něco podobnýho radili i v dokonalý jízde na moto, udělat na pneu čáru od kraje ke kraji , a dycky koukat kam až se křída ojede.
p.s.Název by šel vymyslet určitě líp.. nic mě teď ale nenapadá.
moto: diversion 600
2 reakcí na tento příspěvek Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy
1 reakcí na tento příspěvek Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy
1 reakcí na tento příspěvek Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy
u mě je to na dýl, připadá mi strašně jednoduchý to řezat rychlejc, ale jenom postupně a pomalu mi to jde tak abych se cejtil v pohodě, a neměl tendenci tuhnout v rukou a tak, páč je to na mě eště moc rychle, a hlavně kam nevidim nejedu, ikdyž díky tomu občas trochu zašnečim, tak se to nejednou vyplatilo kdy v zatáčce byla neoznačená pokamínkovaná záplata a tak, v minimální rychlosti sem to už dvakrát z podobnýho důvodu v začátcích položil, od tý doby sem opatrnej, a sem rád že se to stalo na 125
Dolph-cz>
nějak se člověk učit musí
Naposledy editováno 21.06.2014 21:40:16
5 reakcí na tento příspěvek Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy
Naposledy editováno 21.06.2014 21:44:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy
jaho1 píše: říká se tomu "poserproužek" a pokud tam máš cca 1 cm tak neklopíš dostatešně ...
no ono to docela záleží na gumě jakej bude proužek a v cm je to nesmysl
gnat píše: Buď v klidu, CBFko jsem schopnej dostat až na kraj gumy, ale bráchovo XJčko jsem taky nepoložil víc než ten cca. 1 cm od kraje. Chtěl bych ty zdejší střelce vidět, jak to daj na tom XJčku s tou 140 gumou vzadu bez poserproužku.
amen
1 reakcí na tento příspěvek Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy
CBRMilan píše: no ono to docela záleží na gumě jakej bude proužek a v cm je to nesmysl
čti pozorně :ono hodně záleží na profilu pneu ... ale na hranu se nechá klopit na všem ... jen se mění náklon2 reakcí na tento příspěvek Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy
FiZzeR píše: O ničem to nevypovídá... Na RSVčku jsem dával do kraje i předek, a to jezdím totální plíseň. Na kawě jsem začal trochu vysedat a mám poserpruhy jak ranvej na ruzyni... a jezdim furt stejnou plíseň, akorát s menším machr indexem
asi tak
Já třeba jdu s tělem celkem dost na vnitřek.
Tlačím tělo na vnitřek a motku mám narovnanější.
I tak zadek jezdím do kraje.
Ale už jsem viděl dost borců, co sice náklon motky jako prase, ale tělo skoro kolmo k cestě.
Pokud mas motorku v origo stau tak muzes klopit do aleluja, protoze by se ti pri "maximalnim" naklonu mel ozvat hlasic na stupacce. az si s nim sktnes poprve tak se poseres...slabsi kus se vyboura :)
ale take nekdy je limitujici motorka, kde hlasice mas urezane, zadni centralni stojan sundanej a v zatackach brousis bocni kapotaz a stejne guma neni sjeta na hranu. chybi par milimetru. S tim ,ze jak sem psal na zacatku jina guma na hranu byla.
Kazdopadne to neres..jezdi jak zvladas a kdyz se budes snazit jit niz tak jen tam kde to znas. Je nesmysl snazit se projizdet zatacku v max naklonu kdyz si tama nikdy nejel..to pak smrdi akorat pruserem.
1 reakcí na tento příspěvek Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy
abcman píše: Gumy do kraje smetu akorát na dromu, v provozu vzdycky prouzek => tudiz i rezerva.... Mám se rád a nechci mít křížek u cesty jen protože jsem potřeboval dát gumu do kraje. Jezdi s rozumem a na co se cítíš..
.Souhlas,ja mam asi pul centaku a vůbec mi to nevadi.
ale stačí když jinak vysedává, a dá to víc do kraje, i když to neznamená že bude v zatáčce rychlejší. několikrát jsem ho v zatáčce venkem "vykostil" a stejně jsem se na kraj jako on nedostal