Motorka Honda CLR 125, před GO naměřeno 600 kPa. GO (dělal Oulehla - Stádlo) zahrnovala výbrus válce, frézování sedel ventilů (výrazně netěsnily), nová gufera ventilů, nový píst, nové kroužky, čep, nové těsnění pod hlavu a válec. Motor jsem složil a vše utáhl jmenovitými momenty. Od GO najeto 320km. Změřen kompresní tlak (motor teplý, plyn otevřený, měřidlo zkontrolované). Po opakovaném měření naměřena hodnota 920 kPa. Dílenský manuál říká, že tlak má být 1373 +-98 kPa. Naměřil jsem o cca 33% nižší hodnotu než jmenovitou, a která je výrazně mimo danou toleranci. To už mi připadá zralé k úvaze, čím to může být.
Může se kompresní tlak zlepšit po zajetí motoru?
Je takové snížení běžné(r.v. 99)?
Předem díky.
1 reakcí na tento příspěvek Nízký kompresní tlak po GO motoru
miguel323 píše: Bud v pohode ....jeste si ty soucasti nesedly...Zmer to za dalsi cca 1000 km. a uvidis ze to bude vic....
Souhlasím - na 100% to není ještě vše zajetý a netěsnosti kroužků tam nějaký ještě budou. Chce to ovšem se k tomu chovat jako k novýmu motoru takže předčasně dát nový olej(filtr) a nesnažit se to nějak moc přetáčet ........ však to znáš ne?
Naposledy editováno 11.06.2014 21:59:54
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nizka komprese - sedlo ventilu Honda CLR 125 | Slávek-TDM | 25 | 6.6.2024 v 00:16 Slávek-TDM |
Prosim o radu Honda CLR 125 | brachy11 | 5 | 29.3.2021 v 10:07 Otce |
Honda CLR 125 - škubání a cukání Honda CLR 125 | Ijon | 2 | 25.6.2019 v 15:48 Ijon |
Výměna oleje Honda CLR 125 Honda CLR 125 | Zyzi | 2 | 18.4.2017 v 16:57 wáca |
První motorka- silniční enduro do 3... Honda XL 125V Varadero, Honda CLR 125 | Worty | 15 | 18.4.2017 v 12:19 Tank |