aneb: co všechno může potkat svižného turistu na cestě pro rohlíky...
270 na starý pelešině a za zatáčkou STOP! - auta stojej v obou pruzích
Peter3P píše: ...2. z ceho usuzujes, ze na tom prvnim videu nebrzdi predni?
neusudzujem ze nebrzdi prednou, ale nie si prvy co mi tu podsuva slova pod prsty, usudzujem ze nebrzdi dostatocne prednou ale spolieha sa na zadnu, ktoru aj zablokoval, zatial co prednu pouziva nedostatocne. Keby prednu pouzival dostatocne tak ho tak nehodi pri opatovnom ziskani trakcie na zadnu, pretoze by zadne koleso bolo riadne odlahcene...
Při silném brzdění přední jde právě zadní kolo do smyku jako nic.
Peter3P píše: 4. co to je za kec, ze zadni nema smysl vubec pouzivat?
ospraveldnujem sa, ano zadnu ma na suchom asfalte zmysle pouzivat a to presne 2% zmysel:
http://www.sportride...t-stopping/?image=14
http://www.sportride...t-stopping/?image=15
co je skutocne strasne vela a je to zivot zachranujuca vec, najma ked brzdite pred priepastou a mate to presne vyratane na centimeter alebo ked brzdite voci rimskej kohorte z ktorej trci voci vam jezko z kopii. Nie si ty nahodou ziak Mia Liseho? Ten tiez odporuca 30% zadnou a prednou radsej len zlahka tak na 70% aby sme pripadnu 100m brzdnu drahu prebrzdili o dakych 20 az 30m.
Zadní rozhodně má smysl používat, obzvlášť ve chvílích, když se ještě předek nechytá. Předek se často na začátku krizového brzdění blokne a až postupně se začne chytat a stavět motorku na přední. Pokud to tolik neumíš, je lepší brzdit jen přední, ale kdo to umí, tak zadní využije a rozhodně více, než jen ta dvě procenta. Pochybuji, že by se všichni profesionálové pletli.
2 reakcí na tento příspěvek Video 270 km a za zatáčkou stojí kolona
bubraku tady ten ma nejakej vytunenej tacháč a valí mu to víc než nám
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video 270 km a za zatáčkou stojí kolona
honza_ píše:
bubraku tady ten ma nejakej vytunenej tacháč a valí mu to víc než nám
jo to je Jao Jao z YT s tim sem si parkrat psal, ma tachac upravenej, ze mu to ukazuje 30,31,32 jako misto 300,310,320 ale docela hovado bez rukavic v tricku
a jeste ma nejaky snad dalsi upravy, jako vyfuk+KN+PC, pac 320 by to tacho jet nemelo asi, nebo s jinym prevodem (treba jako mam ted -1 vepredu)
2 reakcí na tento příspěvek Video 270 km a za zatáčkou stojí kolona
A ak toto na tom videu nevidis tak teda neviem ako jazdis ty, pretoze to z toho videa doslova krici.
Co sa tyka 2% prinosu zadnej pneu (cize aj brzdy) pri krizovom brzdeni to vidno z dlzky brzdnych drah pri pouziti vylucne prednej a potom oboch brzd. Snad na to netreba kaukulacku aby ste si vypocitali priblizne kolko percent su 2 stopy zo 130. A to je s abs, bez abs to moze byt este menej.
Co sa tyka sposobu brzdenia jazdca na videu si to cire dohady aj moje aj vase, takze to beriem spat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video 270 km a za zatáčkou stojí kolona
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video 270 km a za zatáčkou stojí kolona
kawafil píše: jinak po zajeti sem mel takovou radost ze uz to jede ze ve spechu na drom sem ve 280 zapomel na kruhac no aspon sem zjistil ze to i brzdi slusne na 200 metrech , takze sem mel znovu radost a z kruhace sem odjel po zadech
Hele prosím tě po zádech ti to jede v pohodě? Zvedá se to nějak normálně? Mohl bych to prosím někdy zkusit u tvoji? Já jen že sem měl potíže u předváděčky tak mi to nedá spát.
Peter3P píše: Z toho videa od honzu je vidno ze jazdec naklana moto ale seba nenaklana (kameru ma na prilbe alebo hrudi), takze netlaci riaditka dopredu ale nadol, vp odstate naklana moto pomocou zotrvacnosti tela. A protismerne riadenie pouziva tym padom nevedome, pretoze popri tlaceni riaditok nadol ich nevedomky zatlaci aj tam kam ma, teda dopredu. Co je bezna chyba. Tym padom klopi moto a teda aj pneu viac nez treba. Takmer na zaciatku videa twist2 je priklad toho ked sa akoze na kameru rozbija niekto na ktm tusim a predvadza zamerne uplne to iste ako ten na videu od honzu. V podstate bud bez vedomia o protismernom zatacani alebo bez jeho pochopenia. Ono je to sice efektne na obrusenie krajov pneu aj ked rychlost na to nemal ale uplne zbytocne. A ked pride krizovka tak nema priestor na manevrovanie, pretoze je uz zle nakloneny (jazdec a v podstate aj moto, jazdec na zlu stranu a moto prilis) a dostat sa do spravnej polohy je uz v krizovke dost problem.
A ak toto na tom videu nevidis tak teda neviem ako jazdis ty, pretoze to z toho videa doslova krici.
Co sa tyka 2% prinosu zadnej pneu (cize aj brzdy) pri krizovom brzdeni to vidno z dlzky brzdnych drah pri pouziti vylucne prednej a potom oboch brzd. Snad na to netreba kaukulacku aby ste si vypocitali priblizne kolko percent su 2 stopy zo 130. A to je s abs, bez abs to moze byt este menej.
