Vše o tomto motocyklu - o čopru Honda VT750 Shadow Spirit i o cruiseru Honda VT750 Shadow;
zkušenosti, údržba, úpravy a doplňky, manuály, užitečné odkazy, fotky a videa, zážitky z cestování
Lacer píše: JJ, dočet jsem se tady http://www.motorkar...mp;fid=62&pgr=4, že Dragstar 650 má kardan řešený jinak něž Dragstar 1100 a hlavně, že nejsou u 650 tyto problémy známé. Zato je prý znám "problém" slabého motoru, což mi nevadí protože chci moto na kochačky krajinou a jak se píše 50Nm při 3000ot/min mi nepřijde špatné i když váží přes 200kg. Nehledám moto co jede na jedničku při 15000ot/min 160km/h a zvukově se u toho projevuje jak mixér na steroidech
Jo, Dragstar, a zvlášť trochu upravený, je hezká motorka, ale...
3 reakcí na tento příspěvek Honda Shadow Spirit VT750
Vzhledem k sekundárnímu převodu kardanem asi také neřešitelné? (u řetězu o zub vetší kolečko dopředu a cajk) to i dle prodejce zkrátka vypadá na jiný motocykl.
Váš názor?
Lze změnit převodové poměry v převodovce? případně převodovku z jiného typu moto? s delšími kvalty? případně 6.ti kvalt?
Lze změnit převodový poměr kardanu? Třebas použitím z většího draga 1100? (u skůtrů se tuším koncový převod při tuningu mění běžně)
Nebo toto nelze řešit a poohlédnout se po větším objemu což by podle mě (neřídil jsem) mohlo mé potřeby uspokojit..?
Ovšem Drag 650 se mi vzhledově moc líbí, výkon motoru mi stačí a i cenově je jinde než Drag 1100, takže pokud by šlo výše popsané řešit na Dragovi 650, jiný stroj bych nehledal.
díky za reakce/zkušenosti Milan
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda Shadow Spirit VT750
Lacer píše:
Lze změnit převodové poměry v převodovce? případně převodovku z jiného typu moto? s delšími kvalty? případně 6.ti kvalt?
Lze změnit převodový poměr kardanu? Třebas použitím z většího draga 1100? (u skůtrů se tuším koncový převod při tuningu mění běžně)
Nebo toto nelze řešit a poohlédnout se po větším objemu což by podle mě (neřídil jsem) mohlo mé potřeby uspokojit..?
Jde sice udělat skoro všechno, ale sám to rozhodně nezvládneš (to by ses na to neptal), a většina nezaujatých lidí z branže Tě od toho asi bude odrazovat.
Laborování s převodovkou chce mj. půlit motor, stojí to spolu s vytipováním a posháněním vhodných součástek hodně peněz a času, a výsledek je nejistý. Zrovna tak změna koncového hypoidního převodu se nedá řešit jenom třeba změnou hrušky, ale musí být k sobě spasovaná obě kola.
Technicky nejjednoduší i nejlevnější by byla změna primárního převodu (mezi klikovkou a převodovkou) - ovšem pokud by byl dostatek prostoru na o něco větší první kolečko primáru (s jedním nebo dvěma zuby navíc). Nebo dát menší 2. kolečko, případně kombinace obou těchto změn - zvětšit první a zmenšit druhé kolečko.
Počítej ale s tím, že už pak můžeš mít hodně douhou jedničku (která je u čoprkrujzrů už sama od sebe dost dlouhá), což nemusí vyhovovat hlavně při rozjezdech do kopce se spolujezdcem na tandemu a s motorkou ověšenou bagáží, nebo na křižovatce do ostré zatáčky, při popojíždění v koloně apod.
Otázkou ale je, jestli se ta velká investice vyplatí, zvlášť když by Tě mohla stát postupně až desítky procent ceny toho staršího stroje. Přitom nikde není psáno, že by Ti ta úprava vyhovovala i za rok nebo za dva roky. Po větších zkušenostech se třeba budeš chtít Dragstara zbavit a ten zásah málokdo ocení a nikdo Ti tu investici nezaplatí - spíš by mohla být naopak vnímána negativně jako kdovíjak (nekvalitně) a bůhvíproč provedný zásah do originálního stroje.
