Zase zadam o rady/nazory/nechtene komenty lidi, kteri uz jednou ci dvakrat radili...
Situace:
Asi budu (nutne) potrebovat neco na vozeni se do prace rekneme do 10km ve vetsim meste (no... vetsim... jako Brno no... ) ale s dost rozbitejma cestama. Premyslim, ze by se mi na to nejvic libil C650, ale hati to tam ten stav cest...
Takze, ukolem je dokopat me k nejakemu zajimavejsimu stroji kategorie (c)enduro. Pricemz rozhodne na tom nehodlam jezdit zadne dalky, vybava staci ABS a ruce v teple (starter uz beru jako samozrejmost )
Varianty jsou obecne dve... nejakou hujdici kolem pade (XT, DR, TT?) pripadne kolem rekneme kila za treba G650 ( ) a podobne stroje.
Rozhodne ale nechci motorku s intervalem v mth.
Tak se ukazte!
Naposledy editováno 08.07.2018 11:49:23
Nechci ti do toho kecat, ale obyčejný trojkový coupe mi nepřijde jako náhrada motorky. Aby si z toho pak nebyl trochu zklamanej. Na pohodlnou jízdu asi jo, ale to zvládne i libovolnej lepší sedan apod. Cabrio bude asi zábavnější, ale na tvoje zamýšlené použití by bylo vhodný vybrat auto co má i hardtop. Jenže to bys pak teoreticky mohl prodat Focuse a mít jen to BMW. Trojka je furt poměrně široce profilovanej model pro normální ježdění/užívání.
Spíš bude lepší počkat až se vrátíš do ČR a pár aut projet. SLK, MX5 a to BMW.
3 reakcí na tento příspěvek Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)
...a jen na vysvětlenou já "nerejpu",jen celou dobu tvrdím,že je nesmysl koupit "popelnici" a snažit se z toho udělat "nové" auto,to samé jako,že nějaký "veterán"i když zachovalý není vhodný k dennímu ježdění a že ten ,kdo nemá finance a nebo jiné možnosti ,jak to udržovat v chodu,tak ho to "zničí"!!
1 reakcí na tento příspěvek Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)
... 135.000.-Kč...někdo bude říkat, je to moc a někdo bude říkat je to málo...
1 reakcí na tento příspěvek Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)
JR.. píše: na ty kilaky je fakt hezkej a cena takova nejaka celkem asi normalni
...tak hlavně to není nějaký "tuning bastl" a vše funguje a je to dle mě "zachovalé"..a jasně,že vždy je cena do diskuse, ale záleží,jak se kdo rozhodne a jak si dannou "věc" cení a jak po tom "touží"! ..a na co má peníze..a je pravda,že když má MedWed 300 t.chuť utratit,tak je to skutečně těžké rozhodování za co a proč!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)
valibuk píše: MedWed> mám uplně nový revolušní řešení. prodej fordku,přihoď ty tři kila a kup si jedno pořádný auto,který tě bude bavit čím víc sráčů,tím víc pojistek,technickejch a starostí. pro radost si můžeš koupit levnýho veterána aby ses měl v čem vrtat.
fordku prodavat nechci... jako auto na bezny jezdeni jsem s nim moc spokojeny, a jeste nejakej rok vydrzi...
v aute casto vozim psa, coz bych v aute pro paradu a poteseni nemohl...
2LEKO píše: MedWed>
...a jen na vysvětlenou já "nerejpu",jen celou dobu tvrdím,že je nesmysl koupit "popelnici" a snažit se z toho udělat "nové" auto,to samé jako,že nějaký "veterán"i když zachovalý není vhodný k dennímu ježdění a že ten ,kdo nemá finance a nebo jiné možnosti ,jak to udržovat v chodu,tak ho to "zničí"!!
tohle myslim chapu
veteran uz me pustil... radsi bych ve volne chvili ridil, nez rozdelaval karburator
2LEKO píše: JR..> BMW 318i cabrio, r.v. 11/1990,dovoz D, najeto 218000 km - ověřeno,3 originální klíče + 1 s dál.ovl.centrálu. německý TP, orig.něm.manuál, servisní knížka a protokoly a fa z tech. prohlídek v Německu není to přestavba . Výbava M Technic + M Packet + orig kola: Vyhřívané sport. sedačky, orig. Volant M, rádio BMW na CD, el.okna a zrcátka, orig.el.anténa, sport.podvozek M technic, dál.centrál, servořízení. střecha nova doloženo fa,, manuální sklápění. Extra výbava: Klimatizace, sport.pružiny Eibach + certifikát TÜV, výfuk Eisenmann + certifikát TÜV-celý z nerezu od motoru až dozadu, dále speciální vačka v motoru od něm. firmy Ingo Köth - doloženo fakturou, hotový servis - brzdy,rozvody,nápravy.Barva BMW Mauritius blau - limit.série.
... 135.000.-Kč...někdo bude říkat, je to moc a někdo bude říkat je to málo...
... a pak ze nerostou!! :D :D
pekna koupe!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)
2LEKO píše: ...tak je to skutečně těžké rozhodování za co a proč!
to podepisu!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)
MedWed píše: to podepisu!!
...hele,není auto aby se líbilo všem a splňovalo vše...takže si hlavně pořiď to,co tě "osloví" a to co ti udělá radost.
