Tak si nedovedu prestacit ze nekdo da za motorku o 10let starsi prakticky to same.
Kdyz jsem TA porizoval tak byly horsi kousky okolo 35k.
Me osobne by se nechtelo jit ani do TA pod r.v. 96 (a vicero duvodu, kotouce, zapalovani, atd)
jinak se omlouvam,jestli jsem ti nepomohl
Naposledy editováno 26.05.2014 16:33:57
1 reakcí na tento příspěvek Přihlášení Transalp 600 1989 z IT
Přihlašoval jsem starý skůtr z IT:
- originál papíry: kus hadru, nebylo tam skoro nic, ani odhláška v IT systému...
- dovozová STK (už nevím přesně, cca 1.000)
- Dekra: 3.500
- čistopis 1.800
Celá procedura 1-2 měsíce...
Jak píše oldbiker, našel bych si STK, kde tyto údaje pro ztotožnění mají všechny, nicméně těžko říci, zda takové informace dopředu na přepážce / po tel vůbec sdělí...
Naposledy editováno 27.05.2014 10:18:15
1 reakcí na tento příspěvek Přihlášení Transalp 600 1989 z IT
Za tisíc Éček koupíš neznámou, čtvrt století starou motorku, dáš desítku za dovoz a pak dalších deset vysypeš do CDI, membrán, regulátoru, možná přihodíš ještě bůra za gufera ventilů a sadu pístních kroužků. Ve výsledku tě to vyjde na stejné peníze, jako když koupíš už přihlášenou a prachy za dovoz nahradíš "přizážkou za specifika místního trhu".
Jinak technika různých modelů TA 600 a 650 je více méně stejná a často i mezi sebou záměnná, takže se dá hezky laborovat a poskládat si vlastního Transapla k obrazu svému :)) Díly na to už jsou po vrakovištích hodně levné.
1 reakcí na tento příspěvek Přihlášení Transalp 600 1989 z IT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přihlášení Transalp 600 1989 z IT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přihlášení Transalp 600 1989 z IT
Přeju dobrej kup.
1 reakcí na tento příspěvek Přihlášení Transalp 600 1989 z IT
Ohledně zlobivých CDI to je jak jsem psal výše. Buďto tam dáš nějaký klon z druhovýroby nebo půjdeš do univerzální náhrady (třeba Ignitech).
Třetí možnosti je předělávka na novější zapalování mladších TA (kde už je jen jedna škatulka a karburátory mají snímač škrtící klapky). To pak ale chce z novějšího modelu vyměnit i snímání otáček z kliky, elektroinstalaci, doplnit karurátory o snímač nebo tam dát karburatory se snímačem (popř. celý motor), jiný otáčkoměr a indukční cívky. Bez detailní znalosti odlišností jednotlivých modelů TA se to ale dost těžko dává dohromady, takže tahle možnost je jen opravdu pro hračičky :))
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přihlášení Transalp 600 1989 z IT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přihlášení Transalp 600 1989 z IT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přihlášení Transalp 600 1989 z IT
1 reakcí na tento příspěvek Přihlášení Transalp 600 1989 z IT
BTW ja loni za 30 nebo 32 prodal TA rv 92 na ceskych papirech
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Gipro Honda XL 600V Honda XL 600V Transalp | Robek91 | 2 | 5.6.2024 v 22:05 Cortes1079 |
Rodíl mezi typy TA600 Honda XL 600V Transalp | sekáčmagor | 11 | 22.3.2024 v 19:52 Destroyer |
Ľahké enduro na ryby [1, 2] Honda XL 600V Transalp | Miro1769 | 49 | 18.3.2024 v 18:09 callowsick |
Transalp - limit rozvodů Honda XL 600V Transalp | Kongošt | 2 | 20.2.2024 v 09:08 Kongošt |
Transalp - limit rozvodů Honda XL 600V Transalp | Kongošt | 1 | 17.2.2024 v 00:35 vilemx |