Doporučil bych Ti ve Tvém nejvlastnějším zájmu se s pořízením prvního (většího?) čoprkrujzru neukvapovat a raději ještě nějakou chvíli sbírat názory a zkušenosti, prodiskutovávat to i s lidma na srazech a akcích čopráků, a zkusit se tak lépe seznámit a hlavně si i projet další typy čoprkrujzrů.
Získáš lepší a reálnější představu o vhodnosti nebo nevhodnosti toho kterého typu pro Tvoje ježdění, budeš se pak moci ve finále optimálně rozhodnout a v neposlední řadě si tak i zvýšíš šanci, že nevyhodíš zbytečně do luftu desítky tisíc pořízením a následným zbavováním se nevyhovujícího stroje.
Hodně štěstí a taky trpělivosti při výběru!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda Shadow Spirit VT750
Pokud chceš bublat v nízkých otáčkách, tak jedině na větším objemu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda Shadow Spirit VT750
Jinak s tim větším objemem vs bublání v nízkých otáčkách souhlas. Tak treba časem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda Shadow Spirit VT750
Lacer píše: Dovi> diky za opět vyčerpávající odpověď, ten vstup primáru mě nenapadl, pokud by se to tam vešlo, tak by to snad nebyly tisíce či desítky ne? Co se týče větší pneu, nevim kolik je v podběhu mista a kolik by taková " malá" změna pomohla.
No, jestli by Ti pomohlo větší kolo, to si klidně můžeš spočítat sám trojčlenkou. Pro vzájemný vztah mezi rychlostí, otáčkami, průměry kol, počty zubů atd. atd. platí přímá a nepřímá úměra...
Čili abys při stejných otáčkách motoru (a při stejném zařazeném rychlostním stupni) namísto původní rychlostí 60-70 km/h jel Tebou požadovanou vyšší rychlostí 90-100 km/h, a to máš nárůst v poměru zhruba 95/65 = 1.46, tak bys musel skoro o 50% zvětšit velikost (obvod a zároveň průměr) zadního kola. A to jistě uznáš sám, že je nereálné.
Takže ta úprava primárního převodu (výměna jednoho nebo dvou koleček a případně řetězu) by u Dragstaru zřejmě byla tím nejlevnějším možným zásahem, technicky i cenově s řádově nižšími požadavky než překopání převodovky nebo laborování s drahým koncovým hypoidním převodem.
_____
Jinak co se týče otáček motoru versus kochací rychlosti, tak já s tím mám u nových Shadowek řady VT750 (s kardanem) velmi dobrou zkušenost - naprosto PLYNULÝ zátah opravdu hodně odspoda a bez nějaké díry v krouťáku, a dokonce už malý kousek nad volnoběhem (řekněme už od pásma 1800-2000 ot/min) se u tohoto výbornýho Véčkovýho nízkootáčkovýho dvouválce nechá jet bez podtáčení. Samozřejmě bez zátěže - čili ne do kopce, ale po rovině a bez potřeby nějakého většího zrychlování.
U své předchozí Shadowky V750C4 (RC50; kardan + karbec) si to sice už tak přesně nepamatuju, ale u své poslední Spiritky VT750C2 (RC53; kardan + vstřikování) s laděnýma výfukama Leo Vince SilverTail to takto je. Dá se třeba v obci pohodově bublat 50 km/h na čtverku, a venku na pětku od 65-70 km/h už to pak začíná mít sice pozvolný, ale přesto relativně slušný zátah, a to bez jakéhokoliv projevu nevole ze strany motoru.
Moje kochací rychlosti po okreskách jsou s ohledem na stav našich komunikací, na podvozek a brzdy čoprkrujzrů, na provoz na silnicích, a na krásu okolní krajiny tak zhruba okolo poklidných 75-80 km/h (výjimečně do 90). A na nejvyšší kvalt se až do tachometrových 95-100 km/h (ve skutečnosti je to cca 90-95 km/h) pohybuju v pásmu ještě stále pod maximem krouticího momentu.
