něco podobnýho radili i v dokonalý jízde na moto, udělat na pneu čáru od kraje ke kraji , a dycky koukat kam až se křída ojede.
p.s.Název by šel vymyslet určitě líp.. nic mě teď ale nenapadá.
moto: diversion 600
2 reakcí na tento příspěvek Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy
gnat píše: Buď v klidu, CBFko jsem schopnej dostat až na kraj gumy, ale bráchovo XJčko jsem taky nepoložil víc než ten cca. 1 cm od kraje. Chtěl bych ty zdejší střelce vidět, jak to daj na tom XJčku s tou 140 gumou vzadu bez poserproužku.
GS500e má vzadu 130 a taky sem byl bez proser pruhu...jenomze problem byl v tom ze clovek chce pak jeste dal a pak se klouze....
1 reakcí na tento příspěvek Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy
wejrcze píše: GS500e má vzadu 130 a taky sem byl bez proser pruhu...jenomze problem byl v tom ze clovek chce pak jeste dal a pak se klouze....
No ženská si koupila GS a ta 130 je fakt výsměch. Na hraně jsem byl hned. Aspoň, že to jde dobře poznat. Přemýšlím, že ji tam hodím trochu širší. Protože takhle nesjede ani po stupačku.
Jinak, Já se vždycky dívám na poserproužek na přední gumě. V zadu to umí ojet každý
fujitsubo píše: Normalne jezdi jak dovedes a neres picoviny, jako je nejakej poserprouzek, protoze tohle je vstupenka do raje.... Vsechno prijde samo s vyjezdenim. Proste si tu jizdu jen uzivej a na ostatni kasli, protoze ti muzou tak maximalne polibit prdel
přesně tak a jak tu někdo psal,mám poserproužek jak ranvej na ruzyni/to přirovnání mně dost rozesmálo/ a je mi to fuk.
btw na přední jsem mel tak 2 mm jenomže na sjetí pruhu u předního potřebuješ už trošku rychlost..
Naposledy editováno 22.06.2014 11:58:43
kámoš na Caponordu s touranckama brousí hlavní a boční stojan celkem pravidelně- takže podle mě máš ještě velkou rezervu(samozřejmě na suchu, na vodě mám strach s mitaskama jet i rovně)
1 reakcí na tento příspěvek Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy
mike3hylo píše: Je záhodno při pokusech "pokořit" zadní poserproužek taky občas zkontrolovat gumu přední, kam až se dostáváš Aby se pak člověk nedivil až se mu předek odporoučí ven ze zatáčky
Přesně na zadek už ani nekoukám protože tam už dávno žádný nemám,ale předek mne sere tam mam tak 1mm a kámoš mi říkal,ze jak to jeste trosku přeženu tak se hned sklouznu.... Je něco na tom pravdy??1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy
Naposledy editováno 22.06.2014 12:04:21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy
A aj kdyby to byla pravda,tak si myslím ze mi na vyber nedá a rovnou schytám červenou pilulku
Naposledy editováno 22.06.2014 12:26:57
3 reakcí na tento příspěvek Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy
PokyXX píše: wejrcze> Nevěřím
A aj kdyby to byla pravda,tak si myslím ze mi na vyber nedá a rovnou schytám červenou pilulku
3 reakcí na tento příspěvek Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy
dave-lister píše: Na XJ600 jsem se dostal až na kraj zadní pneumatiky pouze v Sosnový na okruhu. Ale to bylo opravdu maximum. Při levym náklonu drhla stupačka a stojánek při pravym jen stupačka kterou jsem totálně ubrousil. Přesto mě všichni s přehledem předjížděli.
Asi by jsi měl jít s tělem dovnitř, do většího náklonu než motka.
Ne obráceně, jako je na fotce.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzdálenost ojeté části gumy od kraje gumy
PokyXX píše: Přesně na zadek už ani nekoukám protože tam už dávno žádný nemám,ale předek mne sere tam mam tak 1mm a kámoš mi říkal,ze jak to jeste trosku přeženu tak se hned sklouznu.... Je něco na tom pravdy??
to je tím že jedeš cestovně sportovní gumu a nebo cestovní...na zadek nikdo nekouká ten se sjede v pohodě a je tam velká rezerva ještě v náklonu pokračovat dále...Na ten předek opatrně, jinak tyhle cestovně sportovní gumy se dají úplně v pohodě sjed předek do hrany ...a to je právě nahovno
gnat píše: Buď v klidu, CBFko jsem schopnej dostat až na kraj gumy, ale bráchovo XJčko jsem taky nepoložil víc než ten cca. 1 cm od kraje. Chtěl bych ty zdejší střelce vidět, jak to daj na tom XJčku s tou 140 gumou vzadu bez poserproužku.
Taky mám pocit, že na GPZ klopim málo podle zadní pneu (poserpr. tak 5 mm), ale je tam pneu 120/90 R16. To je rádius jako svině, ať si říká kdo chce co chce ...