Moto má najeto 50t. je z IT. tak se tomu dá třeba i trochu věřit :)
2 reakcí na tento příspěvek Jak vzniklo opotřebení vačk. hřídele?
Naposledy editováno 06.06.2014 11:54:49
1 reakcí na tento příspěvek Jak vzniklo opotřebení vačk. hřídele?
Naposledy editováno 06.06.2014 12:00:07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak vzniklo opotřebení vačk. hřídele?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak vzniklo opotřebení vačk. hřídele?
karc píše: BladeRider> Beru. Ale nemyslím si že by se to mělo každou chvíli rozsypat. Ventil. vůle byli všechny v cajku, tlaky ve válci v normě, řazení bez ran a přesné, olej nemizí ani nikde nekape. Kapoty nejsou ze spod nikde svařované, netáhne do strany a ani po rozdělání a přeměření vidlí si nemyslím že by dostali nějakou velkou ránu. Řetězovka a baterka dva měsíce staré. Myslím si že za 40k chtít něco víc je asi příliš :)
neříkám že se to rozpadne ale že to má najeto 50tis bych pustil z hlavy když i já najedu za sezonu 25tis a to jsem půlku sezony v nemocnici
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak vzniklo opotřebení vačk. hřídele?
3 reakcí na tento příspěvek Jak vzniklo opotřebení vačk. hřídele?
2 reakcí na tento příspěvek Jak vzniklo opotřebení vačk. hřídele?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak vzniklo opotřebení vačk. hřídele?
marekparek píše: BUD V KLIDU NATOCI TO JESTE HODNE KM...POLOVINA TECH CO NECO KOMENTUJOU JESTE ANI SVOJI VACKU NEVIDELO.:O
hlásím se k těm, co svojí vačku (nejednu) viděli1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak vzniklo opotřebení vačk. hřídele?
marekparek píše: BUD V KLIDU NATOCI TO JESTE HODNE KM...POLOVINA TECH CO NECO KOMENTUJOU JESTE ANI SVOJI VACKU NEVIDELO.:O
CO VOKO NEVIDI......
KubaLC8 píše: DR 650SE r.v. 1999, dovezeno v roce 2010 z Italie, na tachu 17000km, pri prodeji na konci sezony jsme si na podledlovem plastu vsimli dva roky stare cedulky na vymenu oleje v 99500km
Ještě že to nenašel kupec!
Jinak k tématu vačky-toto se mohlo stát nekvalitním olejem a když dal Talián čočku,tak se potrhal olejový film,došlo k lokálnímu přehřátí a vydrolení cementační vrstvičky...asi.. P-H.
Naposledy editováno 06.06.2014 17:36:10
1 reakcí na tento příspěvek Jak vzniklo opotřebení vačk. hřídele?
hery... píše: To by mě zajímalo co s tím v té Itálii dělají. Moje taky dovoz IT a taky mám pitting na vačkách. Obě vačky už jsem jednou měnil.
Řekl bych, že poměrně vysoké místní teploty ve spojení s tím, že co jsem si tak všimnul, pro většinu talošů jsou jejich samohyby, včetně motorek, spotřebákem, který prostě jezdí a údržba a olej se zase tak neřeší, až motka najede 100+ tak se za pár babek prodá šikovnému českému vykukovi, který z toho vyrobí voňavku s najetými 20t .
Naposledy editováno 07.06.2014 17:53:35
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Palivoměr Suzuki GSX 750 F | Tkolda | 7 | 31.3.2024 v 13:31 Tkolda |
Suzuki GSX 750 F nerfunkční dálkové... Suzuki GSX 750 F | Balthus | 14 | 27.9.2023 v 16:04 Balthus |
Suzuki GSX F 750 2001, led blinkry ... Suzuki GSX 750 F | Balthus | 17 | 4.5.2023 v 20:41 Balthus |
Power Commander Suzuki GSX 1100, Suzuki GSX 1200, Honda CB 1300, Suz... | djpajovka | 11 | 18.10.2022 v 13:42 apriliaf1 |
Suzuki GSX F 750 2001 chrupne při ř... Suzuki GSX 750 F | Balthus | 9 | 21.8.2022 v 16:31 Balthus |