Ty otáčky jsem neměřil, ale je proveden jejich odečet podle následujících tabulek:
Poznámky:
- MPS (Mean piston speed) = střední pístová rychlost pro zdvih 76.0 mm
- volnoběh při 1200 ot/min (střed výrobcem doporučeného rozmezí 1100 až 1300 ot/min)
- maximální točivý moment při 3500 ot/min
- maximální výkon při 5500 ot/min
- výpočet platí pro originálně osazený motocykl s 15" zadním kolem osazeným pneumatikou 160/80, kde teoretický průměr hnacího kola vychází 637 mm a jeho obvod cca 2001 mm
- rychlosti motocyklu (skutečné - ne tachometrové) jsou ve výsledné tabulce zaokrouhleny na jednotky km/h
Poznámky:
- výpočet platí pro originálně osazený motocykl s 15" zadním kolem osazeným pneumatikou 160/80, kde teoretický průměr hnacího kola vychází 637 mm a jeho obvod cca 2001 mm
- otáčky motoru jsou ve výsledné tabulce zaokrouhleny po 25 ot/min
P.S.
Bližší info a další údaje bys případně našel na první straně tohoto vlákna.
Naposledy editováno 13.05.2014 11:35:38
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda Shadow Spirit VT750
Jinak na Dragovi 650 otáčkoměr taky není, tak nevím kolik to točilo, má max. točivého momentu 50Nm na 3000ot./m ale pocitově jak jsem již psal po zařazení 5.kvaltu bylo na budíku 60-70 a další zvyšování rychlosti již doprovázelo pocitově přetáčení motoru. Naopak jsem zkoušel co motor pobere a na 5.kvalt se i od 40km/h sbíral bez jakéhokoliv projevu podtáčení.. I proto jsem začal spekulovat se změnou převodu.
Dovi spíš by mě zajímalo jak na VT750 to vnímáš ty? Vím, že je to asi dost subjektivní, ale jestli ti na shadowce nepřijde 90-100 už "přetočené" i když podle té tabulky je to opravdu pod vrcholem toč.momentu.
Jediná smysluplná změna převodu je podle mne v případě výměny sekundárního převodu z řetězu na řemen, tedy instalaci řemenového kitu. U řemenu dochází k menším ztrátám než u řetězu a pak zvýšení převodu do rychla neubírá na výkonu motocyklu.
Velmi pěkně je zpracován článek na stránkách VFR Czech Clubu.
Také zde na motorkářích se to poruznu řešilo, třeba - ZDE -.
Jediným rozumným řešením Tvého problému je tak podle mne zvýšení obsahu válců.
SHOC
Naposledy editováno 13.05.2014 20:32:00
a) Pokud chci měnit převod primáru, měl bych měnit obě ozubená kola!
b) Neviděl jsem primár Draga 650, ale Viraga 535 ano a u něj je "spojkové" kolo celkem obtížně vyrobitelné, páč zároveň slouží jako unašeč.
c) Natáhnout primár o 50% je nesmysl, ta motorka by pak na vyšší kvalty vůbec netáhla. Ona nijak závratně nejede ani tak, jak má ty převody poskládaný z výroby...
d) To, že jsou subjektivně při 90 km/h přetočené je vlastní všem nízkoobjemovým cruiserům. Neměl ten zkoušený stroj třeba laděný vejfuky, který by to mohly akusticky zvýrazňovat?
e) "Jinak co se týče otáček motoru versus kochací rychlosti, tak já s tím mám u nových Shadowek řady VT750 (s kardanem) velmi dobrou zkušenost - naprosto PLYNULÝ zátah opravdu hodně odspoda a bez nějaké díry v krouťáku, a dokonce už malý kousek nad volnoběhem (řekněme už od pásma 1800-2000 ot/min) se u tohoto výbornýho Véčkovýho nízkootáčkovýho dvouválce nechá jet bez podtáčení. Samozřejmě bez zátěže - čili ne do kopce, ale po rovině a bez potřeby nějakého většího zrychlování." - tohle se podle mě nechá říct prakticky o všech cruiserech podobnýho objemu, snad s vyjímkou Viraga 535 a Nevady 750.
f) "Jediná smysluplná změna převodu je podle mne v případě výměny sekundárního převodu z řetězu na řemen, tedy instalaci řemenového kitu. U řemenu dochází k menším ztrátám než u řetězu a pak zvýšení převodu do rychla neubírá na výkonu motocyklu." - obecně se uvádí, že nejvyšší účinnost má řetěz, řemen je tak o 1-2% horší (konec konců, závodních motorek s řemenem jsem moc neviděl). Ale i kdyby to bylo obráceně, tak ten rozdíl v účinnosti může být tak do dvou procent, takže se s ním dá kompenzovat prodloužení primáru tak o dvě procenta, což snad ani nestojí za řeč.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda Shadow Spirit VT750
Lacer píše: Dovi, spíš by mě zajímalo jak na VT750 to vnímáš ty? Vím, že je to asi dost subjektivní, ale jestli ti na Shadowce nepřijde 90-100 už "přetočené" i když podle té tabulky je to opravdu pod vrcholem toč.momentu.
