Priatel mi doma vypustil olej a vybral filter v olejovej vani a podla prilozenych fotiek nasiel piliny. Takze cele zle.
Ja by som touto cestou chcela nejake rady... Priatel je automechanik, takze nejake diely, ak by sa dali. Pripadne na co si dat pozor. Priatel tvrdi, ze na 90 percent su pretocene loziska na kluke, v tom pripade vadna kluka a asi aj olejove cerpadlo.
Budem velmi vdacna za kazdu radu, odkaz, odporucanie, nejaky link na diely, sikovneho cloveka, ktory poradi... No neviem, lebo som smutna a sezona se prave rozjizdi
Inac motorka bola po vymene oleja 15w 50, Motul. CCA pred 1100 km. Motor ale bezal aj po nastartovani a volnobeh bol kludny, myslim po tom incidente. No pre istotu sme s nim nevrcali a neturovali, nakolko to mazanie svietilo stale. Ak zaradim rychlost, motorom ide cez koleso pretocit. Tak neviem...
2 reakcí na tento příspěvek Smutna z ducati 749...
Mirielka:Jak píšou ostatní,přetočené šály by byly slyšet,mohlo se semlet cokoliv,i třeba nepříliš důležitá součástka.Pilina pak mohla klidně ucpat nebo poškodit čidlo.Začnul bych prohlídkou motoru zevnitř...
Anti píše: Buldoku,tvoje rady jsou jako vždy naprosto k hovnu,a jak vystřižený s "fejzbůku"...
Mirielka:Jak píšou ostatní,přetočené šály by byly slyšet,mohlo se semlet cokoliv,i třeba nepříliš důležitá součástka.Pilina pak mohla klidně ucpat nebo poškodit čidlo.Začnul bych prohlídkou motoru zevnitř...
Nevim jak je tenhle motor koncipovanej,ale jestli jde aspon shodit vana a povolit spodni ojnicni lozisko a kouknout na lagr,tak vis hned,ktera bije....Liznuty,tak rovnou motor...
2 reakcí na tento příspěvek Smutna z ducati 749...
Oleja v motore je tak ako po vymene, takze dost. Na to sme sa divali ako na prve.
Motor sice drzal volnobeh ale klepal. Taky klepot ako keby z jedneho valca, ostry zvuk. Ako som spominala volnobeh drzal.
Cidlo tlaku sme mali von. Je ciste a bez spon. To ze motor klepal by mohlo byt este od cerpadla... V tejto chvili uz priatel vybera to cerpadlo.
U tohoto druhu konstrukcie motora nieje mozne zhodit samotnu olejovu vanu.
Mozno dovodom, ze to nemazalo bolo to, ze sa zasekol obtokovy ventil cerpadla a prepustil vsetok tlak spat do vane.
1 reakcí na tento příspěvek Smutna z ducati 749...
1 reakcí na tento příspěvek Smutna z ducati 749...
držím palce -
Naposledy editováno 10.06.2014 12:17:21
1 reakcí na tento příspěvek Smutna z ducati 749...
Anti píše: Buldoku,tvoje rady jsou jako vždy naprosto k hovnu,a jak vystřižený s "fejzbůku"...
Mirielka:Jak píšou ostatní,přetočené šály by byly slyšet,mohlo se semlet cokoliv,i třeba nepříliš důležitá součástka.Pilina pak mohla klidně ucpat nebo poškodit čidlo.Začnul bych prohlídkou motoru zevnitř...
no ale mám pravdu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smutna z ducati 749...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ducati a servis. Ducati 749 | Dobyče | 9 | 5.10.2021 v 17:23 P.e.p.u.l.e. |
Spojka Ducati 749 Ducati 749 | fukeless | 7 | 10.3.2021 v 09:36 fukeless |
Tuning Vašich Ducatek [1 ... 27, 28] Ducati 848, Ducati Monster S4R, Ducati 998, Ducati 9... | ducatista | 838 | 19.2.2018 v 08:34 Londoner |
Zvýšení volnoběžných otáček Ducati 749 | Beda46 | 1 | 9.11.2015 v 14:41 t_freedom |
Rozeta pro Duc 999 - 520 Ducati 999, Ducati 749 | honzabiker | 4 | 10.5.2015 v 15:05 Ivan-K |