1 reakcí na tento příspěvek Motorka pro obra
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka pro obra
Dave81 píše: Scarver je prcek, to je jasný :) Ale pokud chcete jezdit spolu, bude mu úplně stačit F 650 GS - a cenově se taky vejde.
pokud je mu malý CS, tak by mu mělo stačit stejně velký GS? Rozdíly jsou minimální. No to asi fakt ne...
http://www.moto123.com/motorcycles-specs/BMW/2005,F650CS.spy?make2=BMW&model2=F650GS&year2=2005
http://www.powersportsnetwork.com/enthusiasts/new_vehicle_compare.asp?vehicle2=11907&year1=2005&mfg1=7&vehicle1=12103&go2=Go
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka pro obra
sh0cker píše: pokud je mu malý CS, tak by mu mělo stačit stejně velký GS? Rozdíly jsou minimální. No to asi fakt ne...
http://www.moto123.com/motorcycles-specs/BMW/2005,F650CS.spy?make2=BMW&model2=F650GS&year2=2005
http://www.powersportsnetwork.com/enthusiasts/new_vehicle_compare.asp?vehicle2=11907&year1=2005&mfg1=7&vehicle1=12103&go2=Go
rozdíl, hlavně ve výšce sedla je dost velkej. Pak je ještě vyšší varianta verze Dakar.
(těm údajům v tabulce moc nevěřím, reálně to skutečně stejný není)
Naposledy editováno 04.06.2014 10:25:37
1 reakcí na tento příspěvek Motorka pro obra
Dave81 píše: rozdíl, hlavně ve výšce sedla je dost velkej. Pak je ještě vyšší varianta verze Dakar.
(těm údajům v tabulce moc nevěřím, reálně to skutečně stejný není)
mezi CS a GS "dost velkej" rozdil ve vysce sedla neni. Dakar samo vyssi je (najezdil jsem na nem ~20000 km), ale toho kolem 60000 Kc ve slusnym stavu sezene dost tezko...
1 reakcí na tento příspěvek Motorka pro obra
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka pro obra
1 reakcí na tento příspěvek Motorka pro obra
Většina lidí ti Itala poplive,ale třeba v zahraničí jsou tyhle stroje dost ceněné a mají velké renomé.Já říkám že je to o údržbě.Pokud ji dáváš co potřebuje,vydrží stejně jak jiné stroje.
Co konkrétně si našla za Cagivu v těch inzerátech?
1 reakcí na tento příspěvek Motorka pro obra
1 reakcí na tento příspěvek Motorka pro obra
Naposledy editováno 04.06.2014 17:50:20
2 reakcí na tento příspěvek Motorka pro obra
Ať si zkusí sednout na Vstroma. Teď mám DL650, jsem maximálně spokojený a hlavně se na ní dobře cítím
Motorku jsem přizvednul na kratších kostech, vyměnil řidítka za vyšší a širší a nic víc neupravoval.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka pro obra
memphis.unv píše: ať přihodí pár korun a pořídí si guzzu, to jsou motorky pro chlapy
Moto Buzzi,pro opravdové chlapy.cycle-ergo
tvrdi ze kdyz natahne ruce, sedi v podstate vzprimene a vubec proste mu motorka naprosto vyhovuje velikostne - je akorat. Tvuj o kousek vetsi, ale i tak na tom bude spokojenej.. a motorka celkove funguje moc pekne, brzdi to docela prijatelne, motor ma krasnej zatah, neni to zadnej trhac, ale 250 to jede, 3valec ma krasnej zvuk neoposlouchanej, dobre se na tom sedi, na sedacce se da hybat.. muzes vysedat, nebo jet jako na cestaku ze se proste jen naklanis s motorkou... proste takovej optimalni docela hezkej stroj za malo penez, s prijatelnejma provoznima nakladama.. hodne neokoukanej..
akorat Teplitz je trochu blbej..pac na to je servis v Praze, a Olomouci, nebo to umej v motoskole v Brne. ..ale tak co.. v Drazdanech bude urcite taky.. Triumph vyzaduje po urcitych zasazich vymazat pamet pocitace a to jde jen s diagnostikou.. a tu maji vets. oficialove.. i kdyz nevylucuju, ze ji ma i nejakej sikovnej servis okolo vas..
Edit:
hm.. zacatecnik.. na 100 k se zacinat da... ale pokud je nepolibenej motorkama uplne - tedy ani 50cc, 125 cc nebo jawy drive nemel.. pak je to mozna zbytecne hodne.. ale to ma i Varadero pak skoro 100 k... Kazdopadne ten Sprint umi bejt krasne hodnej.. pokud se pilot umi ovladat..
Naposledy editováno 05.06.2014 18:15:47