Na pětku při rychlosti 90 až 100 km/h mi to na VT 750 ani subjektivně nepřijde "přetočené" - dalo by se říct, že při těch cca 3000 ot/min už to sice není úplně takové to "žbrblání" motoru při jízdě sedmdesátkou, ale pořád ještě je to "v kochacím režimu".
EDIT: teda možná abych to upřesnil...
Při tachometrových 105 až 110 km/h (což by bylo asi těch 100 km/h ve skutečnosti) už bych u VT750 asi o vyloženě kochacích otáčkách (a projevu motoru) nemluvil.
Ale těch cca 90 km/h bych - aspoň teda subjektivně já osobně - ještě i podle projevu motoru řadil u Hondy VT 750 Shadow do toho kochacího pásma.
Naposledy editováno 14.05.2014 07:27:13
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda Shadow Spirit VT750
Milan
Lacer píše: Ok, díky všem zúčastněným, myslím vše podstatné bylo již řečeno. Resumé z toho vidím takové, že úpravy nemají valný smysl, takže buď se s tím smířit nebo se poohlédnout po větším objemu..
Milan
Souhlas.
Utopil bys v tom spoustu peněz, času a nervů.
A to všechno s nejistým výsledkem - nebo spíš s předvídatelným...
U řetězu uvádějí účinnost 85% a u řemenu 98%.
Řešilo se to i na našem starém fóru SHOC - zde - a - zde -.
Odkaz na firmu Scoot Works, nabízející řemenové kity.
Převod ozubeným řemenem je také velmi účinný, ale 98 nebo 99%, které se občas někde uvádí, platí pro řemeny určené pro provoz na zařízeních s neměnnou osovou vzdáleností. U motocyklů se musí používat "flexibilní" ozubený řemen jehož účinnost je až 96%.
Takže celkově si co do účinnosti řetěz a řemen nemají co vyčítat a představa, že nahrazením řetězu řemenem nějak znatelně pomohu dynamice je lichá.
1 reakcí na tento příspěvek Honda Shadow Spirit VT750
Zaráží mě na nich jedna věc. Sekundární převod má nějaký poměr dopomala. Předpokládám, že ta přestavbová sada by ho měla poměrně přesně dodržet. Ale zatímco řetězu nevadí "lámat se" kolem malého pastorku, tak řemenu to úplně dobře nedělá; obecně vyžadují převody ozubeným řemenem znatelně větší kola, než řetězy.
Jenže na výrazné zvětšení řemeničky obvykle není pod deklem moc místa, takže musí zůstat dost malá (je to vidět i na fotkách na odkazech od Jerryho), takže mám pochyby o tom, zda na takovéhle malé řemenici skutečně řemen přežije udávaných 120.000 či 160.000 km.
Tenhle detail je podle mě dost zásadní překážkou, proč se sekundární převod řemenem u motorek víc nerozšířil. Velká pastorková řemenice totiž vyžaduje ještě větší rozetovou, a ta je samozřejmě celkem těžká a citelně zvyšuje neodpruženou hmotnost zadního kola. Sice by šlo "rozložit" převody tak, aby sekundár byl méně dopomala, ale to zase zvětší síly v převodovce. Když se k tomu přidá vyšší cena řemenového převodu, tak je asi jasný, proč většina produkce má pořád řetěz...
Je to škoda, protože z pohledu uživatele je řemen naprostý zlatíčko. Použití řetězu na starších Shadowkách považuji za jejich největší slabinu. O to víc nechápu jeho nedávnou reinkarnaci v téhle řadě.
Naposledy editováno 15.05.2014 15:54:23
JohnnyS08 píše: Použití řetězu na starších Shadowkách považuji za jejich největší slabinu. O to víc nechápu jeho nedávnou reinkarnaci v téhle řadě.
Asi myslíš variantu VT 750S (v Americe známou jako Honda VT 750RS) opět s pohonem zadního kola řetězovým převodem - stroj vyhlíží trochu subtilněji než kardanky, a i objektivně je lehčí a bezesporu taky i levnější na výrobu, a vzhledově se přibližuje populárnímu H-D Sportsteru, což si myslím bylo asi hlavním cílem...
