aneb: co všechno může potkat svižného turistu na cestě pro rohlíky...
270 na starý pelešině a za zatáčkou STOP! - auta stojej v obou pruzích
Mr.Dreamer píše: Chtěl bych vidět tebe, při krizovém brzdění trefit tu malou mezeru a ještě být schopný tu motorku srovnat, aby se vyhnul těm policistům. Ono drtivá většina by prostě jen vytuhla a za urputného brzdění by to poslala do prvního překážky.
Holá pravda.
1 reakcí na tento příspěvek Video 270 km a za zatáčkou stojí kolona
Mimo video :
Od začátku na motorce sem se snažil lidi moc ,,neděsit"(těsně je předjíždět - u zrcátka a rvát plnej plyn ....)
Ale od minulé sezony na lidi kolem sebe totálně seru.
Dojedu auto a okamžitě ho předjedu.
Stačilo mi to jednou,že jsem sebou fláknul v 70km/h kvůli dementovi,co přejel odbočku a zadupnout brzdy na krev.
2 reakcí na tento příspěvek Video 270 km a za zatáčkou stojí kolona
takze jen bacha na techhlech usecich, ze ty lidi se ani neobtezujou podivat poslat mi to tam trochu pozdejc, tak ho napalim naprimo
no a pred par dny letim po jizni spojce 150 pravou zatacku za Sporilovem smer ven a taky ejhle kolona, mit tam o 100 vic, tak to resim jak na tomdle videu a pred 14 lety na GSXR750 sem 2x skoncil v pulce krizovatky na cervenou se zablokovanym predkem a jednou sem nedobrzdil pred kolonou u semaforu a projel sem mezi autama az ke svetlum se zablokovanym predkem, cili tehda sem se poucil a od ty doby v poho, jen sem jeste s brachou v noci vylit do pole v 80ti pac mi svitilo svetlo dolu (byl to street) a jel sem po pameti a spletl si krizovatku ale nastesti sme nic netrefili, ac sem nevidel vubec do ceho jedeme
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video 270 km a za zatáčkou stojí kolona
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video 270 km a za zatáčkou stojí kolona
Naštěstí jen naražený žebra a vybušený čelní sklo hlavou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video 270 km a za zatáčkou stojí kolona
Tohle je přesně ten rozdíl, mezi vyjetým magorem a magorem co si koupí litr do začátku v těch nekonečnejch diskusích. Naučit se klopit, vyjíždět zatáčky a najít stopu není až tak složitý ... to podstatný je umět reagovat, znát to na čem sedíš a naučit se brzdit (to poslední je to nejdůležitější podle mě) ...tím se často vyhrávají závody, když není dostatek výkonu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video 270 km a za zatáčkou stojí kolona
t_freedom píše: Tohle je přesně ten rozdíl, mezi vyjetým magorem a magorem co si koupí litr do začátku v těch nekonečnejch diskusích. Naučit se klopit, vyjíždět zatáčky a najít stopu není až tak složitý ... to podstatný je umět reagovat, znát to na čem sedíš a naučit se brzdit (to poslední je to nejdůležitější podle mě) ...tím se často vyhrávají závody, když není dostatek výkonu.
On i ten vyježděnej magor většinou skončí špatně, pokud sám neskončí včas jezdit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video 270 km a za zatáčkou stojí kolona
Stev píše: On i ten vyježděnej magor většinou skončí špatně, pokud sám neskončí včas jezdit.
to je pravda, nekdy je to skutecne jen o smule nebo stesti a vyjezdenost/zkusenosti nehrajou vubec zadnou roli
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video 270 km a za zatáčkou stojí kolona
Bubrak-ZX10R píše: to je pravda, nekdy je to skutecne jen o smule nebo stesti a vyjezdenost/zkusenosti nehrajou vubec zadnou roli
tak to je blbost...sorry...
resp. špatně napsaný...
řekněme že z 10krizovek jich :
vyježděnej magor 9,5 dá
nevyježděný pako na litru stěží 3 ...
to že osud dokáže připravit něco, co je řešitelný jen pro Rossiho, nebo nemá řešení vůbec... to je něco jinýho.
