Minulý týden se mi na tom vysypal pravý kat, jenže jsem tu káru nemohl odstavit a musel jsem jezdit, což mohla být vcelku zasadní chyba . Včera jsem aspoň endoskopem koukl přes otvory na svíčky do spalovacích prostor (njn, halt veterinář ), jestli tam neuvidím kousky keramiky z toho katu, domrdané horní plochy pístů, nebo poškrábané vnitřní plochy válců - na pravé straně všechny tři válce mokré, karbon co se normálně usazuje na horní ploše pístu byl rozpuštěný a uvolněný, kousky cca 1x1 mm, něco jsem vytáhl ven - jen normální karbon bez kousků keramiky, horní plocha pístů bez stop poškození, vnitřní plochá válců také bez viditelného poškození...levá straná vypadala vcelku taky normálně, jen byla sušší...potom co se vysypal ten kat, tak motor začal mít nepravidelný chod na volnoběh, ne úplně hned, ale po nějaké době...za jízdy nejde nic poznat, auto jede pořád stejně, i stejně táhne, jen jde slyšet rachot "šutrů lítajících v plechovce" - vysypaný kat...všechny svíčky měli elektrody solidně zanešené karbonem, resp. na levé straně na posledních dvo válcích měli svíčky vcelku normální barvu...aspoň jsem včera elektrody očistil od toho karbonu a hle motor začal jít na volnoběh vcelku normálně...
Jinak auto už před tím žralo olej, ale ne tak moc - což tipuju na gufera ventilů...chtěl jsem je nechat vyměnit, no ale pak se stalo tohle...
Že jsem debil mi nepiště, to už vím
1 reakcí na tento příspěvek Mrdka Passat 2,8 4x4 s KO motorem
1 reakcí na tento příspěvek Mrdka Passat 2,8 4x4 s KO motorem
Opravdu by se mi hodilo proměřit nejdříve ty kompresní tlaky, ať vím co a jak...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mrdka Passat 2,8 4x4 s KO motorem
2stroke píše: Medwed>No aby sis nepřisadil, to si celý ty ...motor se dá sehnat okolo 7 tyček, ale sám ty mrchu těžkou nepřehodím, má to tak 150 kg, nemám na to "šibenici"...navíc, kdo ví jestli ten druhý motor bude ok ...
Opravdu by se mi hodilo proměřit nejdříve ty kompresní tlaky, ať vím co a jak...
promin... vzdyt me znas :D :D
me rozsekal ten endoskop :D :D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mrdka Passat 2,8 4x4 s KO motorem
1 reakcí na tento příspěvek Mrdka Passat 2,8 4x4 s KO motorem
1 reakcí na tento příspěvek Mrdka Passat 2,8 4x4 s KO motorem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mrdka Passat 2,8 4x4 s KO motorem
2stroke píše: MedWed> tak proč to nepoužít, když ho tu mám ...hele, je to jenom tenká ocelová trubička s malými čočkami - prostě rigidní endoskop - a k tomu optický kabel se světelným zdrojem...
radsi nevedet, kam jsi to pak strcil! :D :D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mrdka Passat 2,8 4x4 s KO motorem
Artepx píše: Ten náš taky žere olej, to bude vlastnost, ne vada , nalítáno těžko říct, cca 250-300tis.
aspon vis, co mate cekat :D
2 reakcí na tento příspěvek Mrdka Passat 2,8 4x4 s KO motorem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mrdka Passat 2,8 4x4 s KO motorem
MedWed píše: aspon vis, co mate cekat :D
já čekám, až to bude mít 400tis a pak s tím pojedem do Řecka (i když to se říká o Fordech - autem tam, vlakem zpět... ale ten ford to dal )1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mrdka Passat 2,8 4x4 s KO motorem
Creck píše: Veterinari kupuji auta s 270 tkm na tachosu, kam ten svet speje
seš jeden z těch co si myslí, že auto vydrží 150tkm?
1 reakcí na tento příspěvek Mrdka Passat 2,8 4x4 s KO motorem
1 reakcí na tento příspěvek Mrdka Passat 2,8 4x4 s KO motorem
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mrdka Passat 2,8 4x4 s KO motorem
1 reakcí na tento příspěvek Mrdka Passat 2,8 4x4 s KO motorem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mrdka Passat 2,8 4x4 s KO motorem
A ohledně životnosti... záleží pochopitelně na konstrukci a kvalitě, ale i na tom, jak s tím člověk zachází. I motor Trabant vydrží 300000km a kastle vydrží tři motory.
E: Co se týče těch gufer, tak klidně mohou být ztvrdlá, nebo i rozpadlá... to se ukáže po sundání víka hlavy. Když motor modře zakouří po zavření plynu, tak jsou to gufera na výfukových ventilech a když zakouří po přidání plynu, hlavně po chvilce volnoběhu a jsou i zakarbonované svíčky, tak jsou to gufera na sacích ventilech.
Naposledy editováno 28.05.2014 12:41:00
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mrdka Passat 2,8 4x4 s KO motorem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mrdka Passat 2,8 4x4 s KO motorem
MedWed píše: radsi nevedet, kam jsi to pak strcil! :D :D
To se umyje a vysterilizuje ¨...i když tenhle asi jen umyje, je to na nesterilní zákroky - jícny, hrtany, prudušnice, prdele atd...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mrdka Passat 2,8 4x4 s KO motorem
honza_ píše: seš jeden z těch co si myslí, že auto vydrží 150tkm?
Zalezi co si pod pojmem auto predstavujes.
Starsi auta mely vydrz, u novych by byli vyrobci sami proti sobe kdyby ty auta byly nesmrtelne.
Jednoduse se priprav na dobu kdy auto vic nez pet let nevydrzi, trend ojebavani materialu je ostatne i u motorek.