2 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
Naposledy editováno 29.05.2014 21:31:21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Naposledy editováno 29.05.2014 21:43:11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
To víš sem doma na marodce tak mám dost času na schánění a zařizování
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Venku na hovno tak sedím zavřenej doma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
strakon píše: Honzatuu> a co sis polámal?
jen trošku ego viď - to znám taky
Honzatuu píše: strakon> opravím : Teda myslím . Už scháním díly a zatím to nebude žádná raketa. Už mám domluvenou i kontrolu rámu.
To víš sem doma na marodce tak mám dost času na schánění a zařizování
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
strakon píše: Tak koukám, že pan italšrot prodal toho zelenýho žabáka a prodává i zelený hadříky, tak to další už asi Kawa nebude, že by se mu zastesklo po červené?
Před tebou taky člověk nic neutají.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
2 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
Z odstupem času musím konstatovat, že velký SF byl (a pořád je) poslední supersilný naked z produkce Ducati, který hrdě nesl všechny znaky Boloňské značky, jako jeho předchůdci. Příhradový trubkový rám, mlátící suchou spojku, letmo uchycené zadní kolo a motor nadopovaný testosteronem, bez jakýchkoliv elektronických fičur. Dobrá, osmistupňová kontrola trakce na modelu „S“ budiž mu odpuštěna, žé? Asi stárnu, nebo co, ale když na našem víkendovém srazu „Ďulin“ natočil svou červenou 916 a z jejích útrob se za doprovodu šustění suché spojky, ozývalo měkoučké pulsování jejího vodou chlazeného agregátu, byla to pastva jak pro oči tak pro uši. Tvrdý štěkot nové testatretty je proti tomuhle konceru hovno. Ovšem když vzpomenu plynulé, tlumené plckání fungl nového M1200, které jsem slyšel asi jen hodinku před tím, musím se smát.Tohle že je DUCATI…??? Bohužel je, Ducati nové éry…
drippera píše: Pomalu nám asi končí a nebo vlastně už asi i skončila doba, kdy DUCATI vyráběla splašené trubky, které vám nakopaly prdel kdykoliv jste vzali za plyn trochu neuváženě. Po posledním zážitku na Monsteru 1200S musím ještě vzpomenout na posledního, nejvýkonnějšího „streetfightera“ z řad červených strojů z Bologně, který kdy opustil brány továrny. Ducati Streetfighter 1098. Kladivo na japonské nakedy a pokořitel mnoha nej v této kategorii (výkon, hmotnost). Dvouválec produkoval elektronikou nekrocených 155 plnokrevníků, žádná antihoppingová spojka, žádné ABS ani jízdní režimy, jen pořádně kousavé brzdy bez ABS! Srovnatelná konkurence a odpověď přišla jen z jedné fabriky a jmenovala se MV Agusta Brutale 1078RR. Ani jeden z těchto zabijáků už není ve výrobním programu značek. Ducati vypustila velkého SF1098 úplně a dnes nabízí pouze umírněnější variantu s obsahem osmsetpadesát a MV Agusta „ufikla koule“ „desetsedmdesátosmičce“ a v nabídce má o něco hodnější Brutale 1090. Není to škoda? Vlastně asi ne. Většina motorkářů chce jezdit a ne bojovat s jankovitým strojem, který vyžaduje pevné nervy, klidnou ruku a kopec rozumu a rozvahy. Na dnešní novinky jako jsou třeba Diavel, Multistrada, Panigale nebo M1200 může sednout i méně zkušený biker, nakliká si režim „urban“ uškrtí ty bestie na 100HP a může s klidem brblat po náměstí a honit si triko. Ne tak na velkém streetfighterovi. Kámoš, který už má něco naježděno, žéé Dejvide, se na tom nedokázal na poprvý ani rozjet!!! Ovládání suché spojky jde ztuha, motor sebou v nízkých otáčkách škube a pod 3500-4000ot./min se s váma prostě nebaví. Od čtyřech tisíc táhne jako splašený bejk a tvrdý podvozek z vás vytřese duši na sebemenším hrbolu. Když vezmete neuváženě za přední brzdu, jdete k zemi. Počáteční zákus je supersilný a neznalého může vyděsit. Ve městě je to trápenka, spojkování, jízda na první, maximálně na druhý rychlostní stupeň. Jet se