r 1997) a Volv 850, S70, V70,S80 do cca 2002.Novější D5 motory ve Volvech jsou rovněž R5, 2,4L, výkon 120/136kw. Ovšem Volvo, nikoli Audi"
Takže koncern to je,ale jen do 2 audin
Do kufru tam jde nacpat i panelka
Dokud jsme to využívali pro odvoz dřeva tak to uplatnění mělo. Ale teď jsme k tomuto účelu pořídili starý vrak s 4x4.
A vzhledem k tomu, že jsem za loňský rok s tím autem najel asi jen 2000-3000 km a to převážně do školy, kterou teď končím a nastupuji do práce, kde mám jistý odvoz, tak už je to auto nadbytečné a proto ho chci po státnicích prodat.
Naposledy editováno 07.05.2014 08:18:56