Nebo, jak psal ctiteljan, nemušíš přerušovač vůbec měnit, použiješ-li pomocné zátěžové odpory, které pak "simulují" příkon žárovky. Nevýhodou ale je, že tak nijak neušetříš na příkonu obvodu blinkrů.
2 reakcí na tento příspěvek miniblinkry led a žárovky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) miniblinkry led a žárovky
Jinde je mají zatavené ve smršťovačce, což se bude hůř chladit a čertví, co to udělá, když necháš blinkry zapnuté delší dobu - uvažuj, že odpor o hodnotě 6R8 (taková to obvykle u těchto odporů jest) při 14V "topí" bez pár desetin 29W a to je sakra dost! To ta bužírka za chvíli pěkně zasmrdí a vypadá to, že ty odpory v ní jsou samy o sobě dost malé na takový tepelný výkon. Většinou to bývá odpor bývá 6R8/25W, což je i ten "kovový" a i ten bude dost hřát.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) miniblinkry led a žárovky
Neznám nikoho v motorkářském okolí, co by měl takovou prasárnu nabastlenou. Je to jako kdybys na motorce měl na klikovce přidělaný šlapky. Třípólový se dá nahradit vždy dvouvývodovým (obsahuje vevnitř diodu a FET tranzistor s kondíkem, čili funguje jen jako sériový pulsní votvírák) Jenže to vyžaduje mít schéma od motorky a trochu / špetku zkušeností (použitelných) s bastlením.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) miniblinkry led a žárovky
1 reakcí na tento příspěvek miniblinkry led a žárovky
1) tam nedávej "třídrát", co máš v hlavičce vlákna
2) bez schématu do toho nešťourej (na netu najdeš, nebo zkus někoho na fóru, aby ofotil alespoň stávající detail.
"nový" přerušovač zapoj místo starého - dvoudrát má jen (+) přívod a "výstup" mělo by to být englicky IN a OUT..., je to jednoduchý jako smrt.
Přeju zdar!
P.S.: Přerušovač najdeš na motorce snadno, je to "kostka", nebo váleček ze kterýho neleze žádný tlustý drát s dvěma, či třemi vývody většina má i standartní číslování, viz:
LOUIS-přerušovač na blinkry
(kostka s tlustým drátem je relátko na startér).( ) Opravdu rada na netu je o hovně, když nedáš schéma, nebo fotku pajšlů z Tvojí motorky.
1 reakcí na tento příspěvek miniblinkry led a žárovky
1 reakcí na tento příspěvek miniblinkry led a žárovky
Džej-B píše: Nějak jsem to nepochopil s tím "Koukni se, který z těch drátů, co z konektoru toho to "relátka" jdou, je i na konektoru levého přepínače" a to musím tedy koupit ještě jiný přerušovač a k tomuto ho přidělat ?
ANO, je nutný koupit NOVÝ "LED" friendly přerušovač.
Jasně, stejná barva drátu, který je "střední" v přepínači blinkrů - Přerušovaný přívod (odchází z toho Tvěho multifunkčního relátka)
A jak píše J.M.K., voltmetrem (proti mínusu baterky) si ošahej kde je napětí při zapnuté motce.
Pak dotyčné dráty:(po vypnutí!!!)
1) vytas, zapíchnutím malého, VELMI MALÉHO plochého šroubováku (abys odjistil zobáček, co tam drží faston)
2) vyndej odvod
3) Zkus zapnout, (abys věděl jak to fachá "BEZ")
následuje:
a) když vše na motce jede krom blinkrů přepojení na NOVÝ PŘERUŠOVAČ.
b) když nejde třeba startování nebo nějaká jiná "fičura" na motce, pak plus faston ucvakni, a zalisuj na něj klemovací drát, (čili, ve fastonu "+" budou dva vodiče, patřičného průřezu a potřebné délky, taky nový faston bude faston bude "přiměřený" a vhodný, aby tam ty dva dráty byly řádně upevněné) a následuje dát tenhle klemovací drát na NOVÝ PŘERUŠOVAČ. (nebo použij "řezací/lisovací klemu" (osobně je nemám rád, protože to u nich může časem vyhnít...)
Kontrola výsledku, a FERTIK (samozřejmě bindrem připevni na volné místo v motce), aby se to nevyklepalo - event navlíknout na kostku kus měkké gumy pro lepší držení a pak někde a nějak připevnit)
Naposledy editováno 30.05.2014 15:49:39
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Měnění oleje a Coyote 10W40 Suzuki SV 650S | Dandos489 | 10 | 19.8.2024 v 20:23 ALFA70 |
Kapotáž Suzuki SV 650S | Lála_ | 2 | 31.7.2024 v 17:42 Lála_ |
Moto po silném zmoknutí nedrží otáč... Suzuki SV 650S | johny6nine | 7 | 29.6.2024 v 12:29 ja1 |
Ocenění bourané moto Suzuki SV 650S | hellboy265 | 11 | 27.4.2024 v 15:13 ja1 |
Kufr na suzuki sv 650s Suzuki SV 650S | johny6nine | 2 | 9.4.2024 v 05:29 Destroyer |