streetfighterem 50km/h zkrátka a dobře nejde. Jakmile se ale dostanete z města ven, začíná ta správná zábava. Trojka, čtverka a za doprovodu lehkého cinknutí suché spojky při přeřazení, slyšíte jenom „staccato“ dvou laděných koncovek, které pěkně tvrdí muziku. Od 150km/h začíná všechno dávat smysl. Monobloky dokážou z této rychlosti zastavit stroj na „pár metrech“, odpor větru nadzvedává pilotovo tělo a jízda už není tak únavná, jako ve městě, kde celou svoji hmotnost držíte na rukou. Testastretta si pod vámi jen tak vrní a čeká, až ji pobídnete k pořádnému výkonu. Dobrá, otevírám plyn a řadím čtyři….pět. Zrychlení je fantastické a během okamžiku začíná číslovka na rychloměru dvojkou. A pořád nemá dost. Otevírám škrtící klapky na plno a ono to pořád zrychluje…šest! Ve dvěstěpadesáti vás to chce shodit, ale jen kvůli obrovskému průvanu, kurva někdo zapomněl zavřít okno?! Motocykl pod vámi je stále klidný, jistý v kramflecích. Jediným limitem jste vy…pilot! Napřimuju se a beru za brzdy. Podřazuju.. Přede mnou je dvojitá zatáčka, která se dá letět „na koleno“. Na běžné silnici to nepřeháním a tak brzdím na snesitelných 100-110km/h. Mírně vysedávám….levá, pravá, …a zase plyn… Streetfighter ani nevěděl, že jsme nějakými zatáčkami prolétli. Neporazitelná stabilita a jistota pramenící z jeho dokonalého podvozku nám opět dokázala, že ta motorka má na víc, než já. Motor nás katapultuje ze zatáčky ven a je mu úplně jedno, jestli silnice vede do kopce a nebo po rovině. Síly má na rozdávání. Jeden z mála strojů, který ještě ve "dvoustech" dokáže odlepit přední kolo od země...
Z odstupem času musím konstatovat, že velký SF byl (a pořád je) poslední supersilný naked z produkce Ducati, který hrdě nesl všechny znaky Boloňské značky, jako jeho předchůdci. Příhradový trubkový rám, mlátící suchou spojku, letmo uchycené zadní kolo a motor nadopovaný testosteronem, bez jakýchkoliv elektronických fičur. Dobrá, osmistupňová kontrola trakce na modelu „S“ budiž mu odpuštěna, žé? Asi stárnu, nebo co, ale když na našem víkendovém srazu „Ďulin“ natočil svou červenou 916 a z jejích útrob se za doprovodu šustění suché spojky, ozývalo měkoučké pulsování jejího vodou chlazeného agregátu, byla to pastva jak pro oči tak pro uši. Tvrdý štěkot nové testatretty je proti tomuhle konceru hovno. Ovšem když vzpomenu plynulé, tlumené plckání fungl nového M1200, které jsem slyšel asi jen hodinku před tím, musím se smát.Tohle že je DUCATI…??? Bohužel je, Ducati nové éry…
Kdo je elitářštější něž vlastník Ducati? Přece majitel té jediné správné a nejlepší, a to (tatadadá) SF 1098, ale jedině bez kontroly trakce kuafix, himajsšůvix! To je jen pro pozéry na náměstí .
Jak někteří umí z nedostatků udělat za každých okolností přednost je skutečně fantazie .
Kdybys měl na motorce karbce, tak je budeš chválit kudy budeš chodit i kdybys po zimě startoval tři dny.
Přiznám se že teď jsem trochu nejistý do jaké fáze tě mám zařadit. Jestli jsi teď na apexu spokojenosti se strojem nebo už na sestupu a zahlodal červ a ty musíš před sebou a ostatními obhájit proč máš SF. Ale je to marné, výměna se blíží, už klepe na dveře (a na čelo)....
Kdybys to zítra dal, tak přijeď na náš moriní sraz. Exoti jsou vítáni jak z pohledu strojů, tak mezi piloty .
1. TRH = Prodejnost.... "surové a zabijácké stroje" chce jen pár lidí VS několik tisíc zákazníků co jsou ochotni platit nadstandardní ceny za user friendly motorky.... kdo asi je pro firmu, která se chová tržně větší páka??
2. AUDI :D tahle značka prostě vždycky dělala sterilní auta :D :D no offence..... :D
"Přiznám se že teď jsem trochu nejistý do jaké fáze tě mám zařadit. Jestli jsi teď na apexu spokojenosti se strojem nebo už na sestupu a zahlodal červ a ty musíš před sebou a ostatními obhájit proč máš SF. Ale je to marné, výměna se blíží, už klepe na dveře (a na čelo)...."
Neuvěřitelný...
Ale chápu to, tuhle pověst jsem si vlastně vybudoval sám.
