1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
3 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Na dalnici na me v 220 blikala holcina v TDI at ji uhnu a vcera na rudne se semnou tahal kokot v takove te poblite hnusne hnede TDI taky do 210.
Ja mel za to ze tyhle mrchy vic jak 200 nejedou ne ?
e : jo na motorce at nevznikne mejlka
Naposledy editováno 04.06.2014 11:47:13
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Creck píše:
e : jo na motorce at nevznikne mejlka
... tím hůř
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Naposledy editováno 04.06.2014 12:16:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Naposledy kdyz jsem v octave jel 200, tak jsem myslel ze mi kazdou vterinu vyskoci motor a v kazde zatacce se musim prevratit.
Asi nejaka kaskaderka nebo co
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
FiZzeR píše: ... tím hůř
u jednicky bych to ani nezkousel
Tam dosahnes 200, pet tisic tocek a omezovac. Bylo by zajimave to vypnout kolik by ta mrska udelala
a GSXR u 250 umira, tudiz tech 220 je uz na hranici pouzitelneho maxima co se s tim da jeste jakz takz pohodove cestovat
Naposledy editováno 04.06.2014 12:41:53
Jinak gsxr obvykle keca jako prase, 220 na budiku bude tak 180gps...
Jinak ano, delaj "power boxy, ktera napichnes pred RJ a napr. ze 103KW mas 130 atp., dobra vec, pac to auto neztrati zaruku...
A o tom, ze by sportovni litry (s motory R4) ve 250ti umirali nevim, teda...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Creck píše: SVSkritek> Tak obdivuju jeji odvahu
Naposledy kdyz jsem v octave jel 200, tak jsem myslel ze mi kazdou vterinu vyskoci motor a v kazde zatacce se musim prevratit.
Asi nejaka kaskaderka nebo co
Asi utekla z kuchyne, kde byla zvykla to u sporaku na plnej plyn, no
Sere mě to samovolný ubrání plynu při pouštění spojky, potřeboval bych to nějakým způsobem eliminovat (a odpojit čidlo na spojkovým pedálu nechci - kvůli tempomatu).
Obzvláště humorný je to třeba při vyjíždění z parkovacího místa, spojka lehce v záběru a konstantní plyn, a motor si sám pravidelně (cca 1Hz) přidává a ubírá a otáčky lítaj mezi 600-1500, jak u debilů
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Tohle si FiZeRe ještě neřešil?
jEkOt píše: Nevíte čím by mohlo být, když mi to v kolejích nebo na nerovné vozovce lítá sem a tam? Třeba při přejíždění z vyjetých kolejí, nebo při brždění na nerovné vozovce to auto lítá doleva doprava, je to dost nepříjemný. Nemám ještě udělanou geometrii, ale nechce se mi zdát, že by to tolik ovlivňovalo. Na rovné vozovce se chová úplně normálně
Tohle si FiZeRe ještě neřešil?
Je to BMW, tohle není závada ale vlastnost.
Ale zkontroluj si silentbloky na podvozku, zejména zadní siláče předních ramen a přední siláče zadních ramen A když už pod tím budeš, tak i vůli v tyči (hřídeli, sloupku či jaxetomunadává) řízení a stav hardyspojky dole u hřebenu.
Naposledy editováno 10.06.2014 11:44:03
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin píše: jekot: v kolejich bezne se sirokejma kolama... cim sirsi tim vic to taha za volant. Ale taha to zavolant, takze kdy ho drzis tak auto samo musi jet rovnem jestli to nejde kontrolovat tak je neco spatne (ale proste se to auto musi furt ridit, ne ze drzis volant jednim prstem na spodni strane a valis si to koleje nekoleje :) )
No já nevim, já musim dělat protipohyb volantem... třeba když jedu v kolejích, tak mám volant trošku k jedný straně... až mě to přestane bavit, tak přejedu na druhou stranu kolejí a mám volant zase šejdrem na druhou stranu... A když jedu prostředkem kolejí, tak to honim z jedný strany na druhou jak kokot.
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Jedním z podezřelých jsou přední brzdy, krátce předtím jsem dával nový kotouče a ještě nejsou zajetý, jsou na nich cítit stopy po broušení. Jenže ten zvuk se nemění ani při brzdění... Je možný, že by to bylo kotoučema?
Náboje jsem čistil a jsou bez vůlí a ložiska se točí normálně, žádné zadrhávání nebo příliš volný chod. Po jízdě jsou oba náboje studený.
Někdo nějaké tipy? Teda krom toho, že mi hučí v kládě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Jo a gumama to nejni, přehazoval jsem to na zimáky a žádná změna. Kurva jestli se tam zas něco vysralo, tak už to fakt zapálim... Už jsem v tom za půl roku za čtyři pětky
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Fizzi, ty jsi mel neco s chladicem, ne, ze se ti nafoukl ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Sere mě to, tyhle věci byly všecky v pořádku, když jsem to kupoval, nevim proč se muselo všecko posrat mně
Naposledy editováno 01.07.2014 10:07:59