zhruba v 15 jsem dostal sveho 1.simsona a v 18 presedlal na cbrko 125ku. Pozdeji jsem vymenil za auto a tak prisla motorka k zapomeni, obcas me nechal kamarad svest na sve gs 500
nyni s pritelkyni planujeme navrat k moto, moc se mi libi znacka ducati
ale nikdy jsem sni neprisel do styku
konkretne monster
poradte, zda je dobre sahnou po ojete "italce" a na co si dat popripade pozor
volime spise cestovni styl jizdy, zadne zavodeni, v pripade ze by nekdo navrhnul jiny model
rozpocet mame cca 90tis
dik za rady a mejte se
takhke mam jeste jednoho favorita z jine skatulky a to
suzuki sv 650 v kapotovane verzi
kdys vezmu tyto dve motorky, jak volit? je to vwc vkusu nebo kvality
Naposledy editováno 02.06.2014 19:56:20
1 reakcí na tento příspěvek Vracim se k moto, pozrebuju poradit
1 reakcí na tento příspěvek Vracim se k moto, pozrebuju poradit
Nehodlam s motorkou jezdit na dlouhe vzdalenosti, tedy u me to bude treba +\- 150km tam i zpet obet mistni pmatky a zajimavosti, jibak by to byl konicek prevazne pro me zase, musel sem tenkrat z os.duvodu prestat jezdit ale cloveku to chybi.
a zkusenosti s udrzbou? mSlim ted u SV 650 ?
je tam neco co je poruchovejsi nez u jinych motorek? a co naopak tuto moto vyzdvihuje
Naposledy editováno 04.06.2014 08:37:56
M600 a M750 mají mokrou spojku, což pro ortodoxní* Ducatisty nepřichází v úvahu, stejně tak výkon není u šestky, resp. sedumpade kdovíjakej (von teda neni nijak závratnej ani u tý devítky , ale mě to stačí)
Sedlo spolujezdce je zkosený směrem dozadu, takže díky tomu pořád sjíždí nebo má aspoň "divnej" pocit. Na 150 km s přestávkama by to ale asi stačilo, nicméně bych asi volil jinou značku/typ.
*ortodoxni - lámaný světlo, dvouventil, vzduch (vzduch/olej), suchá spojka
1 reakcí na tento příspěvek Vracim se k moto, pozrebuju poradit
bylo krasne jak tahle 125ka ujizdela ostatnim, o to zase jak byla nachylnejsi na poruchy :-/ on to byl taky uz i starsi kousek po x tem majiteli ...
ale jak rikam, uprednostnuji pomer spotreba vykon
tata vlastni bmw 650gs prestavene na motarda a na sve projizdeni mu to stavi pekny zvuk diky vyfuku viper, sirsi riditka, enduro gumy pryc nahrezene silnicnimi,
no parada, klidne i neco takoveho
akorat u bmw byva cena trosku jinde :-/
sem na vazkach a vubec na noto nespecham, videli bychom to az na podzim aby se na ni pres zimu dalo delat
Určitě je na výběr hromada motorek - zmiňovaný Ducati jsou fakt krásný, charismatický stroje. Pokud chceš koukat po evropských motorkách, tak neopomeň Moto Guzzi - taky krásný motorky a kdybys trochu přitlačil, tak na takovou Brevu 1100 by to bylo.
2 reakcí na tento příspěvek Vracim se k moto, pozrebuju poradit
ja 190 95 kg
ona 180 60 kg
cily oba cca 150 ;)
1 reakcí na tento příspěvek Vracim se k moto, pozrebuju poradit
sakra sv byl jeden z nych favoritu :-/
jak tady oisete o silnicich tak na te se moc pohodlne cestovat neda :-/
1 reakcí na tento příspěvek Vracim se k moto, pozrebuju poradit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vracim se k moto, pozrebuju poradit
1 reakcí na tento příspěvek Vracim se k moto, pozrebuju poradit
tim nechci rict ze japonske nemecke ci jine si u me oblibu nenajdou
budu rad za kazdy tip a radu :)
1 reakcí na tento příspěvek Vracim se k moto, pozrebuju poradit
Naposledy editováno 05.06.2014 09:44:48
laki3 píše: asi sem sem moc poch*aval kdyz sem byl malej :)
sakra sv byl jeden z nych favoritu :-/
jak tady oisete o silnicich tak na te se moc pohodlne cestovat neda :-/
A co litrový SV? Mně přišlo jako taková vysoká koza hubená...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vracim se k moto, pozrebuju poradit
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vracim se k moto, pozrebuju poradit
Gahan37 píše: laki3> Ještě tady nezazněl návrh dle toho co kdo osobně jezdí...co VFR800
Bude mu malý. Mám 176 a to je na VFRko akurátní výška ( měl jsm ho ).
Krawatasakin píše: Bude mu malý. Mám 176 a to je na VFRko akurátní výška ( měl jsm ho ).
No počkej...a na čem mám teď se 186cm jezdit nechá si udělat snížení stupaček nebo bude řídit z místa spolujezdce ....
Tak co Varan?
Naposledy editováno 05.06.2014 12:25:24