Pochybovače můžu ubezpečit, že červ nezahlodal, páč momentálně není na světě motocykl, který by dokázal SF1098S sesadit z trůnu. Z "dripoušova" trůnu podotýkám...
Píše se rok 2014, je 31.května, osum dvacetři...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Dobrý ale na Ducati Oldskull Club to ještě není
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
Ale co si už říct,že to nejlepši z nakedu dle svého máš a začít své ego začít trápit na okruhu? Tam se dostaneš do jiné dimense a začneš shánět šestkové kružítko s tím,že budeš big boss mezi těma pravejma pacientama,jako jsi ty?? Tam,kde jde všem jen o rychlost a sílu motky??
Přeci jen by byla škoda rozmlátit streeta, co bych si na stará kolena postavil do obýváku?
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
V roce 2009 kdy vypustili novýho velkýho monstera jsem tušil, že malej kterej byl pro mě náznak a důvod proč rychle koupit S4RSko, prostě nelhal. Pro mě tím doba Ducati krásnejch bajků asi skončila...ano, SF byl supr, ale už to na mě bylo moc osekaný jak mačetou, prostě "ladnej" bajk to není, ani kdyby Drippera na koze jezdil. Jakkoli musím uznat, že brutální a funční je.
No a tím jak na všechno věší omezovače "nezkušenosti" a hlídače "hlouposti" to pro mě ztrácí strašně moc na tý aureole. Ono je to logický ... když to vymyslíš pro SS 180HP bestii a vrazíš do vývoje nemalý prachy, musíš to pak nacpat všude a marketingově to "prodat" ve vyšší cenně...ikdyby to snad někteří lidi nechtěli, prostě ...má to konkurence, my už jsme to taky vyvinuli, tak to tam muší bejt. Když se tu člověk pohybuje po fóru, tak zjistí že lidi tady většinoou nehledaj adrenalinovou jízdu na hranici možností. Často si koupěj mašinu a vlastně ani pořádně nevědí proč. A když maj peníze, tak se samozřejmě nespokojej se stokoňovou hajtrou, ale chtěj za svý peníze prostě pořádný stádo...nic na tom, že jim pak elektronika pustí to stádo tak na rovině a jinak zase jezděj s těma 100poníkama...K čemu jim jsou monobloky, když za to stejně můžou vzít jak blbí za vrata vod chlíva a ABS to dořeší (ale zrovna ABS je asi jediná elektronika, který bych se asi nebránil)S touhle silou stisku zastavěj cokoli. Ztrácí se míra zkušeností, kterou člověk potřeboval znát k tomu, aby se nezabil...tu rozvahu, cit v rukách a zadku. To dnešní krutostřelci rovinek už mít nemusí. Motorka se bere jako spotřebák....čím novější, tím automaticky lepší. Kdyby Ducati do toho trendu nešla, zhynula by. Lidi by umírali a jezdili na vozejcích. Není to má doba, je mělká, do určitý míry povrchní(všichni jsme se v 90' těšili na konzum - tak tu je ), ale budu v ní muset nějak dožít. Koupím nějaký zbořený S4Rko s dobrým motorem a dílů na dožití bude dost ...nějak to spolu už doklepem
Naposledy editováno 31.05.2014 11:00:05
http://www.ducati.sk....html?category_id=10
Ryuichi:...Tam se dostaneš do jiné dimense a začneš shánět šestkové kružítko s tím,že budeš big boss mezi těma pravejma pacientama,jako jsi ty??
Uz sa na tom pracuje!!! To okruhove besnenie mi NESKUTOCNE CHYYYYBA!!!!
Naposledy editováno 31.05.2014 15:52:57
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
Chápu,že na malym Monsteru je 8smistupňová TC docela úsměvná,ale na co kupovat jinou jednodušší jednotku,když už jednu vyvinutou mam.
Já se jenom obávam,jestli je to vůbec k dobru věci,nebo to jen posune reálný rychlosti bouraček z neumětelství kapánek vejš a tudíž vlastně hůř
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nabízím Diagnostiku motocyklů Ducat... Ducati Panigale V4, Ducati Multistrada 1260 Enduro, ... | chorvat | 1 | 23.4.2024 v 14:03 padr |
Dovoz motorky z Itálie [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s | Bouša82 | 32 | 24.1.2024 v 08:33 NUTELIER |
Lupání ve středu kola Ducati Streetfighter V4 S | Wlnic | 11 | 28.4.2023 v 13:39 Krautkopf |
Termignoni Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s | Agnosy | 5 | 5.11.2022 v 13:41 juraaa |
Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s | Bouša82 | 1 | 16.9.2022 v 19:34 kadelYZF |