2 reakcí na tento příspěvek Benzín
Účinnost paliva
Shell FuelSave Natural 95 byl našimi experty navržen tak, aby promazával části motoru, kam se běžný motorový olej nedostane. Snižuje tření a motor přenáší do pohonu kol snáz energii. Speciální přísady udržují motor v čistotě, takže Shell FuelSave Natural 95 pomáhá šetřit od prvního natankování.*
Hladší chod motoru
Palivo Shell FuelSave přispívá ke snížení ztrát energie motoru, zvyšuje jeho účinnost a pomáhá vám s každým natankováním dojet o něco dále.*
Čistější motor
Shell FuelSave Natural 95 přispívá k udržení čistých sacích ventilů, předchází vzniku usazenin a zlepšuje účinnost motoru.
* Úsporná paliva Shell FuelSave Natural 95/Diesel byla vyvinuta, aby pomáhala snížit spotřebu od prvního natankování. Bylo porovnáváno mezi naším v minulosti prodávaným Naturalem 95/Dieselem a Shell FuelSave Naturalem 95/Dieselem. Snížení spotřeby se může lišit v závislosti na typu vozidla, jízdních podmínkách a ve stylu jízdy.
Ja muze mit sakra palivo vliv na mazani motoru a dostat se tam kam se bezny olej nedostane. Jete tak u nafty why not, ale o tom ze by benzin neco namazal slysim poprve. Priste az budu chtit odmastit loziska tak to radeji udelam olejem, ten benzin od shellu by me je moc namazal.
A ty cisty saci ventily hmmmmm
1 reakcí na tento příspěvek Benzín
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín
Fugy19 píše: gugo> A Shell V power nitro +, to by teda mělo bejt ještě lepší ne?
Oni vtom shellu jsou vubec srandisti:
Přepis videa
Video začíná černobílou fotografií jezdce a týmu Ferrari z roku 1951. Hudba v pozadí podmalovává mluvený komentář: „Palivo Shell pomohlo týmu Ferrari v roce 1951 k historicky prvnímu vítězství ve formuli 1.“
Záběr se změní na fotografii Ferrari 125 F1 na trati, komentář pokračuje: „A ta samá vášeň pro výkon, která vyhrála tento závod, hoří v motorech Ferrari dodnes.“ Během komentáře se obraz změní v barevnou fotografii vozu Ferrari formule 1 s reklamou Shell V-Power a s davy lidí na tribunách v pozadí.
„Naštěstí vše, co dáváme do svých závodních paliv – sílu, výkon a vášeň – najdete i v palivech, které můžete použít do motoru svého vozu.” Poslední záběr patří současnému týmu Ferrari pro závody formule 1, který je shromážděn, usmívá se a aplauduje kolem tří trofejí. Střih na doktorku Lisu Lilley, technickou manažerku Shell pro Ferrari, která začíná hovořit: „Technické partnerství mezi Shell a Ferrari je neuvěřitelně důležité pro to, co Shell dělá pro normální motoristy…,“ a záběr se prolne na vědce společnosti Shell pracujícího v laboratoři a následně na zkumavky a skleněné baňky.
Doktorka pokračuje: „…a je klíčovou součástí našeho programu výzkumu a vývoje.“
Na obrazovce se objeví technické nákresy dvou odměrek naplněných žlutou tekutinou, jedna z nich má na sobě logo Shell V-Power, zatímco druhá nese logo „Palivo formule 1“.
Animace se zaměří na odměrku s logem Shell V-Power. Komentář: „Palivo Shell V-Power Nitro+ pro silniční vozy obsahuje stejnou zdokonalenou technologii aditiv…,“ animace najíždí na žlutou tekutinu, aby byly vidět malé pohybující se částice, „…která pohání vozy Ferrari ve formuli 1.“
Animace se změní na rotující 3D animaci běžícího motoru, aby následně přiblížila v detailním pohledu pohybující se písty a vnitřní fungování motoru. „Je navržena tak, aby triumfovala i za těch nejnáročnějších podmínek. Poté, co je palivo vstříknuto pod obrovským tlakem do motoru, dojde k jeho zapálení, a tím se vytvoří tlak na písty se silou přibližně 9 000krát větší, než je gravitace. Tato síla se následně přenáší na klikovou hřídel, kterou roztočí až na 18 000 otáček za minutu, zatímco palivo ještě hoří i ve výfuku.
Unikátní dvojité složení paliva Shell V-Power Nitro+ je zároveň navrženo tak, aby čistilo motor a chránilo jeho životně důležité části, …“ – animace se změní na ilustraci vozu formule 1, ta se začne otáčet a měnit na cestovní sportovní vůz, „…a tak mu pomáhá k ještě lepšímu výkonu. Naše závodní palivo a běžné palivo fungují tak podobně, že byste mohli zaměnit palivo Shell V-Power Nitro+ z vaší nádrže přímo za palivo z nádrže vozidla Ferrari Formule 1 a oba vozy by fungovaly zcela bez problémů.“ Animace se mění a my vidíme, jak sportovní auto odjíždí pryč po silnici.