Ovšem ta "řetězová" VT 750S je pouze jeden z několika modelů řady VT 750, ale všechny další (ostatní) Shadowky zůstávají i nadále vybaveny kardanem, takže kromě "klasické" Shadowky VT 750 s kardanem (a nyní ovšem už "povinně" s ABS) se vyrábí doknce ještě i VT 750 Black Spirit (nebo též Shadow Phantom), kde dominantní barvou je černá, a to včetně motoru a převodovky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda Shadow Spirit VT750
Původní schémata zapojení Hondy VT750C2 Shadow Spirit z let 2007 až 2009 nebyla kompletní - uprostřed chyběly informace na předělu stránek dílenské příručky...
Obě schémata se však podařilo zrekonstruovat (první schéma pomocí původního druhého, druhé pomocí původního prvního), protože předěly v těchto dvou hodně podobných schématech jsou naštěstí na různých místech.
Vyretušovaná schemata zapojení byla v plném rozlišení (1440 x 1080 pixelů) nahrána do zdejšího Motokatalogu (ke stažení je potřeba být zalogován): http://www.motorkar...0-shadow-spirit.html
Aktuální dotaz z dnešního dopoledne:
PM od ******* 23.05.2014 v 09:03
Ahoj,
skoro to vypadá, že si jeden kousek taky pořídím.
Jak se udržují všechny ty stříbrné plasty? To se nijak neleští ne, jenom umeje?
Ještě na mě po jízdě blikalo HISS i po vyndání klíčku. To je normální, nebo to indikuje potřebu zásahu?
Ještě mám problém se sedačkou. Jsem dost velikej a o stupačky jsem se opíral a tlačil dozadu do sedla až mě bolela kostrč. Bylo to standartní sedlo 2009 Shadow Spirit, takové to spojené. Když jsem se posunul dopředu, zase jsem se na ní necítil dobře.
Buďto jí budu muset upravit (přepákování, zvednout řídítka, jiné sedlo) nebo si zvyknout.
__________
Ahoj,
ty plasty jsou barevně stálé a odolné mj. proti vyšší teplotě i UV záření, nemění barvu ani strukturu povrchu, a ani nekřehnou. Nějak zvlášť je leštit speciálníma přípravkama není myslím nutno.
Stačí dle potřeby jenom lehce opláchnout nebo spíš jen otřít vlhkým hadříkem či mycí houbou stopy po dešťových kapkách... A pak dvakrát třikrát přejet tam a zpátky suchým čistým hadříkem, třeba bavlněným, např. zbytkem prostěradla, vyřazeným nátělníkem apod.
Blikání HISSu po jízdě (po vyndání/vypnutí klíčku) je standardní, normální chování.
Honďácký immobilizer (HISS) bliká tuším 24 hodin po vypnutí klíčku zapalování (varuje tak případné nenechavce), a od druhého dne pak už jeho LEDka přestane blikat. Ale i to jednodenní blikání lze při vypínání klíčku zapalování vyřadit.
Ergonomie posedu je u čoprkrujzrů velmi odlišná od ostatních typů motorek, a jízda s nohama a rukama nataženýma vodorovně dopředu, kdy celou váhu a veškeré drncání po nerovnostech pobírá přímo páteř a bederní + zádové svalstvo, může ne každému úplně vyhovovat.
Ale Shadowka VT750, i když je to podlitr, je poměrně velký motocykl, a s přepákováním nemá problém ani člověk vysoký třeba 190 cm a víc. Jinak v originálním stavu (bez přepákování) bych to viděl ideálně vhodné asi tak pro 170 až 180 cm vysokého člověka (s tolerancí do plusu i do minusu), samozřejmě s normálními běžnými proporcemi (s přiměřenou délkou nohou a rukou vůči trupu).
Dovi
EDIT:
Volitelné vyřazení blikání HISSu:
Naposledy editováno 23.05.2014 12:08:19
P.S.
Kdyby ses třeba chtěl časem poradit nebo se zeptat i na něco dalšího ohledně Shadowek, co by případně mohlo zajímat i další lidi, klidně můžeš i přímo zde formou příspěvku do diskuze.