...kdybych všechny ,pro někoho "mrdky", co mám prodal,tak bych třeba mohl mít cca mírně ojeté a zachovalé Porsche posledního modelu ,ale když mě to vůbec neláká a nic neříká,a i ta "mrdka" mi udělá radost na nějaký výlet a vyjížďku...a nemusí to být překoňovaná bestie...takže třeba pro tebe to samá splní i ta Mazda a nebo SLK,takže je fakt brát ty teorie a "kecy" s nadhledem a s rezervou.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)
2LEKO píše: ...hele,není auto aby se líbilo všem a splňovalo vše...takže si hlavně pořiď to,co tě "osloví" a to co ti udělá radost.
...kdybych všechny ,pro někoho "mrdky", co mám prodal,tak bych třeba mohl mít cca mírně ojeté a zachovalé Porsche posledního modelu ,ale když mě to vůbec neláká a nic neříká,a i ta "mrdka" mi udělá radost na nějaký výlet a vyjížďku...a nemusí to být překoňovaná bestie...takže třeba pro tebe to samá splní i ta Mazda a nebo SLK,takže je fakt brát ty teorie a "kecy" s nadhledem a s rezervou.
jasny... cilem tohohle threadu je hlavne to, abych si ujasnil jaky auto vlastne chci... a taky to, kdyby s tim "vyvolenym" mel nekdo zkusenost (idelane osobni - jako Ty s SLK) tak aby mi ji predal...
a ono je to se mnou tezky... taky jsem si koupil Hayabusu, prestoze nerad jezdim rychle... ciste pro tu moznost, abych jel rychle "kdybych mel chut" ... jel jsem na ni rychle asi 2x... jinak couracka
podobne bych to chtel s tim autem... auto, ktere kdyz uz ne umi, tak mohlo by umet jet rychle... ale nepredpokladam, ze bych bral kazdou zatacku bokem...
1 reakcí na tento příspěvek Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)
selkie píše: e46 ne
a co jo? :D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)
MedWed píše: jasny... cilem tohohle threadu je hlavne to, abych si ujasnil jaky auto vlastne chci... a taky to, kdyby s tim "vyvolenym" mel nekdo zkusenost (idelane osobni - jako Ty s SLK) tak aby mi ji predal...
a ono je to se mnou tezky... taky jsem si koupil Hayabusu, prestoze nerad jezdim rychle... ciste pro tu moznost, abych jel rychle "kdybych mel chut" ... jel jsem na ni rychle asi 2x... jinak couracka
podobne bych to chtel s tim autem... auto, ktere kdyz uz ne umi, tak mohlo by umet jet rychle... ale nepredpokladam, ze bych bral kazdou zatacku bokem...
...jsem už to psal několikrát,že tady asi mnoho "pilotů" nebude co má dlouhodobé zkušenosti s auty s výkony přes 300 Ps a nebo, že je dokonce vlastní..ono ani asi moc lidí tady nebude co má auta s výkonem přes 200 Ps....takže taky to ber s rezervou co a jak jezdí a co a jak je potřeba...a dle mě i ty výkony mezi 150 - 200 Ps a objemy cca 2.0 L na "legraci" stačí..a u toho kabria a nebo kupe asi jasně benzín!...a na předjetí a "svižnou" jízdu dostatečné...a jasně,že se zase najdou "odborníci" co budou tvrdit jedině 6V a nebo 8V..ale to už trochu omezuje ten tvůj výběr...osobně bych preferoval vzhled,kvalitu a historii a výkon a objem motoru až následně!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)
MedWed píše: a co jo? :D
když Ti to napíšu, tak odepíšeš, že veterána nechceš1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)
selkie píše: když Ti to napíšu, tak odepíšeš, že veterána nechceš
tak to zkus :D :D
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)
2LEKO píše: ...jsem už to psal několikrát,že tady asi mnoho "pilotů" nebude co má dlouhodobé zkušenosti s auty s výkony přes 300 Ps a nebo, že je dokonce vlastní..ono ani asi moc lidí tady nebude co má auta s výkonem přes 200 Ps....takže taky to ber s rezervou co a jak jezdí a co a jak je potřeba...a dle mě i ty výkony mezi 150 - 200 Ps a objemy cca 2.0 L na "legraci" stačí..a u toho kabria a nebo kupe asi jasně benzín!...a na předjetí a "svižnou" jízdu dostatečné...a jasně,že se zase najdou "odborníci" co budou tvrdit jedině 6V a nebo 8V..ale to už trochu omezuje ten tvůj výběr...osobně bych preferoval vzhled,kvalitu a historii a výkon a objem motoru až následně!
mno vzdyt to je vicemene liga, kde se pohybuju... od starsi MX-5 (103kW) pres novejsi (tusim 116kW), pres starsi SLK (100-140kW), novejsi SLK (120kW), s extremem asi ten trilitr od BMW (at uz v E46 nebo Z4) (ma tusim 170kW)
Osmival pro me zajimavej neni...
A benzin je nutnost.
Vzhled je tezky hodnotit... kvalitu a peci o auto taky jen tak lehce nepoznas...
No neni to lehkej ukol...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto pro praci (aka Nerozhodny MedWed)
MedWed píše: a co jo? :D
nespekuluj a projed se v te mx5