Co sa tyka sposobu brzdenia jazdca na videu si to cire dohady aj moje aj vase, takze to beriem spat.
to, že v nějakých zatáčkách nevysednu neznamená, že to neumim, ale že nejedu až takovou hranu a pokud nedokážeš náhle měnit směr bez vysednutím, tak začátečník si ty
to co vypustíš je jedna perla za druhou a zajímalo by mě kolik máš na ss najeto, že tady tak poučuješ
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video 270 km a za zatáčkou stojí kolona
Naposledy editováno 19.05.2014 10:39:19
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video 270 km a za zatáčkou stojí kolona
Bubrak-ZX10R píše: Hele prosím tě po zádech ti to jede v pohodě? Zvedá se to nějak normálně? Mohl bych to prosím někdy zkusit u tvoji? Já jen že sem měl potíže u předváděčky tak mi to nedá spát.
Mela vyply antivýlý?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video 270 km a za zatáčkou stojí kolona
Bubrak-ZX10R píše: jo to je Jao Jao z YT s tim sem si parkrat psal, ma tachac upravenej, ze mu to ukazuje 30,31,32 jako misto 300,310,320 ale docela hovado bez rukavic v tricku
a jeste ma nejaky snad dalsi upravy, jako vyfuk+KN+PC, pac 320 by to tacho jet nemelo asi, nebo s jinym prevodem (treba jako mam ted -1 vepredu)
Tak jako tak bude realita někde kolem 280+- , víc ani ň
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video 270 km a za zatáčkou stojí kolona
honza_ píše: dejf.> jj je to magor ale taky jsem už jel v plavkách 180 po zadním a ještě zdravil protijedoucí motorkáře a jak jsem dopadl, tak jsem si řekl, že to už dělat nebudu
ale urcite si mel helmu, co, srabe
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video 270 km a za zatáčkou stojí kolona
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video 270 km a za zatáčkou stojí kolona
SPIJKER píše: Bubrak-ZX10R> ktrs? ..to bylo bez TC a bez antiwheelie?
S-KTRC = Sport-Kawasaki Traction Control .
1 reakcí na tento příspěvek Video 270 km a za zatáčkou stojí kolona
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video 270 km a za zatáčkou stojí kolona
Bubrak-ZX10R píše: tady neco mensiho pro dusiny
nevím proč jezdec na videu jezdí po zadním když nezvládá úplny základy, viz otačení se na kruhovém objezdu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video 270 km a za zatáčkou stojí kolona
honza_ píše: nevím proč jezdec na videu jezdí po zadním když nezvládá úplny základy, viz otačení se na kruhovém objezdu
jojo vubec nechapu proc vyseda dozadu a zadni brzdu macka levou rukou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video 270 km a za zatáčkou stojí kolona
Mr.Dreamer píše: S-KTRC = Sport-Kawasaki Traction Control .
Aha..myslel jsem ze to je nazev toho polosystemu, co mela desotka od roku 2008.. Asi jsem ustrnul ve vyvoji… ono je fakt ze se durt citim na 24… :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video 270 km a za zatáčkou stojí kolona
Bubrak-ZX10R píše: jojo vubec nechapu proc vyseda dozadu a zadni brzdu macka levou rukou
j a pak se ten vůl neumí ani rozjet, zapomněl že drží brzdu
1 reakcí na tento příspěvek Video 270 km a za zatáčkou stojí kolona
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video 270 km a za zatáčkou stojí kolona
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video 270 km a za zatáčkou stojí kolona
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video 270 km a za zatáčkou stojí kolona
Stehlajslada píše: SPIJKER> Jeď se podívat na silnici mezi Železným Brodem a Držkovem,za posledních 12 let je to poseto křížky a kdyby to ti dotyčný přežily asi bych jim huby namlátil,kor když sebou vemou nevinného
ty ses jak ty dementi na novinkach/idnes co je pro ne na vine vzdy ten na motorce
Stehlajslada píše: SPIJKER> Jeď se podívat na silnici mezi Železným Brodem a Držkovem,za posledních 12 let je to poseto křížky a kdyby to ti dotyčný přežily asi bych jim huby namlátil,kor když sebou vemou nevinného
nejakou statistiku, kde lze porovnat celkovy pocet nehod za tech 12 let nebo kolilk pises, vyzobat z toho kolik bylo motorek, kolik aut, kolik z tech padlych motorek bylo zaroven vinnikem a kolik z tech vinniku nekomu ublizili, a porovnat to zpetne s autama, kolik auta nekomu ublizila?
nech si kecičky na koledu ty hrdino hubomlátile
EDIT:
KURDE CO CHCES KOMU VYKLADAT S DEŠŤOFKOU NA PREDIM KOLE? ..predpokladam ze to je fotka z koupe a nez jsi s ni vyjel sla dolu, nebo z verejnyho okruhovyho jezdeni... hochu prestan kricet na ostatni a zamet si pred vlastnim chlivem
Naposledy editováno 23.05.2014 22:44:13
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1229, 1230] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 36873 | Včera v 21:54 fireblader_puvodni |
R1 RN49 - problém s motorem Yamaha YZF-R1 | maree | 3 | 25.9.2024 v 10:49 maree |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 27, 28] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 839 | 19.9.2024 v 22:30 Ariete |
Perňův Racing koutek - přestavby ok... [1 ... 346, 347] Yamaha YZF-R1 | Perňa_81 | 10406 | 12.9.2024 v 15:11 Ozzy_ |
Kawasaki Ninja ZX 10R 2016 ukazatel... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Admire | 1 | 29.8.2024 v 07:51 X-tra-X |