Jsem začátečník, ale snad ne úplný trouba. Je fakt, že nemám na motorce najeto 750 000km tak jak autem, ale mám dost rozumu na to, abych zvládl i něco silnějšího.
Hledám svůj první pořádný stroj jako náhradu za Honda CBF 125.
Mám na výběr mezi Suzuki Bandit GSF 1250S 2008, Suzuki Bandit GSF 650 2005 a Honda CB 600F Hornet.
Na všech už sem kousek jel a rozdíly nejsem schopen (snad až na rozdílnou váhu a různé chování motoru při rozjezdech) úplně rozeznat. Všechno jsou to rozumné věci.
Názory lidí jsou různé ...
Hledám stroj na cestování ne na závodění. Nehodlám na motorce porušovat předpisy ... od toho mám 200 konove Mondeo, ale naopak neco pro výletování ve dvou s kuframa za zády.
Myslíte, že je blbost skákat z 125cky na 1250, i když bych tento rok jezdil stále obojí? Přece jen do města je ta CBF jak skůtřík a všude se vejde.
Co byste doporučili a na co brát ohled při výběru? Chápu, že i mezi novým Hornetem se vstřikováním a starším s karburátorem je obrovský rozdíl v chování motoru, ale jak říkám ... když to pojede max 140 po dálnici a bude se to hezky pomalu rozjíždět jak Fábka s 1.2 HTP, tak mi to úplně stačí.
Co se týka vzhledu apod. tak to neřeším, všechny jsou krásné. Zavazadla uvezou, dva se na všechny tři posadí relativně pohodlně. Výfuk čím tišší tím lépe ... prostě mám úplně jiné nároky než většina nadšenců ....
Kterou a proč?
Prosím o doporučení / odrazení od téhle krásky
Ale k věci - můj názor je, že pokud chceš skutečně hlavně cestovat ve dvou a s bagáží, tak ty 6ky jsou málo. Na H6 jsem jel pouze sám, tak nemůžu plně soudit. Ale B6 ve dvou a naloženej je skoro někdy až utrpení. Je to měkký, vlní se to. Pokud skutečně chceš cestovat ve dvou, ber (za mě) plnotučnýho...
navíc je to lehký a pro začátečníka lepší pro manipulaci na místě. A pokud se o to budeš starat, tak to za 2 roky prodáš za skoro stejnou cenu a můžeš si koupit 12ku bandita, nebo něco úplně jiného...
A ten rozdíl v chodu motoru u H6 stříkačky není zase tak velký proti karbecu...hlavní rozdíl je, že stříkačka je hnusná na pohled
1 reakcí na tento příspěvek Prosím o doporučení / odrazení od téhle krásky
Co se týká bourání, tam je to trochu o štěstí. V podstatě každý den unikám před dopravní nehodou, protože jezdit v Brně autem při těch uzavírkách co tu jsou je o život. Člověk prostě musí dávat pozor i na zmatkující lidi kolem, nejen na sebe. Očekávat, že ti někdo nedá přednost a že tě nevidí v zrcátku. Že zrovna kouří, telefonuje, nebo si opravuje rtěnku za jízdy a nedává bacha. Zvláště v okolí Chrlic je tuna křižovatek a kruháčů, kde denně někdo projede kruháč tak jako by neměl dva pruhy a nebo v protisměru a ještě se diví proč na něho všichni troubí. Nehledě na to, že se za kruháčem otočí, protožě nepochopil pruhy a zleva vyjíždějící auto z kruháče druhým pruhem ho sejme.
Nakonec nejhůř je na tom ale stejně chodec. Zvláště ty prima přechody přes čtyři pruhy. Člověk zastaví a borec za mnou hodí myšku, že mě objede a buch chodec leží. A pak pouštějte chodce na přechodě. V podstatě ho pošlete na jistou smrt.
Přemýšlel sem ještě o variantě jak tu 1250s přiškrtit, třeba i jen zarážkou u plynu na pár týdnů než to člověk trochu zvládne, ale asi nejlepší bude si to vzít někam bokem třeba na letiště a trénovat mimo provoz každej den chvilku rozjezdy a tak.
Jinak ano, chci to především na delší výlety a na ježdění na chatu a tak. = 60 - 200km a zpět o víkendech. A minimálně s jedním kufrem za zády.
Ta 1250s mi přisla takov klidná a člověk to nemusí tolik vytáčet a hezky pomalu se rozjede.
Samozřejmě problém bude ji udržit, když nečekaně někdo přede mnou zabrzdí, obzvláště s tím nákladem za zádama. Je to přece jen skoro dvojnásobek toho co mám teď.
No jo brzo mi bude 37, tak snad to není ještě tak strašnej věk.
