Přiložený návod odpovídal ukazeteli Datatool DiGi, takže to bude stejná technologie.
Funguje perfektně! Doporučuju.
Instalace jednoduchá: jenom sundáte budíky, sundáte kabel, vyberete příslušné dráty, spojíte, nakonfigurujou se otáčky a hotovo.
Naposledy editováno 07.06.2014 17:41:53
1 reakcí na tento příspěvek Ukazatel zařazené rychlosti z číny za 300 Kč
2 reakcí na tento příspěvek Ukazatel zařazené rychlosti z číny za 300 Kč
Ten stojí na eBayi 25 Kč včetně pošty
U nás 580 Kč, to se vyplatí
Četl jsem, že to je na nic... plete si to přeřazení z 1 na 2 přes neutrál, občas nepochytí změnu... třeba přeřadíš, magnetem projde, ale nezařadíš úplně a už ti to ukazuje něco jiného.
Nehledě na instalaci... tahat dráty od řadící páky apod. Tento bych na motorku fakt nebral.
Naposledy editováno 07.06.2014 21:34:19
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ukazatel zařazené rychlosti z číny za 300 Kč
Konečně už nehledám 7. stupeň, je to jedna z nejlepších investic za tu cenu
5 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ukazatel zařazené rychlosti z číny za 300 Kč
rulzmaker píše: Ivan-K> Ty si expert...
Konečně už nehledám 7. stupeň, je to jedna z nejlepších investic za tu cenu
To bol naozaj problém - potiahol si za radičku a nič sa nestalo, absolútne nechápem ako mohli bez toho jazdiť motorkári predošlých trebárs 30 rokov...
Naposledy editováno 07.06.2014 22:23:11
5 reakcí na tento příspěvek Ukazatel zařazené rychlosti z číny za 300 Kč
Ivan-K píše: To bol naozaj problém - potiahol si za radičku a nič sa nestalo, absolútne nechápem ako mohli bez toho jazdiť motorkári predošlých trebárs 30 rokov...
seš chytrej. Já ukazatel taky mám a taky jsem přestal lovit sedmičku. Na předešlé motorce se mi několikrát stalo že jsem jel po dálnici na pětku a vůbec jsem si toho nevšiml. Je to k užitku2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ukazatel zařazené rychlosti z číny za 300 Kč
Ivan-K píše: To bol naozaj problém - potiahol si za radičku a nič sa nestalo, absolútne nechápem ako mohli bez toho jazdiť motorkári predošlých trebárs 30 rokov...
Když tě ukazatel zařezené rychlosti nebere, tak proč lezeš do tohoto vlákna? Kdybys sis raději místo psaní píčovin přidal motorku do profilu.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ukazatel zařazené rychlosti z číny za 300 Kč
Ivan-K píše: To bol naozaj problém - potiahol si za radičku a nič sa nestalo, absolútne nechápem ako mohli bez toho jazdiť motorkári predošlých trebárs 30 rokov...
Jsi opravdovej SEXPERT, nikoli ale expert: Nechápeš asi víc věcí. Třeba jak mohli motorkáři jezdit jen se čtyřkvaltem a navíc s 15koňma výkonu, jak mohli jezdit bez ABS, antihopu, několika palivových map? Vidíš, NEJEN jezdili, ale spousta jezdí doteď a baví je to!
K té čínské naprosté nezbytnosti pro každého:
Nejsem tak bohatej, abych kupoval levný věci. Navíc ta záležitost s dvěma magnetama je dost pochybná - J.M.K. by mohl vyprávět...
K pomrvený kabeláži - pájení na motorku nepatří - v každým slušným elektroshopu prodávaj nacvakávací odbočení z kabelu. Vypadá a funguje to profesionálně bez nebezpečí že se ti prodře izolačka na tom pájeným místě a něco šlusne!!! a opět
Navíc dráty od řadičky je ZVĚRSTVO!
Čínu i samodomo udělátor jsem zkoušel na synkový motorce. Obojí letělo do koše vždycky po první projížďce!
Sečtteno, podtrženo - GIPRO NIČÍM NENAHRADÍŠ! Instalace za chvíli, 2 roky záruka a SPOLHLIVOST!!!
