mám na motce plovoucí kotouč a mám s tím ten problém,že když jedu tak to dělá děsnej hluk.Ten kotouč má asi 1mm vůli v těch nýtech. Na žádné motorce co jsem měl to nebylo tak volný a nikdy s tim nešlo ani viditelně pohnout. Jo je to jakejsi závodní EBC. Nedělá to bordel když brzdíma,le když právě nebrzdím.Čím jedu rychleji,tak tím se ten zvuk zesiluje. Dá se tohle něják opravit?
Naposledy editováno 28.05.2014 11:39:10
1 reakcí na tento příspěvek Kotouč je moc volný v nýtech!
1 reakcí na tento příspěvek Kotouč je moc volný v nýtech!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kotouč je moc volný v nýtech!
Blacksite1991 píše: ...ale hejbat se trochu musi asi ne?
Souhlasim s kadettem v tom, ze na zadne moto, kterou jsem jezdil, se disk takhle viditelne nehybal. "Pohyblivy" byt musi, kvuli teplotni roztaznosti, ale rozhodne si nemyslim, ze by se mel hybat beznou silou ruky a uz vubec ne viditelne .
Vejfuk píše: Souhlasim s kadettem v tom, ze na zadne moto, kterou jsem jezdil, se disk takhle viditelne nehybal. "Pohyblivy" byt musi, kvuli teplotni roztaznosti, ale rozhodne si nemyslim, ze by se mel hybat beznou silou ruky a uz vubec ne viditelne .
presne tak....a tys nakonec poridil ktmku ,tak sem hod fotoKotouče pár firem opravuje a přenýtovává, jak moc se tomu dá věřit a na kolik je to kvalitní ale se chce zeptat někoho, kdo si je repasoval a má s takovou firmou zkušenosti.
1 reakcí na tento příspěvek Kotouč je moc volný v nýtech!
1 reakcí na tento příspěvek Kotouč je moc volný v nýtech!
kadett píše: Díky díky, s tímhle sem se ještě nikdy nesehnal a nechtěl bych se na tom zabít,tak jsem se zeptal radši
Tak radsi se zeptat, ale pulka odborniku by ti doporucila ten kotouc znicit prenytovanim... ja to takhle mam uz 50tkm a porad stejny
1 reakcí na tento příspěvek Kotouč je moc volný v nýtech!
Když už je to vyřešeno, přiseru se trochu se svým dotazem.
Na předních kotoučích na banditovi začínám mít vůli na nýtech. Když chytnu kotouč jednou rukou, tak s ním vůči kolu nepohnu. Když ho ale chytnu oběma tak s ním jde vůči kolu pootočit cca o milimetr. Bandit má podle tachometru 50 000km, takže předpokládám že kotouče jsou původní. Do minimální tloušťky jim chybí něco kolem milimetru. Za jízdy to nemlátí ani necuká. Je třeba tu vůli řešit, nebo dokud to nemlátí tak se tím nezabývat. Kolik tak zhruba ten kotouč ještě nalítá? Nepovažuju se za extrémního závodníka, spíš za cestovatele, 99% jízdy jezdím sám.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kotouč je moc volný v nýtech!
1 reakcí na tento příspěvek Kotouč je moc volný v nýtech!
dakarista píše: fatik> hejbat se ten kotouc musi a vuli pul milimetru bych neresil. Takze bez problemu jezdi al...
jj taky jsem z toho byl po koupi u Tuňáka vykulenej. Kucí mi to pěkně vysvětlili a od tý doby se nebojim stavět na předek:))
je teda fakt, že moc motek to nemá, ted jsem to viděl třeba i u střelce na 1198, vim že Busa to má taky...
a existujou i přestavbový nejty na full verzi z klasické. odvrtáš ty normální a cvakneš na závlačku nový s pořádnou vůlí tak jak maj pořádný motorky mít :))
max. si pohlídej doporučenou min. tloušťku jinak neřeš a cinkej dál .)
1 reakcí na tento příspěvek Kotouč je moc volný v nýtech!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Rottweiler Fueling Dongle 690/701 -... KTM 690 Enduro, KTM Duke 690, KTM 690 Supermoto, KTM... | Gumish | 29 | 24.5.2024 v 10:18 ZdendaZB |
Oblečení supermoto KTM 690 SMC | JsemTomas | 8 | 20.5.2022 v 08:49 selkie |
Diagnostika KTM 690 Duke KTM 690 Enduro, KTM Duke 690, KTM 690 SMC, KTM Duke ... | wormi | 6 | 19.11.2021 v 19:52 wormi |
Dnešní problé s KTM 690 A vylítlá p... [1, 2, 3] KTM 690 SMC | themasterjan | 61 | 15.3.2021 v 15:20 supermotodrz400 |
KTM SMC chyba TPS KTM 690 SMC | jakubadam | 7 | 20.9.2020 v 12:21 -MK- |