paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Problém s karburátorem
Dobrý den zakoupil jsem Yuki 125 Sport a mám problém.Když startuju tak na sitič chytne
bezvadně a drží i otáčky,ale když ho přepnu dolu tak chcípa.Jenom když dávám hodně plynu tak jde.Rozebral jsem karbec a nevim jak mam dotáhnout tu jehlu s pružinkou.Ted je zašroubovaná na doraz děkuji za rady.

1 reakcí na tento příspěvek Problém s karburátorem

11.5.2014 v 15:19 | Nahoru | #1
povol ji, musíš si sehnat návod a musíš to dělat při zahřátém motoru.

Problém s karburátorem

11.5.2014 v 15:26 | Nahoru | #2
Mimo jiné zkontroluj i různé ovládací podtlaky jestli není prasklá hadička a nepřisává.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s karburátorem

11.5.2014 v 15:51 | Nahoru | #3
............. asi tryska bohatýho benzínu (s pružinkou). Vyšroubuj tak na dvě otáčky, nastartuj, zehřej a šroubuj spátky. Tak na jeden a púl (ale múžeš i na druhou stranu) Až budeš mít nejfajnovější zvuk, schovej šroubovák a jeď.
-------------------------- na tohle ti stačí šroubovák za tři kačky. Až budeš mít stříkačku (jak si fandí ti dospělejší) tak budeš potřebovat dobrej avomet, osciloskop a naštudovat (třeba) stránku 169 servisního manuálu. Čaff

Problém s karburátorem

11.5.2014 v 18:17 | Nahoru | #4
a jak dlouho ji necháš ohřát, resp. za jak dlouho po nastartování ti neudrží volnoběh bez sytiče. zkusil ses rozjet se sytičem a vypnout ho po pár km. rozhodně motorku zahřej na provozní teplotu nejlépe jízdou tak 15-20km. sytič bych sundal tak po 2km. karbec vypadá jednoduše, ale dá se pěkně rozmr... stáhni si manuál nebo pohledej na netu. pro představu se jukni sem http://aprilia.mysteria.cz/karburatory.htm
jehla má zářezy kterými se dá dát výš nebo níž a obyčejně se zajistí segrovkou. trysku bohatosti směsy si nesplet se šroubem volnoběhu a zjisti si co tryska ovládá zda vzduch nebo palivo. moc se doho nevrtej a vykoušej to nejdřív ohřát jízdou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s karburátorem

Skvělá odpověď, děkuji! 11.5.2014 v 21:25 | Nahoru | #5
[quote=horár]............. asi tryska bohatýho benzínu (s pružinkou).

nee, pružinku má šroub nastavování volnobežnejch otáček. bohatost máš na přední straně zespoda - šroubek bez pružinky.

Problém s karburátorem

11.5.2014 v 22:42 | Nahoru | #6
Měl jsem to stejné na Zongshen 125-GY Enduro.
Pročistil jsem karbec + trysky namontoval a dělalo to pořád tak jsem zase sundal karbec a jedna tryska byla ucpana, pročistil jsem ji a už to jelo normálně.
Myslím že ten šroub s pružinkou máš volnoběh pokud se nemýlim, nesmí být dotahnutá na doraz, nastartuj ji a doštěluj si to. Jo a ještě udělej kontrolu plováku jestli není naopak :D :D to se mi stalo když jsem koupil tu moji :D :D Stále se lil benzin tak jsem se kouknul do cross 250 a plovak byl naopak :D :D

(reakce na) Problém s karburátorem

14.5.2014 v 18:18 | Nahoru | #7
callowsick> Moc děkuji,máš pravdu,jedná se o tu vnitřní...mám jí dotaženou na doraz.Jak moc ji mám povolit??
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nemá jiskru-porucha CDI?? Yuki Sport 125, Yuki Vista 125, V.D.O. Moto Chopper ... Hippieguy 19 16.5.2024 v 19:04 hadra76
Názor na karburátor Nibbi Yuki Sport 125, Jincheng JC 125 17 B Airone 4 9.5.2024 v 21:57 Airone
trubka vzduchu Yuki Sport 125 Onicek_24 4 12.12.2023 v 12:09 hondaman1
bubnová zadní brzda Yuki Sport 125 Onicek_24 17 28.6.2023 v 11:40 callowsick
motor nejde do otáček Yuki Sport 125 Onicek_24 10 17.5.2023 v 05:40 Onicek_24


TOPlist