Střih, scéna se změní a my vidíme Fernanda Alonsa, jezdce týmu Scuderia Ferrari, jak hovoří na kameru: „Partnerství Shell a Ferrari je jedním z nejdelších partnerství v motoristickém sportu,“ střih na video záběry vozidla formule 1 jedoucího po trati, „a to nám dává jistotu, že jsme v dobrých rukou a můžeme se soustředit jen na svou práci.“ Současně s videem, které se pomalu mění v logo Shell, doznívá i komentář: „Zažijte Shell V-Power Nitro+ a vyzkoušejte ho ve vlastní nádrži ještě dnes.“
1 reakcí na tento příspěvek Benzín
Ale taky ti někdo může tvrdit opak.
1 reakcí na tento příspěvek Benzín
je to nahovno, hlavně ty motorky nejsou stavěny ani nalazany na 100oktan neudělá to nic jenom to žere víc peněz, ba dokonce to může ject hůř
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín
Asi by někdo musel vzít mašinu na brzdu, vyměnit benzín a vzít ji tam znovu. Vliv bych čekal u motorů se vstřikováním paliva, ne u karburátorů.
jetam píše: http://www.motorkari.cz/clanky/jak-na-to/vysokooktanova-paliva-14694.html
je to nahovno, hlavně ty motorky nejsou stavěny ani nalazany na 100oktan neudělá to nic jenom to žere víc peněz, ba dokonce to může ject hůř
to zase asi ne... nevidím důvod ke zhoršení...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín
Jarda_K píše: No nevím jestli je zrovna SHELL dobrá benzínka
v testech extrapaliv dopadli nejhůř, nejépe OMW a Benzina. Obyčejnej benzín snad bude OK. Mně by bylo líto do toho svýho prskoletu lejt něco drahýho.
Naposledy editováno 12.05.2014 16:33:04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín
meti píše: gugo>
Asi by někdo musel vzít mašinu na brzdu, vyměnit benzín a vzít ji tam znovu. Vliv bych čekal u motorů se vstřikováním paliva, ne u karburátorů.
proč ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín
meti píše: gugo> Vliv bych čekal u motorů se vstřikováním paliva, ne u karburátorů.
takže teď...PROČ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín
t_freedom píše: takže teď...PROČ?
protože budou už od výroby počítat s většima tolerancema? Asi jako kdybys stavěl traktor a raketoplán, myslíš, že pojedeš podle stejnejch norem?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín
meti píše: gugo> A ty víš něco o výrobě paliv a maziv? Čistý benzín prakticky neexistuje, záleží na místě těžby ropy a následné rafinaci. Každý benzín, i ten nejobyčejnější již nějaká aditiva obsahuje. Otázka je, co tyhle extrabenzíny mají navíc.
Asi by někdo musel vzít mašinu na brzdu, vyměnit benzín a vzít ji tam znovu. Vliv bych čekal u motorů se vstřikováním paliva, ne u karburátorů.
Predpokladam, ze dost na to abych si mohl myslet ze benzin nemaze.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín
Naposledy editováno 12.05.2014 16:46:57
jedinej motor, kterej by dokázal využít rozdíl oktanovýho čísla je ten co bude mít čidlo klepání.
Dávka paliva nemá s detonacemi nic společnýho. Krom toho, u většiny běžných motorů mimo volnoběh jede vstřikování podle mapy...a ikdyž je tam lambda, nemá na běh motoru ve spektru vyšších otáček stejně mnoho vlivu...
vraťmě se zpět... to proč se ptám na karburátor, nebo vstřikování je jen proto, že vstřikování není prevence detonací (v případě natankování špatnýho benzínu např. 91)
Stejně tak jako by karburátorovej motor mohl s čidlem klepání klidně ten potenciál paliva využít...
Rozdíl u normálního motoru bude to, jak tu někdo psal, že nebude tolik postřelovat při zavřeným plynu...
Naposledy editováno 12.05.2014 16:57:59
1 reakcí na tento příspěvek Benzín
1 reakcí na tento příspěvek Benzín
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kawasaki ER5 Kawasaki ER 5 | Pavel500 | 13 | 26.4.2024 v 04:32 Ubrus1 |
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... | sasasasa | 29 | 25.3.2024 v 17:59 mRKEF |
Karbce Kawasaki ER 5 | ostrava | 1 | 10.3.2024 v 16:53 ja1 |
Kde brát náhradní díly Kawasaki ER 5 | kastanbabeťťák | 4 | 8.2.2024 v 12:45 Pedl |
Nefunkční tachometr Kawasaki ER 5 | XkovixCZ | 3 | 6.10.2023 v 19:22 Ozzy_ |