Yura píše: Bubrak-ZX10R>hele to sem zažil taky s tou popletenou křižovatkou Jako osumnáctiletej cucák s čerstvejma notama na auto sem v noci nepostřehnul dodatkovku, že křižovatka má tvar "T",přijížděl sem po té "noze od T", jel sem jako dement a vlítnul sem do pšenice
Naštěstí jen naražený žebra a vybušený čelní sklo hlavou
tak to si dopad pomerne dobre, i kdyz na auto o dost hur nez my na motorce, my sme totiz vubec nespadli, stesti jako nikdy, prelitli sme pak 'kopecku' na kterych sme vyskocili, a dycky co to slo tak sem brzdil a jak sem cejtil ze to slo do smyku tak sem to pustil a motorka se srovnala, a to se opakovalo asi 3x tyhle faze, jako neskutecny stesti
ale s tou GSXR sem nepochopitelne neslitnul pak jeste asi 3x kdy sem dostal smejra zadku a vykoplo me to zpatky nahoru ale tak nejak akorat. me prislo ze ta uzka 140mm zadni guma spolu s 18" rafkama na ten plnej highsider byla nejak min nachylna
jednou na dovoleny na namesti ve Sturovu (SK) sme ho objizdeli a ja v plnym naklonu pridal plyn, ulitnul mi zadek ze sem byl uz skoro uplne na zemi, ale pak me to vystrelilo zpatky nahoru do primy polohy jako kdybych to tak chtel a muselo to vypadat uplne total profi a na ty samy motorce dostal bracha zas v Bratislave v desti smejra kdyz prejizdel z pruhu do pruhu, ulit mu zadek dobrej 1m do strany, pak opet 1m na druhou stranu jak se to chytlo a ustal to, jel za nim kamos na R1 a pak povidal, ze to bylo uplne neuveritelny
takze fakt to prisuzuju tem parametrum ty motorky nebo neskutecnymu stesti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video 270 km a za zatáčkou stojí kolona
t_freedom píše: tak to je blbost...sorry...
resp. špatně napsaný...
řekněme že z 10krizovek jich :
vyježděnej magor 9,5 dá
nevyježděný pako na litru stěží 3 ...
to že osud dokáže připravit něco, co je řešitelný jen pro Rossiho, nebo nemá řešení vůbec... to je něco jinýho.
a vzdyt pisu to samy prave o tom necem jinym co pises na konci
e: navic presne tech 9,5 znamena ze ze 20ti jich da 19 a u ty posledni treba skonci
Naposledy editováno 15.05.2014 11:58:25
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video 270 km a za zatáčkou stojí kolona
Pak se dá jezdit i tak že krizovky prostě nemáš, akorát na to nepotřebuješ ZX10R
Stev píše: Bubrak-ZX10R> Nepíše to samý. Buď jezdíš rychle a zvládáš krizovky, nebo jezdíš rychle a nezvládáš krizovky. V prvním případě sice asi umíš jezdit, ale furt ty krizovky máš, takže riskuješ.
Pak se dá jezdit i tak že krizovky prostě nemáš, akorát na to nepotřebuješ ZX10R
kamos se zabil v 50km/h, takze je to fakt o stesti/smule, nekdy, a neovlivnis to zkusenostma a nicim ...
2 reakcí na tento příspěvek Video 270 km a za zatáčkou stojí kolona
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video 270 km a za zatáčkou stojí kolona
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video 270 km a za zatáčkou stojí kolona
já bych tam jel co to dá...takže max 220km/h
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video 270 km a za zatáčkou stojí kolona
maverik píše: Stará? Je to GSXR K3-4. To tady jezdíte všichni na funglovkách ??? Ale dal to dobře. Stalo se mi to na D1 a nic moc pocit. Manželka jela za mnou autem a dome mě hoooodně pochválila
ale tak rozhodne to neni model poslwdni dekady...K3 neboK4 je deset i 11 let starej kousek... podle me to je uz dost stara motorka... stejne jako muk 8letej faryk, nebo 12 lety eresvecko...ale taky tu stoji 18let stary ereso a gepezeto bude brzy 30 let... vsecko jsou to stary pelesiny... ale i tak.na.nich jezdim rad.... :)
1 reakcí na tento příspěvek Video 270 km a za zatáčkou stojí kolona
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video 270 km a za zatáčkou stojí kolona
Cecill píše: ještě, že si jezdím tou svojí 50-kou
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video 270 km a za zatáčkou stojí kolona
dejf. píše: Jak naši hokejistí
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1229, 1230] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 36885 | Dnes v 08:55 Kubik19 |
R1 RN49 - problém s motorem Yamaha YZF-R1 | maree | 3 | 25.9.2024 v 10:49 maree |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 27, 28] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 839 | 19.9.2024 v 22:30 Ariete |
Perňův Racing koutek - přestavby ok... [1 ... 346, 347] Yamaha YZF-R1 | Perňa_81 | 10406 | 12.9.2024 v 15:11 Ozzy_ |
Kawasaki Ninja ZX 10R 2016 ukazatel... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Admire | 1 | 29.8.2024 v 07:51 X-tra-X |