Naposledy editováno 08.06.2014 07:04:09
sered píše: Jsi opravdovej SEXPERT, nikoli ale expert: Nechápeš asi víc věcí. Třeba jak mohli motorkáři jezdit jen se čtyřkvaltem a navíc s 15koňma výkonu, jak mohli jezdit bez ABS, antihopu, několika palivových map? Vidíš, NEJEN jezdili, ale spousta jezdí doteď a baví je to!
K té čínské naprosté nezbytnosti pro každého:
Nejsem tak bohatej, abych kupoval levný věci. Navíc ta záležitost s dvěma magnetama je dost pochybná - J.M.K. by mohl vyprávět...
K pomrvený kabeláži - pájení na motorku nepatří - v každým slušným elektroshopu prodávaj nacvakávací odbočení z kabelu. Vypadá a funguje to profesionálně bez nebezpečí že se ti prodře izolačka na tom pájeným místě a něco šlusne!!! a opět
Navíc dráty od řadičky je ZVĚRSTVO!
Čínu i samodomo udělátor jsem zkoušel na synkový motorce. Obojí letělo do koše vždycky po první projížďce!
Sečtteno, podtrženo - GIPRO NIČÍM NENAHRADÍŠ! Instalace za chvíli, 2 roky záruka a SPOLHLIVOST!!!
TESAT DO KAMENE
1 reakcí na tento příspěvek Ukazatel zařazené rychlosti z číny za 300 Kč
A nie je čína ako čína. Je čínsky šmejd a je čínska kvalitná značka.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ukazatel zařazené rychlosti z číny za 300 Kč
Ivan-K píše: To bol naozaj problém - potiahol si za radičku a nič sa nestalo, absolútne nechápem ako mohli bez toho jazdiť motorkári predošlých trebárs 30 rokov...
... když si uvědomím, že jsem mládí projezdil bez ABS a katalyzátoru, běhá mi mráz po zádech .
China věc za tuto cenu je bezkonkurenční, girpo negipro. Kdybych neměl servisní konektor a musel káblovat, koupím jednoznačně chinaukazatel v odkazu. Nemyslí si, že to bude špatný.
Naposledy editováno 08.06.2014 11:57:01
1 reakcí na tento příspěvek Ukazatel zařazené rychlosti z číny za 300 Kč
Indikátor řazení s těma magnetama je samozřejmě na hovno.
Tenhle, co jsem koupil funguje tak, jak píše "johny_sk", tzn. snímá z otáčkoměru a rychlosti!
Z toho, co jsem viděl, tak tahle čínská kvalita funguje stejně jako Gipro, kde se taky musí konfigurovat. Ano, ukazatel je větší a nemá indikátor omezovače, ale je taky 10x levnější.
Za mě to jako náhrada za Gipro funguje plnohodnotně
Mimochodem je zatavený ve folii, takže déšť nebude problém.
Že existuje něco jako nacvakávací odbočení kabelu, tak to jsem fakt nevěděl, ale všechny návody na youtube to cínujou a funguje to bez problému.
Naposledy editováno 08.06.2014 12:56:20
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ukazatel zařazené rychlosti z číny za 300 Kč
- perfekcionista
- styl MacGyver
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ukazatel zařazené rychlosti z číny za 300 Kč
1 reakcí na tento příspěvek Ukazatel zařazené rychlosti z číny za 300 Kč
Ivan-k- jak může přecenit motorkář něco, co nepředvídá? je rozdíl tam nakoupnout dvojku nebo jedničku a ucítit v zatáčce brzdnou sílu motoru. Ne každý je dálniční jezdec co je mu jedno co tam má.
Naposledy editováno 08.06.2014 13:31:35
sered píše: rulzmaker> Návod č.1 i návod č.2 je na téma "jak si zprasit kabelovej svazek"! Brrrrr...
Můžeš to ještě rozvést?
Umím si představit, že nacvaknutí je čistější řešení, ale fakt by mě zajímalo jak myslíš to "zprasení".
Izolaci z kabelu musíš sundat v každém případě.
Tím, že pak na drát nanesu cín jsem si nevšiml, že by se poškodil. Naopak ten cín se dá sundat a drát vypadá jako předtím.