Budeme-li toho já nebo někdo z dalších majitelů Shadowky schopni, jistě Ti rádi pomůžeme radou nebo odpovědí na dotaz.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda Shadow Spirit VT750
coffman píše: Lacer> Tady je celkem dobrá tabulka motorcycleperformanceanalyzer.com/yamaha/xvs-650-a-drag-star-classic-2001/ kde si můžeš zkusit dosadit různé změny a vidíš následky.Ale dle mě s tím uspokojivě nehneš,jediné možné správné řešení je 6 st.což je z hlediska financí sci-fi.
Hele coffman stránky v tvém odkazu jsou super , je tam přesně vidět co jsem řešil (že Drag 650 zrychluje "jen" do 70kmh) poté se to dá nazvat trápením. Jsem těm grafům moc nerozuměl až dnes jsem zjistil proč, koukal jsem na ně na tabletu kde není "bublinková nápověda po umístění myši na křivku grafu" až dnes jsem to zkouknul na PC a hned bylo jasno holt v tabletu myši nejsou..
Jinak neovlivněn dnešním objevem jsem se minulý týden rozhodl pro Kawasaki VN900 kde se hranice toho co jsem tu řešil posouvá díky objemu a zpřevodování na mnou požadovaných 90-100km/h
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda Shadow Spirit VT750
Lacer>
Gratuluji Ti hlavně k rozhodnutí nevrtat se v tom slabším Dragstaru a neutopit v tom majlant.
Co se VN900 týče, směřuješ to srdcem spíš k čopru (Custom) nebo ke krujzru (Classic)?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda Shadow Spirit VT750
Ještě mě napadá velké 21" kolo na chopprech myslím souvisí i s větším úhlem krku, stopou, závlekem bo jak se tomu nadává. Zkrátka si myslím horší ovladatelnost-zavírání řidítek (kdyžtak mne majitelé custom-chopperu opraví)takže i když se mi Custom prvky líbí komfort vítězí..
Lacer píše: Dovi> Cruiser, chci moto na krujzování krajinou a dost podstatnou roli u mě hraje i pohodlí. Takže volba padla na Classic (plotny, řazení patou, a myslím i vyšší profil pneu přispěje pohodlí). Jinak na Classicu se mi nelíbí hluboké blatníky, ale zvyknu si jako daň za vyšší pohodlí.
Ještě mě napadá velké 21" kolo na chopprech myslím souvisí i s větším úhlem krku, stopou, závlekem bo jak se tomu nadává. Zkrátka si myslím horší ovladatelnost-zavírání řidítek (kdyžtak mne majitelé custom-chopperu opraví)takže i když se mi Custom prvky líbí komfort vítězí..
Ano, se zvětšováním předního kola se i stopa motocyklu mírně zvětšuje.
Já jsem měl oba typy Shadowek VT750, krujzera a pak čopra (s úzkým 21" předním kolem), a při pomalé jízdě do ostré zatáčky (typicky třeba odbočka s malým poloměrem spolu s rozjezdem na semaforech) obě mašiny zavírají řídítka (tzv. navrhují zkratku po tětivě oblouku) prakticky stejně.
P.S.
Jinak co se týče té volby, tak i na m.cz je myslím převaha zaregistrovaných krujzrů nad čoprama.
Naposledy editováno 27.05.2014 18:13:33
1 reakcí na tento příspěvek Honda Shadow Spirit VT750
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda Shadow Spirit VT750
ročník 2008, motor RC50, stříkačka.
Není to taková "masírka" jako větší krujzry, ale myslím, že to bohatě stačí. Holky stejně berou hlavně na ten lesk a objem je jim fuk Skoro jako by platilo, že na velkosti nezáleží.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
E 10 [1, 2] Honda VT 750 Shadow Spirit | wulfi | 53 | 6.9.2024 v 11:03 jandaxx |
Seřizeni ventilů Honda VT 750C Shadow | Martm | 2 | 16.4.2024 v 14:11 Martm |
porucha je i není Honda VT 750C Shadow | Eddie555 | 6 | 2.4.2024 v 12:11 Eddie555 |
výfuk Honda VT 750 Shadow Spirit | peko11 | 9 | 31.3.2024 v 08:38 brnzi |
Porucha tachometru Honda VT 750 C Honda VT 750C Shadow | Tom73x | 5 | 8.3.2024 v 08:24 Tom73x |