1 reakcí na tento příspěvek Prosím o doporučení / odrazení od téhle krásky
1 reakcí na tento příspěvek Prosím o doporučení / odrazení od téhle krásky
Měl sem možnost na tom dvakrát jet a jediný co, tak skutečně mi přišlo, že si prosí o to mu dát víc otáček. Rozjet se s tím pomalu sice jde, ale neodkážu si představit pomalé postávání v koloně a popojíždění o pár cm. To byl konkrátně karbec rok 2003
V tomhle mi přišel ten Bandit 1250S lepší, ten si s tou rychlostí "1 metr za hodinu" poradil líp. Známá mě akorát trošku strašila, že člověk nesmí brknout nechtěně o plyn, že to může mít fatální následky. Tu sílu to prostě má. A je asi fakt, že poměrově malý kousek otočení plynem má jiný výsledek na 600ce než na 1250ce.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o doporučení / odrazení od téhle krásky
Stejně se na D1 jezdí 80km/hod a to jen v případě že se tam neotočí caravan nebo kamion na bok
Jura_Penta píše: JardelT> no těch 110 mi první rok bude bohatě stačit
Stejně se na D1 jezdí 80km/hod a to jen v případě že se tam neotočí caravan nebo kamion na bok
váha a výška, já mám 187 cm a 112 kg, takže pro mě je to akorát, na horneta 600, když jsem jezdil, tak to bylo pro mě dosti malé (čistě můj osobní pocit)
edit: písmenko
Naposledy editováno 06.06.2014 15:28:24
Jura_Penta píše: No ještě k tomu Hornetu. Všichni ho chválej, že je to celkem rozumný polocestovní a dá se na tom ujet i víc než pár km.
Měl sem možnost na tom dvakrát jet a jediný co, tak skutečně mi přišlo, že si prosí o to mu dát víc otáček. Rozjet se s tím pomalu sice jde, ale neodkážu si představit pomalé postávání v koloně a popojíždění o pár cm. To byl konkrátně karbec rok 2003
V tomhle mi přišel ten Bandit 1250S lepší, ten si s tou rychlostí "1 metr za hodinu" poradil líp. Známá mě akorát trošku strašila, že člověk nesmí brknout nechtěně o plyn, že to může mít fatální následky. Tu sílu to prostě má. A je asi fakt, že poměrově malý kousek otočení plynem má jiný výsledek na 600ce než na 1250ce.
Na motce se v kolonách nestojí a nepopojíždí
1 reakcí na tento příspěvek Prosím o doporučení / odrazení od téhle krásky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o doporučení / odrazení od téhle krásky
2 reakcí na tento příspěvek Prosím o doporučení / odrazení od téhle krásky
Jinak pro upresneni. Zvazuju i variantu, ze kdybych toho Bandita nebo nejakej podobnej litr koupil a zjistil, ze to proste neni ono a koupil nakonec stejne nejakou 600, tak bych chtel aby to bylo zase dobre prodejny dal.
Prece jen koupit neco, co nasledne neprodam, kdyz by to nesedelo bych nerad. Neni to malo penez na to, aby mi to pak stalo v garazi bez znacek dokud to moje vnoucata neprodaj do sbirky
Osobne si myslim, ze ten Hornet bude vykonove stacit. Jezdil sem ted ve dvou na CBF 600 strikacce, ktera je papirove jeste o chlup slabsi a neprislo mi, ze by to bylo omezujici.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o doporučení / odrazení od téhle krásky
Jura_Penta píše: Tak Bandita mi rozmlouvaj, ze ten ram na nem pry neni nic moc. Ze se to dost krouti do zatacek pri vyssi rychlosti.
Jinak pro upresneni. Zvazuju i variantu, ze kdybych toho Bandita nebo nejakej podobnej litr koupil a zjistil, ze to proste neni ono a koupil nakonec stejne nejakou 600, tak bych chtel aby to bylo zase dobre prodejny dal.
Prece jen koupit neco, co nasledne neprodam, kdyz by to nesedelo bych nerad. Neni to malo penez na to, aby mi to pak stalo v garazi bez znacek dokud to moje vnoucata neprodaj do sbirky
tak rám se lehce kroutí v zatáčkách,když jedeš nad 140 km/h a na rovince od 180 km/h, jinak pokud budeš jezdit podle relativně podle předpisů, tak nic nepoznáš
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o doporučení / odrazení od téhle krásky
Proste sou motorky, co sou znamy svyma problemama ... motor, praskaji ramy apod. A ty se pak prodavaj hur.
Naposledy editováno 09.06.2014 08:54:30
Jura_Penta píše: JardelT> To samozrejme je jasny, ze mi to nebude vadit. Ale mohlo by to vadit budoucimu kupci, az to budu chtit vymenit.
Proste sou motorky, co sou znamy svyma problemama ... motor, praskaji ramy apod. A ty se pak prodavaj hur.
tak motor u Bandita je známý držák, rám by byl špatnej max. z nějaké havárky, bandit je známej tím, že je těžkej a má měkčí podvozek
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
manual Suzuki GSF 1250S Bandit, Suzuki GSF 1250 Bandit | kazos43 | 3 | 17.6.2024 v 19:59 Vilin |
Bandit pičo! pokec [1 ... 6, 7] Suzuki GSF 250 Bandit, Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuk... | Warthox | 200 | 12.11.2023 v 19:19 ferda.66 |
GSF 1250 nestartuje Suzuki GSF 1200S Bandit, Suzuki GSF 1250S Bandit | pota | 20 | 1.7.2023 v 22:23 pota |
olej ve vidlích Suzuki GSF 1250S Bandit | P-epíno | 3 | 13.12.2022 v 19:40 Zdenalbenal |
pískání v nádrži Suzuki GSF 1250S Bandit | P-epíno | 9 | 16.11.2022 v 07:27 Valve |